mboost-dp1

Wordpress plugin til mødelokale

Gå til bund
Gravatar #1 - XorpiZ
2. sep. 2013 09:38
Mojn,

Findes der et godt og gratis plugin til WP, der kan fungere som mødelokale-booking?

Jeg skal gerne have oprettet en bunke kalendere, der hver især skal fungere som booking-kalender for et mødelokale.

Brugere skal ikke have lov til at slette hinandens, men de skal kunne se andres bookings.

Nogen der kan anbefale et?
Gravatar #2 - Slettet Bruger [417278000]
2. sep. 2013 10:55
Bruger i ikke Exchange?
Gravatar #3 - XorpiZ
2. sep. 2013 10:59
Jo. Men 'nogen' har ønsket (læs: forlangt), at det skal køre på intranettet.

Vi har allerede mødekalendere, men det ligger jo ikke på en hjemmeside :<
Gravatar #4 - Hubert
2. sep. 2013 11:27
Kunne man ikke lave noget fikumdik med webmail og de objekter der kan bookes via kalender halløjet i exchange
Gravatar #5 - arntc
2. sep. 2013 12:02
Hmm.. Prøv at læs denne artikel. http://seroter.wordpress.com/2010/04/23/leveraging...

Måske et clue i den rigtige retning?
Gravatar #6 - XorpiZ
2. sep. 2013 12:07
Det ser sgu spændende ud.... jeg kaster mig over det. Tak :)
Gravatar #7 - arntc
3. sep. 2013 10:26
Velbekomme
Gravatar #8 - arntc
4. sep. 2013 20:50
Gir det noget?
Gravatar #9 - XorpiZ
4. sep. 2013 21:09
Jeg er ikke lige kommet så vidt. Jeg har aldrig brugt Wordpress før, så jeg er stadig på rode-rundt-stadiet.

Desværre har jeg også andet at lave i arbejdstiden, så det har lange udsigter :<
Gravatar #10 - Vandmand
5. sep. 2013 03:53
XorpiZ (3) skrev:
Jo. Men 'nogen' har ønsket (læs: forlangt), at det skal køre på intranettet.

Vi har allerede mødekalendere, men det ligger jo ikke på en hjemmeside :<

Det kan du da bare faa det til. Jeg arbejder selv paa noget lignende, hvis det skal koere fra en Windows platform kan du forholdsvis let ordne det med .net (den kode jeg har set ser i hvert fald forholdsvis simpel ud), eller du kan snakke sammen med EWS med Powershell, og selv lave en hjemmeside ud af det.

Jeg har selv kigget lidt paa et PHP api til EWS (der findes flere), for at faa det til at spille sammen paa en Ubuntu boks.

Edit: Tror jeg misforstod en smule. Skal de ogsaa kunne booke gennem hjemmesiden?
Gravatar #11 - XorpiZ
5. sep. 2013 05:07

Jep. Det er nærmest genialt.

Måske man burde kigge på Sharepoint istedet. Den bør vel kunne.
Gravatar #12 - Hubert
5. sep. 2013 06:51
Sharepoint er ud over en godt middel til, at pine sig selv formentlig også der, man finder de bedste connectors til exchange.
Gravatar #13 - arntc
5. sep. 2013 08:04
Gad ikke linke til Sharepoint løsninger da jeg troede jeres intranet var og forblev Wrdpress. Hvis den slags funktionalitet skal være en del af intranettet ville jeg klart benytte Sharepoint.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login