mboost-dp1
Webhotel
Jeg søger et billigt webhotel...
Jo mere plads, jo bedre... Php, mysql og phpadmin er et must.. Ellers så jo mere plads til emails, antal subdomæins osv.
Pt. så synes jeg det er web10.dk jeg synes der ser bedst ud, af dem jeg har set på pt.
Pris pr måned, skal helst være omkring de 10kr, om det er dansk eller udenlandsk er mig lige meget.
Jo mere plads, jo bedre... Php, mysql og phpadmin er et must.. Ellers så jo mere plads til emails, antal subdomæins osv.
Pt. så synes jeg det er web10.dk jeg synes der ser bedst ud, af dem jeg har set på pt.
Pris pr måned, skal helst være omkring de 10kr, om det er dansk eller udenlandsk er mig lige meget.
gigahost.dk
der kan du endda hoste flere websider på den plads du køber..
der kan du endda hoste flere websider på den plads du køber..
nøf, hvorfor var der ingen, som nævnte gigahost.dk dengang jeg skulle skifte webhotel.
Det eneste webhotel siden dkx jeg har set som har alt jeg skal bruge. IMAP er *SÅ* nice hvis man både bruger webmail og mail klient.
Det eneste webhotel siden dkx jeg har set som har alt jeg skal bruge. IMAP er *SÅ* nice hvis man både bruger webmail og mail klient.
Ja Zacho som du kan se er der delte meninger om One.com - Der er vist over 250000 kunder hos dem og det må da også sige noget.
Men som du skriver så søger du et billigt webhotel til basicstuff. Det er mine behov og de bliver fint dækket. Gigahost ser da også vældigt fornuftigt ud...
Men som du skriver så søger du et billigt webhotel til basicstuff. Det er mine behov og de bliver fint dækket. Gigahost ser da også vældigt fornuftigt ud...
Jeg har en side hos web10 og en hos NeedHost. Deraf er jeg gladest for den sidste, da de giver mig ret meget kontrol, kan fx selv vælge om jeg vil have en MySQL 4 eller 5 database, osv.
Der er dog lidt problemer med nedetid, men sådan er det vist med alle de billige.
Der er dog lidt problemer med nedetid, men sådan er det vist med alle de billige.
jeg bruger selv www.unoeuro.com, det fungerer ganske fint, har ikke oplevet noget nævneværdigt af problemer, tværtimod kører de en del bedre end de fleste discount hoteller...
ellers er noget som www.servage.net også interessant at se på, hvis de bare kan holde halvdelen af hvad de lover...
ellers er noget som www.servage.net også interessant at se på, hvis de bare kan holde halvdelen af hvad de lover...
www.concor.dk ... Der har jeg 3500 Mb til 30 Kr i måneden... Og er fuldt ud tilfreds... Har før haft One og Jepponet. One har ikke nogen telefonsupport(ihvertfald ikke da jeg havde det) og Jepponet er blevet dårligt efter det er blevet opkøbt.
#1 - Jeg kan anbefale Danhost.com. Jeg søgte også for et par år siden efter host og valgte danhost. Webhotellet kører stabilt og supporten er god. Der har kun været et par timers nedetid på sql-serveren i den tid jeg har haft webhotellet - hvilket er 2-3 år.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund