mboost-dp1

Wii-controllere

Gå til bund
Gravatar #1 - Ronson ⅍
22. nov. 2006 20:49
Hold godt fast i dem..
http://fishki.net/comment.php?id=15393

Fandt den lige på min daglige runde på fishki. Har han/hun været lidt for vild, eller skal man virkelig passe på?
Gravatar #2 - gentox
22. nov. 2006 21:05
Sur skade, men man kan jo tydeligt se at det er den håndstrop, der skulle forhindre den slags, der er sprunget.

Så hvis det havde været i USA, ville jeg mene at personen havde et godt grundlag for en retsag.

Men jeg kan desvære ikke Russisk, så kan ikke lige se hvor i verden det skulle være foregået, men mon ikke det er i Rusland :)
Gravatar #3 - Ronson ⅍
22. nov. 2006 21:10
Der står, ifølge babelfish, "How to destroy by the prefix of telek? Joystick flew away (6 photographs)". Hvilket ikke hjælper meget.

Kommentarerne fortæller heller ikke noget
Gravatar #4 - gentox
22. nov. 2006 21:21
Prøvede også selv med Alta Vista, gik ikke bedre.
Men synes det var bekymrene at se deres avatarer, hvor der var en enkelt nazi-pin. Men det kan selvfølgelig være de personer, siden tiltrækker.

Tror ikke Rusland er et rart sted.
Gravatar #5 - jamesoft145
22. nov. 2006 21:37
Her er en der er kommet lidt til skade.

Link!

Her er det originale forum indlæg til #1.

Link!

Lige en sidste (et stk. død bærbar skærm).

Link!
Gravatar #6 - themuss
22. nov. 2006 21:44
#4 http://www.manwoman.net/swastika/

I REMOVED the wrist strap on my remote because thats just how I roll, I'm fuckin hardcore
Gravatar #7 - buch
22. nov. 2006 22:07
Har jeg forstået det rigtigt, at hvis man spiller kan controleren smutte ud af hånden på en, fordi den er glat?

Men fungere den ikke på den måde at man sidder stille ned og spilller ligesom en xbox eller en ps1/2/3?

Eller er det en der er beregnet til at man skal bevæge den aktivt rundt, for at kunne spille?
Gravatar #8 - Fjolle
22. nov. 2006 22:46
Man kan sidde ned og spille, men man kan også vælge at hoppe rundt og have det sjovt med at lege at man spiller tennis eller bowling. Tror ikke ligefrem at den er så glat at man ikke kan holde ved den, men mere at det er folk der ikke har tænkt sig om og har sluppet kontrolleren..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login