mboost-dp1

version2

Gå til bund
Gravatar #1 - ECFE11
9. feb. 2007 16:35
Af ren nysgerrighed vil jeg høre om der er nogen af jer der læser eller får tilsendt:

Version2

Hvad synes i om det ?
Gravatar #2 - buch
9. feb. 2007 16:38
Jeg får tilsendt det, har jeg gjort den sidste måned. Jeg har ikke fået nogen faktura på det, og mindes heller ikke jeg selv har sagt ja til et abb. men betale for det skal jeg hvertfald ikke :)

Jeg synes deres artikler er kedelige, og så står der ikke noget nyt i avisen som jeg ikke viste i forvejen.

Jeg havde comon's avis i nogen måneder, og den kan anbefales.
Gravatar #3 - kinaholm
10. feb. 2007 07:59
jeg har også version 2, har jeg gjordt siden avis nr. 1 og har stadig ikke betalt :)
Den er meget saglig, og modsat buch mener jeg den er noget bedre end comon - som er alt for usaglig og skriver en masse halløj/ændrer meningen i historierne.
Den kan klart anbefales hvis du virkelig er interesseret i den mere faglige og ttekniske del af computerverdenen :)
Gravatar #4 - Cyrack
10. feb. 2007 10:51
Modtager den som en del af Prosa og så har jeg selv tilmeldt mig :-) (dvs. får den to gange, på to forskellige tidspunkter på ugen. Genialt)

Jeg synes faktisk der er mange gode artikler, om teknik som man ellers ikke får noget at vide om gennem fx newz.dk eller slashdot. I udgaven fra 9. feb er der faktisk en ganske god artikel om poker på nettet, som jeg aldrig ville have læst om, hvis det ikke var kommet i version2.
IMHO er det et godt blad, om muligt er der for mange reklamer i forhold til prisen (40kr. i løssalg) men det skyldes nok et noget lille oplag.
Gravatar #5 - Acro
10. feb. 2007 12:41
#4 CyRacK:
I skal være mere end velkomne til at skrive artikler til newz.dk. Det vil helt klart være en forbedring, og hvis bare det faglige niveau er højt, så vil det være godt materiale, som alle kan få glæde af.
Gravatar #6 - Cyrack
10. feb. 2007 13:25
Acro: det var ikke en rant af newz, bare at en papir-avis nogen gange er bedre til at formidle anden viden end online sites.
Når det er sagt, så ville jeg gerne skrive artikler, men de fleste emner jeg har viden indenfor er dækket af andre (synes jeg selv) så jeg ville bare gentage hvad der allerede er sagt. :-/
Gravatar #7 - Fjolle
10. feb. 2007 13:33
Jeg må erklære mig enig i holmZ og CyRacK.
Generelt synes jeg at artiklerne har et meget højere teknisk niveau end Comon, og de skriver om nogle spændende ting, som ikke lige kommer på sider som newz..
Gravatar #8 - buch
10. feb. 2007 22:43
Sjovt at i nævner poker artiklen, for det er faktisk den enste jeg har fundet intressant i gennem den tid jeg har fået avisen.

Comon's tema i deres avis er ekstremt spændende.

Vil beskrive de her to aviser som

Version2 er til folk der gerne vil have specielle artikler, samme type mennesker som læser børsen. Det er typisk folk der gerne vil have lidt kedelige artikler, men meget informerende.

Comon er til folk der læser ekstra bladet (specielt side 9) og bt.
Gravatar #9 - Cloud02
10. feb. 2007 23:21
Comon har en avis?!

skræmmende.
Gravatar #10 - ZOPTIKEREN
10. feb. 2007 23:24
#2 ncom, du mener dem hvis betalte journalister sandsynligvis læser newz.dk? ^_^

http://newz.dk/forum/item/68727/#first
http://www.gearonline.dk/index.php/news/show/id=11...
Gravatar #11 - buch
10. feb. 2007 23:32
Nemlig, lige dem jeg mener ;)
Gravatar #12 - Cyrack
11. feb. 2007 00:35
buch: virker jeg kedelig? Børsen kan få mig til at sove hurtigere end "BlueJ - Objects first with Java" :-)
Gravatar #13 - hgul
11. feb. 2007 01:19
#12 Og det er da alligevel imponerende, for det er da ikke ligefrem den mest interessante bog der findes.

Mangler du et World of Zuul spil? :-P
Gravatar #14 - Cyrack
11. feb. 2007 02:15
hgul: nej tak, har leget med World of Zuul, min klassede arvede endda en version med netværksunderstøttelse (porteret til C#) som vi pure nægtede at arbejde med :-) ret meget kedligere bog skal man lede længe efter... eller dvs. "Distributed Systems" af Tanenbaum (ikke den nye udgave!) slår den.
Gravatar #15 - Cloud02
11. feb. 2007 09:35
Jeg har da gentagne gange set "gamle" nyheder, som er kommet på comon, efter de postet på newz. OG når jeg siger gamle, så er det fordi de var en 3-4 dage gamle når de kom på newz.

Men et direkte afskrift. Puha. Og så endda uden at angive at de har nappet det herfra.
Gravatar #16 - Fjolle
11. feb. 2007 09:41
Hmm.. er der ikke en pressenævn eller noget som man kunne klage til?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login