mboost-dp1
WP app tip: Quiet Hours
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://www.windowsphone.com/da-dk/store/app/quiet-...
En feature jeg har savnet lidt i perioder, og har læst mange spørge efter. Har lige installeret app'en og sat den op så jeg kan teste den.
En feature jeg har savnet lidt i perioder, og har læst mange spørge efter. Har lige installeret app'en og sat den op så jeg kan teste den.
Jeg skal prøve at huske det - mind mig gerne om det hvis jeg ikke har skrevet noget inden lørdag :)XorpiZ (2) skrev:Smart. Vender du tilbage med en anmeldelse?
Umiddelbart nej, men app'en er rimelig ny så jeg kunne forestille mig det kommer.Vandmand (3) skrev:Jeg kiggede lidt på de screenshots der er, og jeg savner muligheden for at vælge hvilke dage scheduleren skal virke, kan man det?
Vandmand (3) skrev:Jeg kiggede lidt på de screenshots der er, og jeg savner muligheden for at vælge hvilke dage scheduleren skal virke, kan man det?
Så du ønsker en oversigt, så du kan sætte telefonen på lydløs hver mandag, onsdag og torsdag?
Prøv at beskriv præsis hvad du ønsker appen skulle kunne. Kan muligvis lave en ;)
Jeg har tidligere lavet et par app's ;)
Jeg brugte app'en indtil i fredags (har vagt så kan ikke bruge den før fredag igen ^^) og det virkede fint. Jeg savner lidt muligheden for at vælge bestemte dage samt at lave flere schedules i løbet af dagen. Fx 08-16, 16-22, 22-08 så den kunne indstilles til min arbejdsdag også.
Lidt ønsketænkning ville være at den stillede lydløs tilstand og volume alt efter kalenderaftaler, men der skal man nok over i noget Android for at få så meget kontrol over det :)
Lidt ønsketænkning ville være at den stillede lydløs tilstand og volume alt efter kalenderaftaler, men der skal man nok over i noget Android for at få så meget kontrol over det :)
Det ville da også være helt fantastisk hvis nogen byggende denne her slags funktionalitet ind i operativsystemet.
Meget, så man slap for at have et unødvendigt stykke app kørene i baggrunden (Det er jo ikke Android det her).
SlettetBruger (11) skrev:Meget, så man slap for at have et unødvendigt stykke app kørene i baggrunden (Det er jo ikke Android det her).
Om det er et seperat program eller en process fra OS'et er vel irrelevant?
Nej :)Manofsciencemanoffaith (12) skrev:Om det er et seperat program eller en process fra OS'et er vel irrelevant?
Er der ikke en "Hvis telefonen vender nedaf" funktion?
Synes jeg bestemt at have læst om.
Update: Nope, det virker kun hvis den ringer og man vender den om.
ER set ikke en HTC specific feature?SlettetBruger (17) skrev:Er der ikke en "Hvis telefonen vender nedaf" funktion?
Claus Jørgensen (20) skrev:ER set ikke en HTC specific feature?SlettetBruger (17) skrev:Er der ikke en "Hvis telefonen vender nedaf" funktion?
Lumia 920 kan også. Ved ikke med de andre modeller
Når jeg har vagt bruger jeg en på ~10 sekunder, og volumen skruet helt op, for at være sikker på at vågne om natten :)XorpiZ (21) skrev:Magten (19) skrev:#17
Virker den også ved mail/sms? Synes ikke jeg har kunne afbryde mailtonerne nemlig :(
Hvor lange er dine mailtoner lige?! :D
Claus Jørgensen (20) skrev:ER set ikke en HTC specific feature?SlettetBruger (17) skrev:Er der ikke en "Hvis telefonen vender nedaf" funktion?
Hvad for dig til at tro jeg vil eje en HTC igen? :P Lumia 720
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.