mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Colapusheren (16500) skrev:Jeg har haft denne i et par år. Den er netop gået i stykker, og er nu på vej til IKEA for at købe en ny :)
Dansk link: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/1016388...
DiZaster (16426) skrev:WTF... Er du en kælling?
OT, så vil din trang til den slags ting gå over. Efter ca. 14 dage vil du ikke rigtigt savne det længere. Så det er som med alle andre dårlige vaner, blot et spørgsmål om din viljestyrke.
Kender adskillige eks-rygere inkl. mig selv, der er uenig...
Kontorstole
Specielt den her sidder man ret godt i:
Variabel sædedybderegulering er standard. Polstring 50 mm. Ergonomisk formstøbt koldskum.
Specielt den her sidder man ret godt i:
Variabel sædedybderegulering er standard. Polstring 50 mm. Ergonomisk formstøbt koldskum.
Bliver sgu lidt i tvivl mht at købe fra den side. Den virker meget suspekt. For det første har den kun 17 anmeldelser på TrustPilot, og så har ejeren (Erdal Durmaz) selv været inde og give butikken en god anmeldelse hvor i han lader som om han er kunde. De fleste positive anmeldelser er også lavet af brugere der kun har lavet 1 anmeldelse.
For at det ikke skal være nok så går firmaet under flere navne. Det er kun Kontor-moebler.dk der har fået anmeldelser på trustpilot samt omtale på nettet.
Kontor-moebler.dk (Kontor Moebler ApS)
DK-Kontorstole.dk
Dankontorstole.dk (Dansk Kontorstole Forsyning)
Alle har CVR: 31049105
Googler man en af dem kommer man hurtigt frem til denne blog, som tydeligt er falsk omtale.
Google man Kontor-moebler.dk finder man et par andre tråde på andre fora om siden og der ser det ud til at være legit nok, men taget alt andet i betragtning virker det stadig skummelt.
Bør man springe over eller tage chancen?
For at det ikke skal være nok så går firmaet under flere navne. Det er kun Kontor-moebler.dk der har fået anmeldelser på trustpilot samt omtale på nettet.
Kontor-moebler.dk (Kontor Moebler ApS)
DK-Kontorstole.dk
Dankontorstole.dk (Dansk Kontorstole Forsyning)
Alle har CVR: 31049105
Googler man en af dem kommer man hurtigt frem til denne blog, som tydeligt er falsk omtale.
Google man Kontor-moebler.dk finder man et par andre tråde på andre fora om siden og der ser det ud til at være legit nok, men taget alt andet i betragtning virker det stadig skummelt.
Bør man springe over eller tage chancen?
Hvis du tager chancen og derefter bliver røvrendt, så vil du selv være ude om det. Selvfølgelig skal du holde dig langt væk fra sådan et svindelfirma.
Hvis du alligevel beslutter dig for at du nok godt kan stole på den, så kender jeg en tidligere konge i Nigeria som bare mangler en bankkonto at sætte sine penge ind på, inden regeringen tager dem fra ham. Hvis han han benytte din konto, så får du 10% af beløbet, du skal bare sende ham dit visa kort nummer.
Hvis du alligevel beslutter dig for at du nok godt kan stole på den, så kender jeg en tidligere konge i Nigeria som bare mangler en bankkonto at sætte sine penge ind på, inden regeringen tager dem fra ham. Hvis han han benytte din konto, så får du 10% af beløbet, du skal bare sende ham dit visa kort nummer.
Mark Jensen skal ære de døde
Jeg er lidt i tvivl om, hvilken farve skjorte, man har på til sit jakkesæt til en begravelse. Nogler steder på nettet står der hvid, andre steder sort. Og i tilfælde af det sidste, har man så et sort slips på, eller kan et mørkelilla bruges?
Jeg er lidt i tvivl om, hvilken farve skjorte, man har på til sit jakkesæt til en begravelse. Nogler steder på nettet står der hvid, andre steder sort. Og i tilfælde af det sidste, har man så et sort slips på, eller kan et mørkelilla bruges?
Man skal da netop klæde sig lystigt for at hæve stemningen til en begravelse... Det giver da mest mening.
Emil (16510) skrev:Mark Jensen skal ære de døde
Sort jakkesæt og hvid skjorte er fint. En generel regel er at slipset altid skal være mørkere end skjorten.
En sort skjorte synes jeg bliver lidt for poppet, mens et sort jakkesæt med hvid skjorte og sort slips er noget af det mest klassiske man kan have på, og meget afdæmpet.
Emil (16510) skrev:Mark Jensen skal ære de døde
Jeg er helt enig med Thalion. Hvid er det eneste, der dur, med mindre du overhovedet ikke ejer en hvid, klassisk, konservativ, ikke-mønstret skjorte.
Slipset gerne sort, men uden at være poppet efter samme krav som det ovenstående..
Mark Jensen er sultAn
Hvor kan man finde billig bland-selv-slik i Indre København?
* For spaderne, der ikke ved, hvad "Indre København" betyder, så er det inden for voldene. Vandfarves aupair må helst ikke forlade huset i mere end 30 minutter af frygt for fangeflugt.
Hvor kan man finde billig bland-selv-slik i Indre København?
* For spaderne, der ikke ved, hvad "Indre København" betyder, så er det inden for voldene. Vandfarves aupair må helst ikke forlade huset i mere end 30 minutter af frygt for fangeflugt.
Let dit fede korpus over på nørrebrogade ved elmegade. Der ligger der en tyrker-forretning som vasker sorte penge sælger billigt slik; 7 kr./100 gr.
vandfarve (16517) skrev:Mark Jensen leger doktormand
Kan man optage vitaminerne, der er i Vitamin Water og Witamin Well etc.?
Så længe de er vandopløselige så ja, nu ved jeg ikke lige hvilke vitaminer der er i dem.
Der er nemlig både fedtopløselige vitaminer og vandopløselige vitaminer, hvilket er grunden til at det altid er godt at have lidt fedt med i hvert måltid.
Ronson (16514) skrev:PoorKaj går til begravelser for at hæve stemningen. Mens afdøde smides i jorden klargører Kaj boomboxen og ølbongen.
No kiddin; nede syd på hedder hedder det Potihohl-fest ( Put i Hul fest ).. ikke "begravelse" :)
markjensen mænger sig med de kendte
Har Daniel Danemark langt hår og var han i nærheden af Brigadevej kl 17 i dag?
Har Daniel Danemark langt hår og var han i nærheden af Brigadevej kl 17 i dag?
Jeg har ikke været udenfor i dag. Jeg har kort hår. Brigadevej er dog et stenkast fra, hvor jeg bor.
fjols (16532) skrev:Nogen med bedre google skills end mig der kan finde ud af hvordan jeg kommer frem til, og udskifter, harddisken i en Sony Vaio VPCSB16FG (S serien) bærbar?
Du åbner den og bruger dit fordi-du-er-mand givne logiksæt og gør det... Like a BAWSS:........
DD: Hmm, jeg mener ellers at ham jeg så er fyziker. Bedre held næste gang! Men nu kender jeg da din hårlængde
Daniel-Dane (16538) skrev:Hmm. En fysiker med langt hår, siger du? Du ved godt, at fysikere er hippier, ikke også?
Taler vi teoretiske fysikere?
Ægte fysiker med ikke specielt langt hår. Til gengæld er hans skæg længere end håret, så det kan ske, at det snyder lidt..
Ffs prøv dig frem som en nørd. Og hvis du er nervøs for Garantien som en anden tøs så send maskinen ind.
fjols (16547) skrev:Og så er vi tilbage ved at jeg ikke har lyst til at miste garantien for ingenting.
Kan ikke forstå der ikke er nogen guides til det online, så man kan se hvordan det skal gøres.
Du har ret til at udskifte diverse dele, herunder ram og HDD, uden at miste garantien. Du kan derfor godt åbne lortet uden problemer, med mindre du skal hive komponenterne fra hinanden med død, vold, tvang og generel lemlæstelse.
Amiritefellas?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.