mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Yvossen (22591) skrev:Der burde næsten være en afstæmning på Newz om foretrukken bryst størrelse.
Fordi det er godt for... hvad? :P Sådan en smagssag er totalt nyttesløs at diskutere.
Desuden tror jeg, at de fleste kvinder er utilfredse med deres bryster. Det er i hvert fald, hvad man hører mest.
Elskov (22601) skrev:Yvossen (22591) skrev:Der burde næsten være en afstæmning på Newz om foretrukken bryst størrelse.
Fordi det er godt for... hvad? :P Sådan en smagssag er totalt nyttesløs at diskutere.
Desuden tror jeg, at de fleste kvinder er utilfredse med deres bryster. Det er i hvert fald, hvad man hører mest.
Den nuværende afstemning er da også en smagssag, det er de fleste vel, ellers ville der ikke være flere muligheder.
Efter flere samtaler vil jeg vurdere at kæresten er mere end tilfreds med hendes bryster (Jeg må sige mig enig med hende). Hun kan selvfølgelig være undtagelsen fra 'de fleste', mindes nu også at jeg snakkede med 2 af mine kollegaer på et tidspunkt, de havde nu heller ingen klagepunkter. Jo, den ene synes det var svært at finde den rette BH med hendes størrelse og samtidig ordentlig støtte.
Yvossen (22602) skrev:Den nuværende afstemning er da også en smagssag, det er de fleste vel, ellers ville der ikke være flere muligheder.
Efter flere samtaler vil jeg vurdere at kæresten er mere end tilfreds med hendes bryster (Jeg må sige mig enig med hende). Hun kan selvfølgelig være undtagelsen fra 'de fleste', mindes nu også at jeg snakkede med 2 af mine kollegaer på et tidspunkt, de havde nu heller ingen klagepunkter. Jo, den ene synes det var svært at finde den rette BH med hendes størrelse og samtidig ordentlig støtte.
Selvfølgelig, men ved de fleste afstemninger kan man diskutere fordele og ulemper, få bekræftet eller afkræftet fordomme, ændre holdning osv. Hvad tror du helt ærligt man får ud af at diskutere bryster?
Det kan godt være jeg mest har hørt teenagere og usikre kvinder tale om utilfredshed med deres bryster :P
Altså, jeg var tilfreds med mine, indtil jeg fik at vide, at de ville være perfekte, hvis de var større. Hah.
Mark CS:S Jensen
... I gamle dage, dvs dengang før man spillede CS Source, kunne man på nogle servere se maplist, vote og se næste bane ... Lige umiddelbart ser det ud til at de kommandoer ikke er i CS:S? Kan det passe?
I så fald at jeg tager fjel, hvordan fa'en får jeg så maplist, vote osv lagt ind i min dedicated server? :)
... I gamle dage, dvs dengang før man spillede CS Source, kunne man på nogle servere se maplist, vote og se næste bane ... Lige umiddelbart ser det ud til at de kommandoer ikke er i CS:S? Kan det passe?
I så fald at jeg tager fjel, hvordan fa'en får jeg så maplist, vote osv lagt ind i min dedicated server? :)
Det mener jeg er admin plugins der gør det, f.eks. Mani Admin Plugin mener jeg at det hed.
http://www.mani-admin-plugin.com/cms/index.php
Det mener jeg er admin plugins der gør det, f.eks. Mani Admin Plugin mener jeg at det hed.
http://www.mani-admin-plugin.com/cms/index.php
Det kan gøres ved enten mani admin som Yvossen foreslår, eller er der også Source Mod som jeg mener også har mulighederne. Har selv en CS:S server, men har ikke administreret den som public, så kører kun med zBlock og rcon commands.
Det kan gøres ved enten mani admin som Yvossen foreslår, eller er der også Source Mod som jeg mener også har mulighederne. Har selv en CS:S server, men har ikke administreret den som public, så kører kun med zBlock og rcon commands.
Mark Jensen skal bruge bærbare
Jeg har en ven der skal en tur til Etiopien med noget nødhjælps arbejde.
Han har fået besked dernede fra at de mangler bærbare computere. De skal ikke kunne meget ud over at være i funktionsdygtig stand og kunne holde strøm i 25 min+
Er der nogle af jer der vil gøre en god gerning og samtidig komme af med en bærbar der alligevel bare ligger og samler støv?
Jeg har en ven der skal en tur til Etiopien med noget nødhjælps arbejde.
Han har fået besked dernede fra at de mangler bærbare computere. De skal ikke kunne meget ud over at være i funktionsdygtig stand og kunne holde strøm i 25 min+
Er der nogle af jer der vil gøre en god gerning og samtidig komme af med en bærbar der alligevel bare ligger og samler støv?
MArk HerpaDerp Jensen
Jeg vil sælge min Xbox, men har en god slat MSpoints liggende på kontoen. Hvd skal jeg købe og spille før jeg sparker kassen ud? (mener det er 2100point)
Jeg vil sælge min Xbox, men har en god slat MSpoints liggende på kontoen. Hvd skal jeg købe og spille før jeg sparker kassen ud? (mener det er 2100point)
Ja. En ældre Toshiba med en 1,5-2,0 GHz Celeron, men den virker da :)
Ja. En ældre Toshiba med en 1,5-2,0 GHz Celeron, men den virker da :)
Den engelske version kan ses her :) http://www.dailymotion.com/video/xvdbtt_eat-fast-l...
Rainmeter (22639) skrev::::( . Y . ):::
:::::) . (:::::
::::( Y )::::
Det' fandme ikke særligt brede hofter
Findes der ikke normale "news" mere? Er alt blevet til BREAKING NEWS?
http://peecee.dk/upload/view/397228/full
http://peecee.dk/upload/view/397228/full
Caek of Doom (22640) skrev:Rainmeter (22639) skrev::::( . Y . ):::
I kvinder er meget hårdere når i bedømmmwr andre kvinder end når mænd bedømmer kvinder (eller mænd) det bunder nok i dette:
http://www.sirc.org/publik/mirror.html
Just saying...
Caek of Doom (22640) skrev:Rainmeter (22639) skrev::::( . Y . ):::
Har du det da?
Pics, or it ... Årh glem det, du lærer det aldrig!
Mark iMac Jensen ...
... vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med harddiskskift i en 2011 iMac?
Mark iMac Jensen ...
... vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med harddiskskift i en 2011 iMac?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.