mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mjaaaeh...
Lidt skolearbejde og lidt D3... Det kommer vel an på hvad du mener med skolearbejde, da jeg ikke ved hvor softwarespecifikt arbejdet på HTX er. Men medmindre du skal bruge meget specifikke/tunge programmer til uddannelsen, så virker det til at D3 må være "højeste fællesnævner", hvis det giver mening.
Hvis den kan køre D3, så kan den nok også trække Word, Excel & PowerPoint... :P
Men det kommer også meget an på hvilket prisleje du havde forestillet dig, hvor langt du vil ned i skærmstørrelse, osv.
Er 15,6" lille nok? Hellere ned i 14"? Længere ned endnu?
Havde du tænkt op til 10k? 7k? 5k? 3k?
Lidt skolearbejde og lidt D3... Det kommer vel an på hvad du mener med skolearbejde, da jeg ikke ved hvor softwarespecifikt arbejdet på HTX er. Men medmindre du skal bruge meget specifikke/tunge programmer til uddannelsen, så virker det til at D3 må være "højeste fællesnævner", hvis det giver mening.
Men det kommer også meget an på hvilket prisleje du havde forestillet dig, hvor langt du vil ned i skærmstørrelse, osv.
Mnc (21002) skrev:Mjaaaeh...
Jeg synes den er rigtig lækker og prisen passer. Jeg skulle have skrevet det bedre, men jeg vil bare høre om andre havde noget negativt/positvt at sætte på den.
Øøøøhm, jamen umiddelbart ser den nogenlunde ud.
CPU'en er næppe noget powerhouse, men idet det er en 3rd gen i5'er, så er den næppe sløv heller. ;)
GT 620M siger mig ikke så meget, andet end at det vistnok er seneste generation. Men "X20" er vist i den lave ende (get it, low end).
4 GB ram skulle være rigeligt til D3 og/eller Office-arbejde.
Med følgende kriterier:
* i5/i7
* min. 4 GB ram
* GT 620/GT 630
* max 14"
- kan jeg kun finde din maskine (og en lign. med i7) og nogle Lenovo maskiner. Desværre fra deres IdeaPad serie.
Du har vist fundet en fin maskine.
CPU'en er næppe noget powerhouse, men idet det er en 3rd gen i5'er, så er den næppe sløv heller. ;)
GT 620M siger mig ikke så meget, andet end at det vistnok er seneste generation. Men "X20" er vist i den lave ende (get it, low end).
4 GB ram skulle være rigeligt til D3 og/eller Office-arbejde.
Med følgende kriterier:
* i5/i7
* min. 4 GB ram
* GT 620/GT 630
* max 14"
- kan jeg kun finde din maskine (og en lign. med i7) og nogle Lenovo maskiner. Desværre fra deres IdeaPad serie.
Du har vist fundet en fin maskine.
Husk på at det ikke er en "prime", så skærmen er kun på 1366x768.
Jeg ville, og har gjort, vælge storebroderen, primært på grund af dens full HD IPS-skærm og den hurtigere i7 processor.
Jeg ville, og har gjort, vælge storebroderen, primært på grund af dens full HD IPS-skærm og den hurtigere i7 processor.
Mnc (21002) skrev:Mjaaaeh...
Det kommer an på studieretningen.
Produktudvikling og design har de højeste krav, da man på den linje benytter sig af Autocad og Inventor.
Er der nogen der har erfaring med Intels HD 4000 IGPU, kombineret med et separat grafikkort?
Har fået min ASUS UltraBook og ville gerne vide hvordan man manuelt skifter imellem de to grafikkort.
Har fået min ASUS UltraBook og ville gerne vide hvordan man manuelt skifter imellem de to grafikkort.
Jo, men kan ikke se nogen muligheder for at vælge grafikkort, kun om den skal køre turbo, normalt eller strømbesparende.
Jo, men kan ikke se nogen muligheder for at vælge grafikkort, kun om den skal køre turbo, normalt eller strømbesparende.
Jakob Jakobsen (21014) skrev:Er der nogen der har erfaring med Intels HD 4000 IGPU, kombineret med et separat grafikkort?
På min laptop foregår det gennem Nvidia's kontrolpanel.
pewbe (21017) skrev:På min laptop foregår det gennem Nvidia's kontrolpanel.
Takker!
Fandt endelig den obskure underfane hvor man kan vælge hvilken GPU der skal bruges.
Er newz gået i stykker eller er det kun mig der har problemer med at oprette tråde?
http://newz.dk/forum/koeb-salg/ipad-2-32gb-wifi-3g...
Nu skal jeg ikke kunne sige om det er mig der er noget i vejen med, men ovenstående tråd ser ret tom ud på min computer..
http://newz.dk/forum/koeb-salg/ipad-2-32gb-wifi-3g...
Nu skal jeg ikke kunne sige om det er mig der er noget i vejen med, men ovenstående tråd ser ret tom ud på min computer..
Mark Jensen leger med skærme
Jeg har her til aften, som så mange gange før, sluttet mit fjernsyn til min computer via et HDMI kabel (som kommer igennem en HDMI -> displayport adaptor)
Umiddelbart gik det fint, indtil jeg kiggede lidt på indstillingerne.
http://peecee.dk/uploads/072012/Capture2.PNG
Som billedet viser, tager den fjernsynet som display nr 1 og min computerskærm som display nr 2.
Men mit main display er stadig computerskærmen.
Det giver en række problemer (blandt andet er jeg nu ude af stand til at bruge fullscreen applikationer, billedet kommer på fjernsynet men musen er på computerskærmen)
Jeg har prøvet at formatere computeren, uden fjernsynet sluttet til, men det afhjalp ikke problemet.
Nogen der har set noget lignende eller har nogle løsningsforslag?
Jeg har her til aften, som så mange gange før, sluttet mit fjernsyn til min computer via et HDMI kabel (som kommer igennem en HDMI -> displayport adaptor)
Umiddelbart gik det fint, indtil jeg kiggede lidt på indstillingerne.
http://peecee.dk/uploads/072012/Capture2.PNG
Som billedet viser, tager den fjernsynet som display nr 1 og min computerskærm som display nr 2.
Men mit main display er stadig computerskærmen.
Det giver en række problemer (blandt andet er jeg nu ude af stand til at bruge fullscreen applikationer, billedet kommer på fjernsynet men musen er på computerskærmen)
Jeg har prøvet at formatere computeren, uden fjernsynet sluttet til, men det afhjalp ikke problemet.
Nogen der har set noget lignende eller har nogle løsningsforslag?
#21022: Har du leget med "Make this my main display" boksen?
Mark jensen skulle finde PC
Er blevet sat på en opgave til at finde en PC til en ven. Den skal benyttes til office og lidt youtube film og lignende.
Jeg vil derfor på den baggrund gerne have en med en ssd og en intel i3 2120 som minimum. Men jeg syntes simpelthen ikke at jeg kan finde nogle billige pc'er (ca. 4k forventede jeg) som har en ssd. Jeg kan finde pc'er der opfylder ovenstående krav til en pris hvor man burde kunne smide en ssd i og ende på ca. 4k. Problemet er at det skal være samlet på forhånd da jeg er bosiddende langt fra vennen og vennen ikke har lyst til selv at gå igang med det selvom det er nemt.
Tldr. Find en fin pc med ssd til max 4.5k
Er blevet sat på en opgave til at finde en PC til en ven. Den skal benyttes til office og lidt youtube film og lignende.
Jeg vil derfor på den baggrund gerne have en med en ssd og en intel i3 2120 som minimum. Men jeg syntes simpelthen ikke at jeg kan finde nogle billige pc'er (ca. 4k forventede jeg) som har en ssd. Jeg kan finde pc'er der opfylder ovenstående krav til en pris hvor man burde kunne smide en ssd i og ende på ca. 4k. Problemet er at det skal være samlet på forhånd da jeg er bosiddende langt fra vennen og vennen ikke har lyst til selv at gå igang med det selvom det er nemt.
Tldr. Find en fin pc med ssd til max 4.5k
Har du prøvet via www.bn.com ?
Gider ikke oprette en bruger, så kan ikke lure om de nægter at sende NOOK's udenlands eller ej.
Men ifølge deres international postal code FAQ entry, så ser det umiddelbart lovende ud.
Har du prøvet via www.bn.com ?
Gider ikke oprette en bruger, så kan ikke lure om de nægter at sende NOOK's udenlands eller ej.
Men ifølge deres international postal code FAQ entry, så ser det umiddelbart lovende ud.
Hånter (21038) skrev:NOOK Simple Touch™ with GlowLight
har længe ville ha den, men sidst jeg prøvede ku jeg ikke (2 måneder siden" keep us posted
Design fascistisk Windows 7 adressbog er noget lort
Kan man sortere på en anden måde? Pt. tvinger den FORNAVN EFTERNAVN hvilket er jævnt irriterende, når det, man kan skelne folk på oftest er deres FORNAVN MELLEMNAVN kan man lave om på det?
Kan man sortere på en anden måde? Pt. tvinger den FORNAVN EFTERNAVN hvilket er jævnt irriterende, når det, man kan skelne folk på oftest er deres FORNAVN MELLEMNAVN kan man lave om på det?
Ja, så længe der er tale om samme version, ultimate, home premium osv.
Det er også ligemeget om det er X86 eller X64.
Ja, så længe der er tale om samme version, ultimate, home premium osv.
Det er også ligemeget om det er X86 eller X64.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.