mboost-dp1
Varer "Gods and Generals" 210 minutter?
Er der nogen af jer, der ejer DVD'en?
Hvis ja, kan i så fortælle, om det virkelig kan passe, at videoen stopper ved 1 time og 50 minutter, bare sådan lige pludselig? Selvom der faktisk står, at den varer ca. 3 timer, så varer den kun lidt under 2 timer?
Og den stopper pludseligt midt i, at nordstaterne angriber sydstaterne, og går ind i menuen, hvor jeg kan vælge special features.
Er jeg den eneste der har oplevet det?
Og jeg har testet det her på samtlige DVD-afspillere. Den er god nok. Den stopper ved 1 time og 50 minutter. Bare sådan pludseligt.
Hvis ja, kan i så fortælle, om det virkelig kan passe, at videoen stopper ved 1 time og 50 minutter, bare sådan lige pludselig? Selvom der faktisk står, at den varer ca. 3 timer, så varer den kun lidt under 2 timer?
Og den stopper pludseligt midt i, at nordstaterne angriber sydstaterne, og går ind i menuen, hvor jeg kan vælge special features.
Er jeg den eneste der har oplevet det?
Og jeg har testet det her på samtlige DVD-afspillere. Den er god nok. Den stopper ved 1 time og 50 minutter. Bare sådan pludseligt.
http://www.imdb.com/title/tt0279111/
(og for de dovne - den tager mellem 231 min og 209 min alt efter versionen)
Har du kigget efter ridser på din skive? Det lyder som ridser..
(og for de dovne - den tager mellem 231 min og 209 min alt efter versionen)
Har du kigget efter ridser på din skive? Det lyder som ridser..
Kunne lyde som om det enten er en single layer dvd eller at der ingen data er på layer 2, eftersom du siger at du har testet skiven på andre afspillere.
Er det en original dvd?
I så fald er det jo nok en fejl, og skal erstattes med en anden. Hvordan DET så foregår, har jeg ingen anelse om, da det aldrig er sket for mig før.
Er det en original dvd?
I så fald er det jo nok en fejl, og skal erstattes med en anden. Hvordan DET så foregår, har jeg ingen anelse om, da det aldrig er sket for mig før.
Hvis den er defekt, så kan den byttes ved at kontakte selskabet der har udgivet den her i landet (eller i det land hvor den er købt), og det ser ud til at være Warner Bros. De er meget samarbejdsvillige, så prøv at kontakte dem.
Hvis man fortæller dem at der er problemer med en DVD, så tilbyder de øjeblikkeligt at bytte den :-)
Hvis man fortæller dem at der er problemer med en DVD, så tilbyder de øjeblikkeligt at bytte den :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund