mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
MarkJensens laptop har sort skærm
Jeg har en Lenovo t420 stående her. Den sidder normalt i en dock, hvor den fungerer fint. Men når man slukker den, tager den ud af docken og tænder den igen, så er der sort skærm.
Slukker man den og tænder den igen, så fungerer skærmen fint.
Jeg har forsøgt at trykke Fn+F7 uden held.
Nogen der har set det før?
Jeg har en Lenovo t420 stående her. Den sidder normalt i en dock, hvor den fungerer fint. Men når man slukker den, tager den ud af docken og tænder den igen, så er der sort skærm.
XorpiZ (19704) skrev:MarkJensens laptop har sort skærm
Jeg har også haft det problem med en t420, fik det aldrig løst, men det var jævnt irriterende.
Mark Jensen præsenterer: Dagens dilemma!
Du skal lægge i midten i en seng. På den ene side ligger en utrolig attraktiv blondine/brunette. På den anden side en bøsse (no offense!). Hvem af de to vender du ryggen til?
Du skal lægge i midten i en seng. På den ene side ligger en utrolig attraktiv blondine/brunette. På den anden side en bøsse (no offense!). Hvem af de to vender du ryggen til?
Elskov (19710) skrev:No offense?? Jeg ville sgu blive offended, hvis jeg var bøsse, over at man kan stille så dumt et spørgsmål oO bøsser springer ikke på alle hankøn ved først givne lejlighed, bare fordi de er bøsser.
Men okay, det er i trådens ånd...
OMG mænd som ikke springer på hvad som helst?
You must be joking!
Elskov (19710) skrev:No offense?? Jeg ville sgu blive offended, hvis jeg var bøsse, over at man kan stille så dumt et spørgsmål oO bøsser springer ikke på alle hankøn ved først givne lejlighed, bare fordi de er bøsser.
Ikke alle bøsser, men jeg skal da lige love for de er "sociale" i det miljø.
Colapusheren (19708) skrev:Du skal lægge i midten i en seng. På den ene side ligger en utrolig attraktiv blondine/brunette. På den anden side en bøsse (no offense!). Hvem af de to vender du ryggen til?
Easy. Formentlig vil ingen af dem vil være interesseret i mig, så jeg vender mig efter den pæneste udsigt. Dvs. ryggen mod bøssen (no offense!).
Bøssefili er en sygdom, som skal brændes ud af kroppen. Enten med masser af sol og motion eller med ild. Ja, no offense!
Elskov (19710) skrev:Jeg ville sgu blive offended, hvis jeg var bøsse, over at man kan stille så dumt et spørgsmål
Af ren nysgerrighed, hvad er det så, der gør spørgsmålet dumt? Jeg synes det passer perfekt ind i denne tråds tema.
Dreadnought (19716) skrev:Hvis du synes at det er et dumt spørgsmål, hvorfor spørger du så?
http://newz.dk/forum/tagwall/traaden-til-dumme-spo...
Dreadnought (19716) skrev:Hvis du synes at det er et dumt spørgsmål, hvorfor spørger du så?
Jamen, er dette ikke tråden til dumme spørgsmål?
coday (19720) skrev:Hvor køber man hjerte og nyre(svin/kavl) henne, har været rundt i nogle supermarkeder og det ser ikke ud til at de har det?
Prøv en slagter...
Hvis et af supermarkederne du har i nærheden har egen slagter, så hør ham ad.
Det er nok noget de normalt smider ud, men hvis de kan tjene en skilling på at gemme det til dig, så hjælper de dig nok gerne. :)
Colapusheren (19715) skrev:Af ren nysgerrighed, hvad er det så, der gør spørgsmålet dumt? Jeg synes det passer perfekt ind i denne tråds tema.
Hvis du synes, det passer godt ind, må du jo selv synes, det er et dumt spørgsmål, og så kan du vel også selv svare på hvorfor oO
Men jeg kan da godt uddybe: Det er et dumt spørgsmål, fordi du går ud fra, at der en risiko forbundet med at vende ryggen til en bøsse. Og bagefter lige siger "no offense". Det er præcis lige så latterligt som "jeg har ikke noget imod bøsser, jeg vender bare ikke ryggen til dem, tøhø". Jeg er bare træt af den slags jokes og udtalelser, that's all.
Elskov...
Hvad fanden er der galt med jokes om bøsser (no offense!)?
Hav lidt humor... :P
Eller skal vi ud på et andet spor istedet, så du kan være med? :P Når jeg snakker med nogle nordmænd jeg kender, så snakker vi fra tid til anden om at tilberede og spise små babyer. Vil du foretrække dét? :P
Humor, kvindemenneske, get some. :D
Eller skal vi ud på et andet spor istedet, så du kan være med? :P Når jeg snakker med nogle nordmænd jeg kender, så snakker vi fra tid til anden om at tilberede og spise små babyer. Vil du foretrække dét? :P
Elskov (19723) skrev:Hvis du synes, det passer godt ind, må du jo selv synes, det er et dumt spørgsmål, og så kan du vel også selv svare på hvorfor oO
Men jeg kan da godt uddybe: Det er et dumt spørgsmål, fordi du går ud fra, at der en risiko forbundet med at vende ryggen til en bøsse. Og bagefter lige siger "no offense". Det er præcis lige så latterligt som "jeg har ikke noget imod bøsser, jeg vender bare ikke ryggen til dem, tøhø". Jeg er bare træt af den slags jokes og udtalelser, that's all.
Forstår ikke du blev stødt. De sagde jo no offense.
Mnc (19725) skrev:Elskov...
Ja, jeg foretrækker faktisk død-baby-jokes.
Woller (19719) skrev:Mark Jensen rydder op
Jeg har på et tidspunkt haft en HTC desire, den tilføjede noget data til alle mine kontakter i gmail.
<HTCData><Facebook>id:??????????/friendof:??????????</Facebook></HTCData>
Er der en nem måde at fjerne det fra alle kontakter?
Export Google CSV, åben i random spreadsheet, slet column med HTC-data lortet, slet dine google kontakter i gmail og upload dine nye csv uden ht-data :)
-Edit: du mindede mig om, at jeg har samme problem, prøvede ovenstående og det virker.
drbravo (19739) skrev:http://media.tumblr.com/tumblr_lzg5r0f6Ha1qc3x5m.png
Havde det ikke været for dig, havde jeg aldrig regnet den ud.
Jeg fik lyst til at smide en gammel historie (blog) ind, som jeg skrev for nogle år siden, men tanken dropper jeg igen.
Jeg vil ikke engang fortælle hvorfor, da det kan googles.
Jeg vil ikke engang fortælle hvorfor, da det kan googles.
Alrekr (19748) skrev:pewbe (19747) skrev:Mark Jensen er tilbage efter NNM
Hvor grundigt skal jeg gå tilbage i arkivet og rate?
Du skal gå alt igennem.
:(
That's a lot...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.