mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#25449: Hvis du tror jeg koder forretningskritiske ting så overvurderer du mine evner...
Det er kun et lille og hurtigt ordrestatus- og lagersystem jeg er blevet bedt om at lave så vi selv og samarbejdspartner kan holde styr på ordrestatus. Alternativet er at der bruges en masse tid på at udvikle en tilbygning til vores nuværende ERP.
Tvivler på over 100 ordrer/år så jeg satser på en unsigned smallint klarer opgaven..
Jeg fik kritik da jeg skulle forsvare svendeopgaven fordi jeg ikke kunne redegøre for mit valg af data types i databasen, så de er skam valgt med omhu siden da :)
Det er kun et lille og hurtigt ordrestatus- og lagersystem jeg er blevet bedt om at lave så vi selv og samarbejdspartner kan holde styr på ordrestatus. Alternativet er at der bruges en masse tid på at udvikle en tilbygning til vores nuværende ERP.
Tvivler på over 100 ordrer/år så jeg satser på en unsigned smallint klarer opgaven..
Jeg fik kritik da jeg skulle forsvare svendeopgaven fordi jeg ikke kunne redegøre for mit valg af data types i databasen, så de er skam valgt med omhu siden da :)
Person i toget som trods vintermørke og tydeligt ikke var blind
havde solbriller på, mørk hat og mørk trenchcoat plus stenansigt som lignede en parodi på en spion fra en gammel B film
havde solbriller på, mørk hat og mørk trenchcoat plus stenansigt som lignede en parodi på en spion fra en gammel B film
Ronson ⅍ (25466) skrev:RGB-tastaturer med lys mellem tasterne.
alle RGB tastaturer eller kun dem der ikke har lys i selve tasterne?
@ronson: ah ja ok.. mange billige RGB keyboards har lys i selve tasterne og mellem tasterne
for mig er det vigtigste at der er lys i selve tasterne
dog har du ret i at på visse RGB tastaturer kan det være problematisk med lys mellem tasterne
for mig er det vigtigste at der er lys i selve tasterne
dog har du ret i at på visse RGB tastaturer kan det være problematisk med lys mellem tasterne
Man drive det langt mens man tørrer sin pasta
...skiltet i DSB familie afdeling:
En mand, en kvinde med et barn, der kommer lyd ud af kvinden
CBM (25471) skrev:Man drive det langt mens man tørrer sin pasta
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-11-14-nyt-dsb-s...
zymes (25472) skrev:CBM (25471) skrev:Man drive det langt mens man tørrer sin pasta
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-11-14-nyt-dsb-s...
LOL ok, rart at jeg ikke er den eneste som har grint af det skilt
Iflg Berlingske så er intelligens kvotienten for unge mænd til session toppet i 1998 og er siden faldet drastisk endda så meget at en vis procent del af unge danske mænd er for dumme til at blive soldater???
Jeg føler mig krænket! Vi har kun et barn - og det er oftest mig der bærer (90% af tiden)
Få det skilt ned, ellers boykotter jeg DSB!
Jeg føler mig krænket! Vi har kun et barn - og det er oftest mig der bærer (90% af tiden)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (25475) skrev:#72
Jeg føler mig krænket over at du føler dig krænket
Og over at DSB har krænket dig
Og over at guldkorn ikke har udtalt sig om sagen så jeg boykotter guldkorn fra nu af i sympati med dig og DSB og guldkornsbamsen
#krænkelseskultur
https://www.version2.dk/artikel/adgang-mobilmaster...
Adgang til mobilmaster og rejsekort: kommuner vil have flere værktøjer imod socialt bedrageri
Adgang til mobilmaster og rejsekort: kommuner vil have flere værktøjer imod socialt bedrageri
zymes (25477) skrev:https://www.version2.dk/artikel/adgang-mobilmaster-rejsekort-kommuner-vil-have-flere-vaerktoejer-imod-socialt-bedrageri
Det er godtnok langt ude. Velkommen til politistat Danmark
https://jyllands-posten.dk/indland/ECE11205876/lan...
at vejsagen mellem denne landmand og vejen kommune fortsat verserer
at vejsagen mellem denne landmand og vejen kommune fortsat verserer
Ib Rehné (25480) skrev:At newz.dk uden nogen form for content blocking laver 250-470 netværksforespørgsler alt efter hvilke reklamer der vises ved load.
At du ikke bruger adblocking på newz.dk ? :-)
Jeg synes det er fedt at han tager kampen op imod systemet. Kommunen har imho dummet sig gevaldigt i denne sag, og jeg synes helt klart at den skal køres helt ud på lars tyndskids mark!
Jeg synes det er fedt at han tager kampen op imod systemet. Kommunen har imho dummet sig gevaldigt i denne sag, og jeg synes helt klart at den skal køres helt ud på lars tyndskids mark!
PHP-Ekspert Thoroughbreed (25483) skrev:#81
Det bliver interessant at se hvad det ender med
At visse folk synes det er noget pjat at en masse nordkoreanere tilbeder deres ledere og tror på alle de sindssyge historier om dem, som at vinter blev til forår og en dobbelt regnbue dukkede op da kim jong-il blev født.
Hvorefter de går i kirke og forsvarer at gud skabte verden på 6 dage.
Ronson ⅍ (25486) skrev:At visse folk synes det er noget pjat at en masse nordkoreanere tilbeder deres ledere og tror på alle de sindssyge historier om dem, som at vinter blev til forår og en dobbelt regnbue dukkede op da kim jong-il blev født.
Man kan sige at nordkoreAnerne kan undskylde sig med at de bliver hjernevasket
Egentligt en fornøjelse at have en samtale med en der rent faktisk ved hvad en hof er. Jeg føler mig gammel når jeg står på en beværtning og beder om en hof, hvor personen bag disken kigger underligt på mig "Undskyld, hvad?"
Egentligt en fornøjelse at have en samtale med en der rent faktisk ved hvad en hof er. Jeg føler mig gammel når jeg står på en beværtning og beder om en hof, hvor personen bag disken kigger underligt på mig "Undskyld, hvad?"
https://www.beeradvocate.com/beer/profile/726/2173/Ronson ⅍ (25495) skrev:Jeg er engang kommet til at købe Hansa Export i tyskland. Det er en oplevelse man aldrig glemmer.
Den har sine fans :-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.