mboost-dp1

What comes next after Windows 8.1?

Gå til bund
Gravatar #2 - Hubert
16. okt. 2013 17:16
Ca. 18 måneder inden Windows 9. Det er ca. halvdelen af tidligere hvis jeg ikke tager helt fejl. Jeg er dog ikke sikker på at det er en god idé at ensrette de fordkellige os'ere de har yderligere.
Gravatar #3 - arne_v
16. okt. 2013 17:28

Det kan jo ikke komme som nogen overraskelse at Windows 9 er på vej. Selvfølgelig er den det.

Oprindeligt synes jeg at det var smart at de baserede deres tablet OS på PC OS fremfor mobil OS, da tablet jo faktisk mere er en erstatning for PC end for mobil. Men givet markedsudviklingen, salgstal på Windows tablet og mobil, så giver det nok meget god mening at merge de to.

Jeg kan ligesom #2 ikke se pointen i at gøre PC OS mere tablet/mobil lignende. Det er ikke det kunderne ønsker.

Og så er det lidt af et sats med så kort tid mellem nye versioner. De sælger flere licenser. Men de risikerer også at mange skipper updates og man ender med et meget fragmenteret Windows markede.
Gravatar #4 - freesoft
16. okt. 2013 17:51
Synes det er mere vildt hvis der skal komme en ny Windows Server hvert år nu, men så har vi da fast arbejde...
Gravatar #5 - Hubert
16. okt. 2013 19:10

På server siden tror jeg ikke rigtig på en ny version hvert år.
Gravatar #6 - arne_v
16. okt. 2013 19:25
#4-5

Hvert år er nok ikke realistisk, men hvis der kommer ny PC Windows hvert andet år, så kommer der nok også ny server Windows hvert andet år.

De har fulgtes af siden ruder konge var ruder knægt.
Gravatar #7 - freesoft
17. okt. 2013 14:26
#5-6 Måske også en lidt gammel nyhed jeg har læst engang, for det er lidt lovligt vildt nok :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login