mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
GSII
I den menu er hotmail ikke listet.
Når man skal google mere end 3 gange for at tilføje en kalender konto, er det ikke et intuitivt OS -.-
Tilsyneladende skal man ud og konfigurere en exchange activesync...
Hvis det ikke havde været min kæreste havde jeg nægtet at hjælpe herfra, jeg kommer jo til at sidde med supporten når det går galt.
I den menu er hotmail ikke listet.
Når man skal google mere end 3 gange for at tilføje en kalender konto, er det ikke et intuitivt OS -.-
Tilsyneladende skal man ud og konfigurere en exchange activesync...
Hvis det ikke havde været min kæreste havde jeg nægtet at hjælpe herfra, jeg kommer jo til at sidde med supporten når det går galt.
Qw_freak (21703) skrev:Daniel-Dane (21698) skrev:Nej.Qw_freak (21694) skrev:Kilder er obligatoriske != Wikipedia
Enhver databog. Man har endnu ikke målt nogen masse for fotonen, så man antager, at den er masseløs.
der er en live app
http://www.liveside.net/2011/10/03/official-window...
Den må jeg lige prøve (Skal dele en kalender med kæresten som har Android)
http://www.liveside.net/2011/10/03/official-window...
Den må jeg lige prøve (Skal dele en kalender med kæresten som har Android)
XorpiZ (21708) skrev:Andre end mig der oplever at FB er enormt langsom lige nu?
Både for en ven og jeg selv.
Mark Hansen skal finde en erstatning
Så, tidligere brokkede jeg mig over WD-live, og deres mangel på fuld understøttelse af inkluderede PGS subs.
Tilsyneladene lyder det rundt omkring at WD teamet er nogen tissemænd når der kommer til at supportere eksisterende produkter.
I tilfælde af at de ikke kommer med en update der løser det (Det har været et problem siden 2011 åbenbart) Skal jeg ha et alternativt nu jeg har fået mine forældre til at spilde 700kr på WD boksen
Spørgsmålet:
Nogen der har erfaringer med XBMC for Android?
Nogen der har kendskab til en (fanless)set-top boks der udelukkende kører XBMC (den der ubuntu udgave, så de ikke skal rode med et OS bagved, selvfølgelig med fjernbetjening)?
Så, tidligere brokkede jeg mig over WD-live, og deres mangel på fuld understøttelse af inkluderede PGS subs.
Tilsyneladene lyder det rundt omkring at WD teamet er nogen tissemænd når der kommer til at supportere eksisterende produkter.
I tilfælde af at de ikke kommer med en update der løser det (Det har været et problem siden 2011 åbenbart) Skal jeg ha et alternativt nu jeg har fået mine forældre til at spilde 700kr på WD boksen
Spørgsmålet:
Nogen der har erfaringer med XBMC for Android?
Nogen der har kendskab til en (fanless)set-top boks der udelukkende kører XBMC (den der ubuntu udgave, så de ikke skal rode med et OS bagved, selvfølgelig med fjernbetjening)?
Finder intet på "WD live Custom firmware PGS"
Tilgengæld fandt jeg på den søgning flere der har været nød til at konvertere deres subs før det virker.
Så dunno :-/
Enten skal der bruges penge på nyt udstyr, eller også skal jeg igang med noget OCR software for at konvertere subs, hvilket er råddent når det er dansk.
Tilgengæld fandt jeg på den søgning flere der har været nød til at konvertere deres subs før det virker.
Så dunno :-/
Enten skal der bruges penge på nyt udstyr, eller også skal jeg igang med noget OCR software for at konvertere subs, hvilket er råddent når det er dansk.
http://b-rad.cc/
http://wdlxtv.com/
SlettetBruger og det ser ud til man kan rippe subsne direkte til vobsub http://www.pavtube.com/guide/enjoy-blu-ray-movies-...
http://wdlxtv.com/
SlettetBruger og det ser ud til man kan rippe subsne direkte til vobsub http://www.pavtube.com/guide/enjoy-blu-ray-movies-...
Var der ikke en gang en artikel der beskrev hvor meget der var kommet ud af den lovgivning der gjorde at alle ISP'er skulle logge alt?
Der er lige kommet denne artikel, så jeg skal bruge tal til en diskussion ;)
Der er lige kommet denne artikel, så jeg skal bruge tal til en diskussion ;)
Mark Jensen har købt restlager af routere
Står nu med en WRT54G uden strømforsyning, er de til at finde blandt alle vore nørder?
Står nu med en WRT54G uden strømforsyning, er de til at finde blandt alle vore nørder?
KopNudler (21730) skrev:Mark Jensen har købt restlager af routere
Ellers kan den fås fra Hong Kong til omkring 40kr incl forsendelse.
jarkmensen skal printe
Jeg har prøvet at få printerne på KU til at gøre, hvad jeg vil. De vil med glæde udskrive 30 kopier, men alle andre indstillinger ignoreres. Jeg bruger et script, som piper en pdf via ssh ind i lpr:
Jeg har prøvet "-Z 'simplex'", men den kender lp(r) ikke. '-simplex' virker heller ikke. '-o simplex' har ingen effekt. Hvordan fanden får jeg den til at udskrive simplex uden at ændre indstillingen direkte på printeren? Den skal også kun udskrive side 2. lp har vist indstillingen "-p 2", men den kender den ikke. "-o page-ranges=2" ignoreres ligeledes.
Edit:
Nå, jeg har endnu ikke prøvet "-o sides=one-sided", men jeg tager gerne imod flere forslag, så jeg har noget at prøve af næste gang.
Jeg har prøvet at få printerne på KU til at gøre, hvad jeg vil. De vil med glæde udskrive 30 kopier, men alle andre indstillinger ignoreres. Jeg bruger et script, som piper en pdf via ssh ind i lpr:
'lpr -o simplex -o page-ranges=2 -#30 -P '$2
Jeg har prøvet "-Z 'simplex'", men den kender lp(r) ikke. '-simplex' virker heller ikke. '-o simplex' har ingen effekt. Hvordan fanden får jeg den til at udskrive simplex uden at ændre indstillingen direkte på printeren? Den skal også kun udskrive side 2. lp har vist indstillingen "-p 2", men den kender den ikke. "-o page-ranges=2" ignoreres ligeledes.
Edit:
Nå, jeg har endnu ikke prøvet "-o sides=one-sided", men jeg tager gerne imod flere forslag, så jeg har noget at prøve af næste gang.
jarkmensen skal have fiberklude
Hvor er man sikker på at finde fiberklude? Nogle butikker har det på tilbud i ny og næ, men har nogen butikker dem som en del af deres faste sortiment? Hvad kan anbefales, Jakob?
Hvor er man sikker på at finde fiberklude? Nogle butikker har det på tilbud i ny og næ, men har nogen butikker dem som en del af deres faste sortiment? Hvad kan anbefales, Jakob?
Hvis du mener microfiberklude, så plejer jeg at købe et par pakker eller to, når jeg kommer forbi Biltema. De er gode og billige.
Bare husk at undgå skyllemiddel (eddike kan anbefales hvis du har hårdt vand) og tørretumbling, da det forkorter levetiden betydeligt.
Ellers har de dem jævnligt i Aldi og Lidl.
Bare husk at undgå skyllemiddel (eddike kan anbefales hvis du har hårdt vand) og tørretumbling, da det forkorter levetiden betydeligt.
Ellers har de dem jævnligt i Aldi og Lidl.
jarkmensen mener mikrofiberklude
Hvordan tørrer jeg dem grundigt [om vinteren], hvis jeg ikke må tørretumble? Folk her på kollegiet gider ikke rigtigt det med at hænge ting til tørre. Nå, men vi køber bare en masse billige og tørrer dem i stykker.
Hvordan tørrer jeg dem grundigt [om vinteren], hvis jeg ikke må tørretumble? Folk her på kollegiet gider ikke rigtigt det med at hænge ting til tørre. Nå, men vi køber bare en masse billige og tørrer dem i stykker.
Mark Jensen har en brun WC-kumme
Under vandspejlet (hedder det vel?) i mit wc, er der brune 'plamager', som jeg formoder skyldes kalk... eller alternativt afføring, men jeg håber på kalk.
Hvordan får jeg det væk? Jeg har prøvet med toiletrens, børsten og sågar med en skuresvamp, men uden held.
Under vandspejlet (hedder det vel?) i mit wc, er der brune 'plamager', som jeg formoder skyldes kalk... eller alternativt afføring, men jeg håber på kalk.
Hvordan får jeg det væk? Jeg har prøvet med toiletrens, børsten og sågar med en skuresvamp, men uden held.
XorpiZ (21739) skrev:Mark Jensen har en brun WC-kumme
Hvis det er kalk, så hæld en ordenlig spand eddike i, og lad det stå natten over, skrub derefter grundigt, rinse and repeat.
Inum (21740) skrev:Hvilken slags wc-rens, Den jeg bruger indeholder klorin (hedder vist klorin wc-rens). Kommer i en hvid flaske og har taget alt det jeg selv har haft til at sidde. Og det var alligevel noget kun.....
Har prøvet et par forskellige, uden held.
Jeg tror jeg prøver eddiken. Det er næsten spild af god cola at hælde det i wc'et :p
Eddiken er god til det, bare husk at tilføre så meget, så du er sikker på at det er godt koncentreret. Så mindst et par liter i kummen og så husk at lade det så i lang tid.
Har du kalk på vandhanen, kan du samtidig fjerne det, ved at væde køkkenrulle/wc-papir i eddike og pakke vandhanen ind i det natten over.
Har du kalk på vandhanen, kan du samtidig fjerne det, ved at væde køkkenrulle/wc-papir i eddike og pakke vandhanen ind i det natten over.
Mark Jensen leger den sorte ræv
Hvorfor Drømte jeg at Mark Jensen stjal en masse IT hardware fra mit arbejde?
Hvorfor Drømte jeg at Mark Jensen stjal en masse IT hardware fra mit arbejde?
XorpiZ (21739) skrev:Mark Jensen har en brun WC-kumme
Ellers inden du går i seng så smid sådan en her i, gentag i et par dage og bliv lykkelig.
Thoroughbreed (21745) skrev:Opvasketabs til opvaskemaskinen fungerede her - lod den få 3 overnatninger med tabs :)
Rainmeter (21749) skrev:Ellers inden du går i seng så smid sådan en her i, gentag i et par dage og bliv lykkelig.
^_^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.