mboost-dp1
Wordpress plugin til mødelokale
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mojn,
Findes der et godt og gratis plugin til WP, der kan fungere som mødelokale-booking?
Jeg skal gerne have oprettet en bunke kalendere, der hver især skal fungere som booking-kalender for et mødelokale.
Brugere skal ikke have lov til at slette hinandens, men de skal kunne se andres bookings.
Nogen der kan anbefale et?
Findes der et godt og gratis plugin til WP, der kan fungere som mødelokale-booking?
Jeg skal gerne have oprettet en bunke kalendere, der hver især skal fungere som booking-kalender for et mødelokale.
Brugere skal ikke have lov til at slette hinandens, men de skal kunne se andres bookings.
Nogen der kan anbefale et?
Hmm.. Prøv at læs denne artikel. http://seroter.wordpress.com/2010/04/23/leveraging...
Måske et clue i den rigtige retning?
Måske et clue i den rigtige retning?
XorpiZ (3) skrev:Jo. Men 'nogen' har ønsket (læs: forlangt), at det skal køre på intranettet.
Vi har allerede mødekalendere, men det ligger jo ikke på en hjemmeside :<
Det kan du da bare faa det til. Jeg arbejder selv paa noget lignende, hvis det skal koere fra en Windows platform kan du forholdsvis let ordne det med .net (den kode jeg har set ser i hvert fald forholdsvis simpel ud), eller du kan snakke sammen med EWS med Powershell, og selv lave en hjemmeside ud af det.
Jeg har selv kigget lidt paa et PHP api til EWS (der findes flere), for at faa det til at spille sammen paa en Ubuntu boks.
Edit: Tror jeg misforstod en smule. Skal de ogsaa kunne booke gennem hjemmesiden?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.