mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mark Jensen på facebook
Er der en officiel side hvor man kan se status på facebook?
Har problemer lige nu med at "Skrive til databasen" (fejlmeddelse fra facebook)
Er der en officiel side hvor man kan se status på facebook?
Har problemer lige nu med at "Skrive til databasen" (fejlmeddelse fra facebook)
apkat (16201) skrev:#98, køb/find noget metal og bøj det selv. Store søm?
Overvejede jeg, men det var sku mere besværlgit end at køre i haraldskrald og bruge en 20'er. Og så var der sku tilbud på AA batterier som jeg lige havde glemt jeg var løbet tør for, så det var ikke nogen dum ide :p
Siden nu!!markjensen (16204) skrev:markjensen er skuffet
Siden hvornår kan man planlægge memes som visse personer herinde har i sinde?
wc4 (16206) skrev:Salatslynge - go, eller no no?
Put det i et viskestykke, slyng. Salatslynge.
Who hiii, sparer plads og penge.
Fandt følgende salatslynge i Ikea til 19 kr, så må man sgu give den en chance.
Hvis du ikke snart opfører dig ordentlig, Mikael, så blir' vi sgu uvenner, det kan jeg godt fortælle dig, Mikael.
vandfarve (16214) skrev:Det var faktisk henvendt til wc4. Lingie, kan du ikke lige sige til Daniel, at det var henvendt til Daniel? Tak.
Derfor skal du stadig opfører dig ordentligt, Mikael!
makloka (16173) skrev:MiniatureZeus (16171) skrev:Altså du smider din røv i toget fra Svendborg til Odense.
Så hopper du på toget mod København, men husker at stå af i roskilde.
I Roskilde går du så hen til spor 7-8 og hopper på toget mod Næstved, her husker du så bare at stå af i Ølby. I Ølby går du ned under broen og op på S-togs-perronen (spor 1-2 vidst nok) og stiger på A-toget (normalt er det E-toget men indtil ~1/9 er det A-toget) mod Farum men står af i Ishøj.
I Ishøj finder du så et jernrør og så er du klar.
Held og lykke og god tur!
Mange tak, Alekr's link var bare forvirrende og jeg er særlig meget inde i det offentlig trafik
Tja - jeg fandt en rejse som afgik samtidigt med din, og som tog samme tog (tidsmæssigt). Alt derefter var jeg ligeglad med. Nu kan jeg ikke huske hvor Svendborgbanen kører ind henne, men Københavnstogene kører fra perronen tættest ved Kongens Have, væk fra PostDanmarks terminal.
Hvis du står med ryggen mod tunnelen og ansigtet mod broen ved Banegårdscentret, så er det perronen til længst til højre.
wc4 (16206) skrev:Salatslynge - go, eller no no?
Fucking go. Salaten bliver ikke renere, men den er ikke så våd når man serverer. Det betyder lidt at salaten faktisk er frisk, men ikke dryppende.
MarkJensen er sjov.. ha hah
Hvilke alternativer findes der til http://www.dailydawdle.com/
Skal være sider, hvor man samler alt muligt sjovt, og ikke bare grimme katte og folk der elsker gaffertape..
Hvilke alternativer findes der til http://www.dailydawdle.com/
Skal være sider, hvor man samler alt muligt sjovt, og ikke bare grimme katte og folk der elsker gaffertape..
Der er jo http://cheezburger.com/sites/ og dens utal af undersider.
SlettetBruger (16221) skrev:Der er jo http://cheezburger.com/sites/ og dens utal af undersider.
Det eneste der er interessant der, er TDW, og det er snart mest videoer.. Det skal være sådan noget man kan sidde og læse, mens man glor film eller fjernsyn.
myplacedk (16227) skrev:What? Hvis det er så kedeligt, hvorfor så (ikke) se det?
Baggrundsstøj :) og kedelige scener.
Sådan har jeg det med Fraiser. Jeg har set hele serien så ofte at jeg kun skal bruge lyden for at rekonstruere filmene på det indre tv...
SlettetBruger (16225) skrev:Var overbevist om at Mac addresser netop ikke var nødvendigt med IPV6
MAC addressen ligger på et andet lag i OSI modellen og kan derfor ikke erstattes af IPv6. Netværksudstyr som feks switche, kigger på modtagerens MAC addresse når de skal beslutte hvem der skal modtage en netværks pakke.
wc4 (16230) skrev:Kan det generelt godt betale sig at købe enelektronikforsikring
Er den lovpligtig?
Den springer vi over her.
Hvor meget mindre fucked kan du blive takket være forsikringen?
Fx. er mit hus forsikret. Det er langt fra betalt endnu. Mister jeg det, har jeg ikke råd til at bo noget som helst fornuftigt sted. Min husforsikring vil i bedste fald gøre, at jeg slipper for at bruge 20-30 år på at betale for et hus der ikke eksisterer.
Hvis jeg køber en bærbar til 5.000 kr, og den går i stykker, og jeg ikke kan undvære den - så køber jeg en anden. Surt, men no biggie.
Sandsynlighedsberegning
Hvis ovenstående ikke har afgjort sagen, er der sandsynlighedsberegning.
Værdi af det forsikrede gange sandsynligheden for at få den udbetalt = værdi på forsikringen. Dvs. hvis du mener der er 10% chance for at du mister den bærbare på en måde som forsikringen dækker, og den er 5.000 kr. værd, så er forsikringen 500 kr værd.
Her skal du huske på at ALLE forsikringsselskaber er det signet til at forsikringen koster mere end den er værd. Ellers giver det ingen mening for forsikringsselskabet at sælge forsikringerne. Det vil sige dette kan NÆSTEN aldrig betale sig. Hvis dette regnestykke går op, så er det enten fordi en tredje part betaler delvist, eller fordi du ikke er enig med forsikringsselskabet om hvor stor risikoen er.
Kort sagt: Generelt kan det ikke betale sig at købe en forsikring specifikt til sådan en lille gadget. Men hvis du nu er en fattig studerende som er virkelig fucked hvis du mister computeren, så er du nok nødt til at få dig en forsikring.
Ellers undersøg om dit forsikringsselskab ikke har en elektronikforsikring.
Jeg havde f.eks. en der dækkede meget bedre end Fonas, som kostede 300 kr. for et år og havde en selvrisiko på 500 kr.. Den gang fuld dækning de første 3 år og derefter efter et system afhængig af produktet, indtil det 5. år. Den dækkede alle produkter, også ved hændeligt uheld såsom colaskader og at man taber computeren, eller hvis fladskærmen vælter.
Jeg havde f.eks. en der dækkede meget bedre end Fonas, som kostede 300 kr. for et år og havde en selvrisiko på 500 kr.. Den gang fuld dækning de første 3 år og derefter efter et system afhængig af produktet, indtil det 5. år. Den dækkede alle produkter, også ved hændeligt uheld såsom colaskader og at man taber computeren, eller hvis fladskærmen vælter.
Mark "senil" Jensen:
Bliver tudsegamle menneskers øjne mindre med alderen, eller opstår der vakuum, så øjnene suges ind i hovedet på dem?
Bliver tudsegamle menneskers øjne mindre med alderen, eller opstår der vakuum, så øjnene suges ind i hovedet på dem?
vandfarve (16245) skrev:Undtagen Henrik, han kan ikke gøre for det.
Inb4 hvorfor skriver du til mig, din faggot?!
Skal du spille fagot for mig?
Mark "Shopped" Jensen:
Hvor er skyggen til de røde postkasser?
Streetview. Selv fliserne er shopped. Men postkassen er der.
Hvor er skyggen til de røde postkasser?
Streetview. Selv fliserne er shopped. Men postkassen er der.
Mark Jensen leger med lyd.
I min lejlighed har jeg et sorroundanlæg tilsluttet mit fjernsyn. Jeg kunne godt tænke mig et afspille lyd fra både fjernsynet og stationære og bærbare PC'er, uden at skulle bøvle med ledninger hver gang. Findes der en form for trådløs dingenot, der kan tilsluttes anlægget, så jeg kan afspille lyd fra mine trådløse enheder?
I min lejlighed har jeg et sorroundanlæg tilsluttet mit fjernsyn. Jeg kunne godt tænke mig et afspille lyd fra både fjernsynet og stationære og bærbare PC'er, uden at skulle bøvle med ledninger hver gang. Findes der en form for trådløs dingenot, der kan tilsluttes anlægget, så jeg kan afspille lyd fra mine trådløse enheder?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.