mboost-dp1
Video søges: Far filmer unge der bliver skræmt af flash spil?
Hej
Jeg så for ca ½ år siden en video på nettet, med en lille dreng der sad og spillede et labyrint spil online, et af den slags spil hvor der pludselig kommer et skræmmende ansigt og ubehagelig lyd - og hvor ungen så begynder at tude helt vildt og løber over til sin far...
Men jeg har ikke haft held med at finde den siden hen, hverken på youtube eller google eller lign.
Nogen der har et link eller har selve videoen liggende?
Jeg så for ca ½ år siden en video på nettet, med en lille dreng der sad og spillede et labyrint spil online, et af den slags spil hvor der pludselig kommer et skræmmende ansigt og ubehagelig lyd - og hvor ungen så begynder at tude helt vildt og løber over til sin far...
Men jeg har ikke haft held med at finde den siden hen, hverken på youtube eller google eller lign.
Nogen der har et link eller har selve videoen liggende?
Nu kom så endelig anledningen til at få et mangeårigt spørgsmål ud gennem sidebenene:
Jeg har lagt mærke til, at alt TV og musik for Mellemøsten, og (åbenbart?) også fra Indien er overstyret i lyden. Skyldes det, at det er deres "sound"? Eller har de bare elendige ører?
Jeg har lagt mærke til, at alt TV og musik for Mellemøsten, og (åbenbart?) også fra Indien er overstyret i lyden. Skyldes det, at det er deres "sound"? Eller har de bare elendige ører?
#4 KaW
Ha Ha super link tak.
Jeg er altid færdig af grin over de her bolly/tolly/molly etc. wood productions. Af samme grund er jeg bandlyst når damen begynder at se sine indiske film. Jeg flækker af grin, fordi de altid skal synge/danse hvert andet øjeblik, og jeg ikke fatter en bjælde af hvad der foregår. :D
Ha Ha super link tak.
Jeg er altid færdig af grin over de her bolly/tolly/molly etc. wood productions. Af samme grund er jeg bandlyst når damen begynder at se sine indiske film. Jeg flækker af grin, fordi de altid skal synge/danse hvert andet øjeblik, og jeg ikke fatter en bjælde af hvad der foregår. :D
Prøv så at se denne her video, den er endnu mere phucked up...
extremefunnyhumor.com/vids/wakingdead.wmv
extremefunnyhumor.com/vids/wakingdead.wmv
Der er en lidt bedre udgave af indslaget her.
Nu vi er ved Derren Brown, så check lige dette trick.
Der er en lidt bedre udgave af indslaget her.
Nu vi er ved Derren Brown, så check lige dette trick.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund