mboost-dp1
Windows 8.1 - Start button
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
True. Som han også skriver "That could change"..
Men indtil at vi rent faktisk ser en ændring, så vil jeg tillade mig at kritisere valget.
Hvis alle bare sagde, "Vi venter og ser hvad der sker", ville MS jo ikke have en chance for at vide om de går i den rigtige retning.. (ikke fordi at jeg regner med at de høre lige præcis min egen smule brokken)
Men indtil at vi rent faktisk ser en ændring, så vil jeg tillade mig at kritisere valget.
Hvis alle bare sagde, "Vi venter og ser hvad der sker", ville MS jo ikke have en chance for at vide om de går i den rigtige retning.. (ikke fordi at jeg regner med at de høre lige præcis min egen smule brokken)
"Du kan godt få sat op, så windows booter ind på desktop så du ikke behøver benytte New UI start, du kan endda få din start-knap tilbage med 3. parts software"
FFFFFFSSSS DET ER IKKE GODT NOK DET SKAL HEL VÆK DET LORT, JEG SKAL IKKE HA NOGET VALG
"ny start knap, nu har du som du ønskede ikke noget valg"
FUUUUUUUUUU JEG VIL HA ET VALG.
Forbrugere er umulige at gøre tilfredse.
Det er en knap på hvad 30*30 pixels? Hvis det er en showstopper så er der sku intet håb for microsoft.
FFFFFFSSSS DET ER IKKE GODT NOK DET SKAL HEL VÆK DET LORT, JEG SKAL IKKE HA NOGET VALG
"ny start knap, nu har du som du ønskede ikke noget valg"
FUUUUUUUUUU JEG VIL HA ET VALG.
Forbrugere er umulige at gøre tilfredse.
Det er en knap på hvad 30*30 pixels? Hvis det er en showstopper så er der sku intet håb for microsoft.
Fixer de også så det er muligt at få side-by-side til at være andet end 85/15 eller 15/85 (fordeling af skærmen) ? Eller at alle de fine feature/genveje som det indeholder bliver nemmere at finde frem til ?
Jeg syntes egentlig den start menuen i windows 8 var fin, det eneste jeg ønskede af ændringer til det var at kunne lave en søgning i alt ( i windows 8 vælger du mellem apps, filer og system ting at søge mellem) samt at søgningen kunne laves uden at gå i full screen metro-mode.
Jeg syntes egentlig den start menuen i windows 8 var fin, det eneste jeg ønskede af ændringer til det var at kunne lave en søgning i alt ( i windows 8 vælger du mellem apps, filer og system ting at søge mellem) samt at søgningen kunne laves uden at gå i full screen metro-mode.
@ #8
Der var ikke noget valg i første omgang. Og der kommer, måske, hellere ikke noget valg i anden omgang.
I første omgang blev jeg nødt til at gå ud af finde 3. parts software.
I anden omgang er jeg stadig nødt til at finde 3. parts software. Nu kan jeg bare ikke ignorer hvad der, i mine øjne, er et horribelt designvalg.
Jeg bliver tvunget til at se på det...
Der var ikke noget valg i første omgang. Og der kommer, måske, hellere ikke noget valg i anden omgang.
I første omgang blev jeg nødt til at gå ud af finde 3. parts software.
I anden omgang er jeg stadig nødt til at finde 3. parts software. Nu kan jeg bare ikke ignorer hvad der, i mine øjne, er et horribelt designvalg.
Jeg bliver tvunget til at se på det...
Lidt mere om 8.1: http://blogs.windows.com/windows/b/bloggingwindows...
Magten (13) skrev:Og lidt mere om start-knappen >_<
http://news.cnet.com/8301-10805_3-57586786-75/no-s...
http://www.vegansoapbox.com/wordpress/wp-content/u...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.