mboost-dp1
Vista RTM virker
Tråd på Apples diskussions forum
(Ja, jeg ved godt det er rimelig fuck'd at den første tråd herinde om en virkende RTM kører på Apple hardware)
(Ja, jeg ved godt det er rimelig fuck'd at den første tråd herinde om en virkende RTM kører på Apple hardware)
Skal bruge windows i skolen, vi har nogle specifikke windows programmer til noget af vores udstyr :/
Men, ja, også fordi jeg kan :D
Men, ja, også fordi jeg kan :D
Kan du ikke lige tage et screenshot med "run>winver" åbnet.
Ser ret mystisk ud at du har RTM som evaluation copy, da der i RTM escrow ikke står build og evaluation i hjørnet som der har gjort i de beta og rc builds der har været.
Ser ret mystisk ud at du har RTM som evaluation copy, da der i RTM escrow ikke står build og evaluation i hjørnet som der har gjort i de beta og rc builds der har været.
Ok, nice... Men da den exipre ser det lidt ud som lidt fix så den acceptere beta og rc keys.
Kan huske der var en som fik beta 2 til at kører på sin macbook også.
Kan huske der var en som fik beta 2 til at kører på sin macbook også.
Måske er det rimelig ligemeget ?
Kan kun henvise hertil : OS X Tiger på x86 hardware
Det er bare proof of concept, får det alligevel lovligt når det kommer på MSDN.
Kan kun henvise hertil : OS X Tiger på x86 hardware
Det er bare proof of concept, får det alligevel lovligt når det kommer på MSDN.
har arbejdet for et firma(der er dansk), da jeg boede i Kina, som har lovlig adgang til det, jeg står stadig som ansat hos firmaet, får bare ingen løn.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund