mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål v2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det her er et meget specifikt spørgsmål, men nu prøver jeg:
Hvordan fanden mapper jeg acceleration til right trigger og bremsning til left trigger på min XBox One controller på Nebulas Sega Model 2 emulator?
Hvordan fanden mapper jeg acceleration til right trigger og bremsning til left trigger på min XBox One controller på Nebulas Sega Model 2 emulator?
PHP-Ekspert Thoroughbreed (4) skrev:#3
Og ellers er det alle de DUMME brugere der er hoppet over på TechStart :P
De fleste er her vel stadig....
Manofsciencemanoffaith (7) skrev:Det her er et meget specifikt spørgsmål, men nu prøver jeg:
Finder ud af hvad knapper de er mappet til nu - og lodder controlleren om :D
/don't know, med andre ord :)
Man skulle tro at folk næsten har opgivet at benytte dk tech forums?
Trafikken på techstart plus trafikken på newz er stort set på niveau med den trafik der var på newz kort før techstart startede... wtf?
Trafikken på techstart plus trafikken på newz er stort set på niveau med den trafik der var på newz kort før techstart startede... wtf?
zymes (14) skrev:Hvornår bliver det muligt at se hvor langt man er kommet? Gik udviklingen total i stå igen (igen, igen ...)?
Ved næste kerne-opdatering (hvilket er snart). Funktionen var allerede implementeret i sidste, men blev af en eller anden årsag ikke aktualiseret til live. Den sidste opdatering, gav en "De tråde du følger"-liste i venstre side.
Udviklingen gik ikke i stå, som nævnt i anden tråd - den har været fokuseret på backend, i lidt tid.
Mark Android Jensen
Jeg har lige fået skiftet min iPhone 6 til en galaxy s7 edge og står nu i det problem at jeg normalt falder i søvn til stand-up afspillet fra plex på telefonen hver aften.
På min iPhone plejer jeg bare at kunne sætte videoen i gang, trykke på hjem knappen, swipe op og starte afspilningen i baggrunden, hvorefter jeg kan slukke skærmen og nyde lyden uden noget lys der forstyrrer.
Så vidt jeg kan se skal den specifikke app have understøttelse af baggrundsafspilning på android for at kunne gøre det samme, og det er desværre ikke en funktion der er i plex endnu.
Jeg kan komme uden om det ved at downloade filen i plex appen og afspille den i mxplayer istedet da den har understøttelse af baggrundsafspilning.
Findes der en måde at omgå dette på så man kan baggrundsafspille fra diverse apps direkte I stedet for at skulle hente filen der skal afspilles og smide den over i en app der kan?
Jeg har lige fået skiftet min iPhone 6 til en galaxy s7 edge og står nu i det problem at jeg normalt falder i søvn til stand-up afspillet fra plex på telefonen hver aften.
På min iPhone plejer jeg bare at kunne sætte videoen i gang, trykke på hjem knappen, swipe op og starte afspilningen i baggrunden, hvorefter jeg kan slukke skærmen og nyde lyden uden noget lys der forstyrrer.
Så vidt jeg kan se skal den specifikke app have understøttelse af baggrundsafspilning på android for at kunne gøre det samme, og det er desværre ikke en funktion der er i plex endnu.
Jeg kan komme uden om det ved at downloade filen i plex appen og afspille den i mxplayer istedet da den har understøttelse af baggrundsafspilning.
Findes der en måde at omgå dette på så man kan baggrundsafspille fra diverse apps direkte I stedet for at skulle hente filen der skal afspilles og smide den over i en app der kan?
Jeg har efterhånde samletet noget gustet og gult kalk i beton-ish fugerne på mit badeværelse, det vil jeg gerne af med. Skrubbe gør intet og jeg tør ikke rigtig bare gå i gang med div. kemikalier af frygt for at smadre fugerne. Wat do?
Og angående fuger, silikonefugerne er efterhånden også lidt befængt med sort mug eller hvad fandne det er, er det muligt at få det til at gå væk, uden at skulle fuge ovenpå?
Og angående fuger, silikonefugerne er efterhånden også lidt befængt med sort mug eller hvad fandne det er, er det muligt at få det til at gå væk, uden at skulle fuge ovenpå?
Sørg for at fugerne er mættet med vand FØR du går igang med kemikalierne. Virkede fint nok hos mig.
1: Pjask det hele til med vand
2: Brug halvdelen af Borups lager
3: ?????
4: PROFIT!
Sørg for at fugerne er mættet med vand FØR du går igang med kemikalierne. Virkede fint nok hos mig.
1: Pjask det hele til med vand
2: Brug halvdelen af Borups lager
3: ?????
4: PROFIT!
Har ingen 256+ GB kort, men har vist et par 1/2/4 GB kort ... Mind mig om det i morgen formiddag!
Har ingen 256+ GB kort, men har vist et par 1/2/4 GB kort ... Mind mig om det i morgen formiddag!
FFS Rune! Nå, men jeg har sat 7 påmindelser på min telefon, og en PostIt på min kaffekande. Jeg lover at se på det i morgen!
- also, du har vel mit nummer?
- also, du har vel mit nummer?
Zombie Steve Jobs (20) skrev:#19 Hvilke kemikalier fungerer bedst?
Brintoverilte? Salmiak? Svovlsyre? Kongevand?!
Til kalk, bare almindelig kalkfjerner. Eventuelt lad være med at fortynde det og lad det sidde lidt og "virke" inden du skrubber/vasker af. Kan også fint tage et par gentagelser, hvis der er meget.
Det sorte er sandsynligvis bakterier/svamp, så er almindelig klorin svaret - eventuelt kombineret med en tandbørste.
Jeg skal bruge en måde at folk kan sende penge til mig i forbindelse med et non-profit arrangement. Folk kan komme fra hele verden, så MobilePay dur vist ikke (ikke som eneste mulighed i hvert fald). Hvordan er PayPal at bruge? Jeg vil helst ikke betale særlig meget i gebyr og jeg vil helst gerne slippe for at skulle sætte mig ind i alle mulige regler. Derudover skal det være nemt at trække pengene ud af systemet (jeg læste engang om en der ikke kunne få pengene ud af PayPal, det vil jeg gerne undgå).
Er der en der har erfaringer?
PS: Det behøver ikke være en løsning der kan dække alles behov, bare så mange som muligt. De kan også betale kontant nemlig.
Er der en der har erfaringer?
PS: Det behøver ikke være en løsning der kan dække alles behov, bare så mange som muligt. De kan også betale kontant nemlig.
Ronson ? (34) skrev:Der må være 10 muligheder for første tal, 9 for næste, osv (hvis jeg forstår spørgsmålet rigtigt)
10*9*8*7 = 5040
edit: jeg gætter på jeg ikke forstår spørgsmålet når du er kommet frem til 210
Tror du skal forstå det sådan at hvis du har et 1, kan du ikke bruge et 1 igen. Dvs 1321 er ikke et gyldigt valg, fordi du bruger 1 to gange. Lidt ala sukoku
Måske han mener man kun må bruge 1.2.3.4
Kan denne* Apple adapter mon bruges til en Android telefon med USB-C? Så telefonen kan lade mens der er en enhed sat til.
* http://www.apple.com/dk/shop/product/MJ1K2ZM/A/usb...
* http://www.apple.com/dk/shop/product/MJ1K2ZM/A/usb...
Lad os rent teoretisk antage at jeg var ved at lave en side med dette (forsimplede og noget farverige) design
hvilket vi jo alle godt ved ikke er spor teoretisk.
Men lad os nu sige omtalte og totalt ikke-eksisterende side skulle centreres med css. Og at jeg i dag snød med <div align="center"> hvilket får min tær til at krumme.
Hvordan gøres det så? Jeg har googlet og prøvet diverse fra stackoverflow et al. og er ikke kommet op med noget der rent faktisk virker. 'indhold' presses som regel over under vside og i mange af tilfældene centreres siden slet ikke.
Så hjælp mig dog!
hvilket vi jo alle godt ved ikke er spor teoretisk.
Men lad os nu sige omtalte og totalt ikke-eksisterende side skulle centreres med css. Og at jeg i dag snød med <div align="center"> hvilket får min tær til at krumme.
Hvordan gøres det så? Jeg har googlet og prøvet diverse fra stackoverflow et al. og er ikke kommet op med noget der rent faktisk virker. 'indhold' presses som regel over under vside og i mange af tilfældene centreres siden slet ikke.
Så hjælp mig dog!
#46 Nu er jeg ikke stor fan af floats*, men noget i den dur her? https://jsfiddle.net/mwo7syjs/1/
* De er blot brugt for at smide et hurtigt eksempel sammen.
Tldr; Det er margin: 0 auto der gør det du gerne vil have.
* De er blot brugt for at smide et hurtigt eksempel sammen.
Tldr; Det er margin: 0 auto der gør det du gerne vil have.
gramps2 (43) skrev:#42
Jeg tror det kommer an på den enkelte Android-enhed og hvordan USB-C er implementeret.
Jeg prøvede med denne* fra Satechi. Sat lader i hub først og derefter i telefon og den ville lade, men ingen forbindelse gennem hub'en. Sæt den i telefonen først, hub virker, men ingen opladning.
* http://cdn.macrumors.com/article-new/2016/01/satec...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.