mboost-dp1
Unreal Engine 4 - 'koola'-realisme :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvis man har fulgt en lille smule med i UE4-udviklingen, vil man også være stødt på en eller flere af videoerne i flg. link:
https://www.youtube.com/user/koooolalala/videos
'koola' har nu postet to billeder af en strandkant, fra hans nyeste projekt og viser at UE4 snart kan give os våde fødder :)
http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/06...
http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/06...
--
Læs mere her:
http://wccftech.com/unreal-engine-4-mind-blowing-r...
https://www.youtube.com/user/koooolalala/videos
'koola' har nu postet to billeder af en strandkant, fra hans nyeste projekt og viser at UE4 snart kan give os våde fødder :)
http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/06...
http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/06...
--
Læs mere her:
http://wccftech.com/unreal-engine-4-mind-blowing-r...
De burde lave en test hvor de poster det på Imgur/Reddit/Instagram/Twitter, og se hvor mange der tror billederne er ægte.
Kvaliteten er ret fantastisk.
Kvaliteten er ret fantastisk.
Clauzii (6) skrev:#2
Det eneste der umiddelbart afslører, er skyggen/refleksionen i vandet oppe til højre på det første billede.
Ja, og det faktum at samtlige mindre sten ser ud til at være våde. Det er fint at lave shiny sten i vandkanten, men med stillestående vand i høj solskin, tvivler jeg på stenene "oppe på standen" vil være så plaskvåde.
Jeg synes ikke det ser særlig komprimeret ud. Det er bare alt lav opløsning i forhold til hvor mange detaljer der er.
2 billeder og en video mere forresten:
http://cdn4.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/0...
http://cdn4.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/0...
http://cdn4.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/0...
http://cdn4.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/0...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.