mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Weird_J (23652) skrev:Er det ikke det gamle testamente? Det bliver vidst ikke rigtigt brugt mere? :-). Men ja reglerne var barske den gang.
Er det ikke det gamle testamente bl.a. jøderne følger?
Weird_J (23652) skrev:Manofsciencemanoffaith (23651) skrev:Exodus 21
Hvor mange kristne har egentlig læst bibelen?
Er det ikke det gamle testamente? Det bliver vidst ikke rigtigt brugt mere? :-). Men ja reglerne var barske den gang.
Enten gælder det gamle testamente, og bøsser er noget skidt. Eller også gælder det gamle testamente ikke, og bøsser er ok.
Clauzii (23656) skrev:De ER skøre de svenskere :)
/og det ER faktisk en god ide, synes jeg :)
Synes sgu det er lidt mystisk.. en god dommer er usynlig.
Jeg prøvede det samme, men det er nok 6-7 år siden. Havde lige fået en ny maskine op at køre, installerede Firefox og BAM! Det VÆLTEDE rent ud sagt ind med lort. Og har en kammerat der har oplevet det samme med Chrome en gang sidste år.
Man skulle næsten tro, at der lå 'pakker' klar til nye internet adresser :O
Jeg prøvede det samme, men det er nok 6-7 år siden. Havde lige fået en ny maskine op at køre, installerede Firefox og BAM! Det VÆLTEDE rent ud sagt ind med lort. Og har en kammerat der har oplevet det samme med Chrome en gang sidste år.
mrtb (23661) skrev:Jeg blev også lige nødt til at spørge på kontoret.. Alle sidder ned, dog er der to af tøserne der laver sidste tørring stående.
Det forklarer pludselig hvordan folk formår at pisse på selve toiletbrættet.
Jeg er ikke helt med på hvordan sidde ned = pisse på brættet?
Folk der står op og tørre sig må være øglefolk i menneske kroppe, der er kommet for at overtage jorden...
Det giver ihverfald bedre mening
Det giver ihverfald bedre mening
Qw_freak (23666) skrev:Mon ikke det er folk der generelt står op når vandet skal hældes fra kartoflerne som kan tilskrives det resultat?
Jeg tænker mere folk der ikke slår sædet op først
Clauzii (23663) skrev:#23662
Hmm har aldrig haft problemer med det.
CBM (23675) skrev:@everybody... klik ikke på ronsons seneste link... ewww... puke..
Sarte porcelænsdukke da ;)
CBM (23675) skrev:#23674
Føj føj føj....
@everybody... klik ikke på ronsons seneste link... ewww... puke..
Det er ret generelt for ronsons links.. Man skal ikke klikke på dem! :P
CBM (23675) skrev:#23674
Føj føj føj....
@everybody... klik ikke på ronsons seneste link... ewww... puke..
Hvorfor ikke? Nogle dejlige damer, det er der da ikke noget i vejen med.
....Der lige er blevet tilført på facebook af https://www.facebook.com/profile.php?id=1000001224...
Jeg kan ikke lige regne ud hvad slags scam det er
Jeg kan ikke lige regne ud hvad slags scam det er
XorpiZ (23682) skrev:Hun vil vel gerne skrive lidt med dig. Og have penge til en flybillet, så I kan blive gift.
Et hurtigt kig på min bankbog ville fortælle hende, at det nok skulle være hende der skulle sende mig penge så..
http://www.nytimes.com/2015/03/15/style/taking-on-the-food-industry-one-blog-post-at-a-time.html skrev:Ms. Hari criticized the air on an airplane. Because of cost concerns, the air “pumped in isn’t pure oxygen, either, it’s mixed with nitrogen, sometimes at almost 50 percent,” she wrote.
Ronson ⅍ (23674) skrev:I am speechless! I am without speech! (NSFW)
Hvad sku det link til for Ronson, hvad er der Hmmm i det...? Er det nyt for dig at den slags eksisterer.?
Det er jo sørgeligt. Jeg tror sgu verden bliver dummere. Eller også er de dumme folk bare blevet mere synlige. Det værste er dog dem, der tager deres tosserier seriøst.
Ms. Hari skrev:“If you’re going to pick apart every little sentence I’ve written ,” she said, her voice trailing off. She added of her critics, “They have to dig so far and deep to find something to make me look crazy because what I’m saying now is so sane and is so real.”
Det er jo sørgeligt. Jeg tror sgu verden bliver dummere. Eller også er de dumme folk bare blevet mere synlige. Det værste er dog dem, der tager deres tosserier seriøst.
Ja, det er nyt for mig. Jeg var ikke klar over at det er så stor en industri at der ligefrem findes danske trans-bedømmelses-sider.Qw_freak (23686) skrev:Hvad sku det link til for Ronson, hvad er der Hmmm i det...? Er det nyt for dig at den slags eksisterer.?
Hvis det er dagligdag for dig så skulle du da tage at poste links her, så alle vi andre kan 'gå hmm'.
...at store firmaer som Apple, Microsoft, Facebook, Google, Samsung m.fl. godt hjulpet af diverse regeringer herunder den Danske og Amerikanske, har gjort samtlige mennesker til metaforiske narkoludere.... økonomisk, socialt, moralsk, ....
CBM (23690) skrev:...at store firmaer som Apple, Microsoft, Facebook, Google, Samsung m.fl. godt hjulpet af diverse regeringer herunder den Danske og Amerikanske, har gjort samtlige mennesker til metaforiske narkoludere.... økonomisk, socialt, moralsk, ....
Gad vide hvor lang tid der går inden vi får mega coorporations som overtager styringen af landet.....
Weird_J (23693) skrev:Køre Yousee internet/ via tv stikket og "alm" bredbånd via telefonen stikket ikke, hver for sig?. Altså man kan godt have begge, på samme tid ikke?
Jo da. Yousee leverer både internet og tv gennem tv-stikket (kabel)
De har intet med telefonstik at gøre, det er teleselskaber der bruger dem.
Dvs der er intet problem i også at få leveret internet/tv gennem telefonstikket samtidigt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.