mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
apapap (22950) skrev:Hvor mange penge mon der er i at lave den slags sider?
En sjat, tænker jeg. At købe likes koster jo intet nu til dags. Der er virkelig mange sider, der har 15-20.000 likes på få dage.
Der var også en side med ham Jesper, der ældes vildt hurtigt, hvor det hurtigt gik over i massevis af links til vaerdsat.dk.
Hold kæft jeg hader den slags sider. Leflen og reklamer.
Er det en retarderet DF'er der har oprettet siden, eller en der oprigtigt tror han kan tjene kassen?
Eftersom siden er så gammel (2006) tyder det lidt på at de måske har fået en masse likes over årene og så er blevet solgt inden for de sidste par måneder.
Det er desværre også sådan mange virksomheder driver deres facebooksider.
"<indsæt ligegyldig statement>, er du også enig?"
"<indsæt gængs, populært produkt>. Bruger du også dette?"
Er det en retarderet DF'er der har oprettet siden, eller en der oprigtigt tror han kan tjene kassen?
Eftersom siden er så gammel (2006) tyder det lidt på at de måske har fået en masse likes over årene og så er blevet solgt inden for de sidste par måneder.
Det er desværre også sådan mange virksomheder driver deres facebooksider.
"<indsæt ligegyldig statement>, er du også enig?"
"<indsæt gængs, populært produkt>. Bruger du også dette?"
Der er mange penge i den slags sider:
http://www.dr.dk/tv/se/kontant/kontant-103
Når vi nu alle sammen betaler licens kan vi lige så godt få noget ud af det.
http://www.dr.dk/tv/se/kontant/kontant-103
Når vi nu alle sammen betaler licens kan vi lige så godt få noget ud af det.
XorpiZ (22951) skrev:En sjat, tænker jeg. At købe likes koster jo intet nu til dags. Der er virkelig mange sider, der har 15-20.000 likes på få dage.
De fleste likes man køber er blot fra fake facebook profiler. Og jeg tror ikke de hjælper til ret meget andet end at sætte sit "like tal" højere op
Kunne man oprette et par af den slags sider til at betale for driften af newz.dk og på den måde slippe for reklamer... :)
....at Landsretten skal vurdere, om Nordic Cryobank skal betale erstatning for at have solgt donorsæd, som har gjort børn syge
Jeg forstår ikke helt, jeg troede sæd + æg = barn. Så sæden har vel ikke gjort barnet sygt, men haft en defekt som forsaget et sygt barn. For uden sæd så er det kun æg, og det er ikke nok til at lave et barn. Ps. jeg har set den overskrift flere steder, og den gør ondt i mit hoved, det lyder som om man har givet børne sæd.
Jeg forstår ikke helt, jeg troede sæd + æg = barn. Så sæden har vel ikke gjort barnet sygt, men haft en defekt som forsaget et sygt barn. For uden sæd så er det kun æg, og det er ikke nok til at lave et barn. Ps. jeg har set den overskrift flere steder, og den gør ondt i mit hoved, det lyder som om man har givet børne sæd.
Qw_freak (22962) skrev:At Newz.dk endnu ikke har en artikel omkring asteroide landingen.
Nu har jeg ikke set hvad der er i kø, men har du skrevet en?
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/Kunst/2014/11/13/094846.htm skrev:Kunstner vil finde en nål i en høstak
Den italienske kunstner Sven Sachsalber vil i løbet af to dage forsøge at finde en nål i en høstak.
Jeg havde nok bare brugt en tændstik og en magnet. Burde ikke tage mange minutter at finde den nål.
milandt (22966) skrev:http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/Kunst/2014/11/13/094846.htm skrev:Kunstner vil finde en nål i en høstak
Den italienske kunstner Sven Sachsalber vil i løbet af to dage forsøge at finde en nål i en høstak.
Jeg havde nok bare brugt en tændstik og en magnet. Burde ikke tage mange minutter at finde den nål.
NEJ!!!!!!!
Man SKAL bruge den gamle kendte metode, ikke noget med innovativ nytænkning her.......
Autodesk...
Som det eneste produkt i ders katalog, inkluderer Trueview ikke Prerequisites..
Hvordan fandt jeg ud af det?
Silent installation virkede fint på min pc.. og de 2 andre pc'er jeg testede på.
Silent installation under OSD virkede fint..
Jeg deployer applikationen med henblik på at opgradere softwaren ude hos klienterne.
Den fejler 9/10 gange.
FUUU
Måtte lave en manuel installation
"Kræver .net 4.5"
Det viser sig så at på alle maskiner jeg har testet på, har jeg også testet Navisworks, der inkluderer 4.5.
Det samme gælder under OSD, Navisworks bliver installeret før Trueview, hvis man vel og mærke skal have det på.
Rookie mistake.
Som det eneste produkt i ders katalog, inkluderer Trueview ikke Prerequisites..
Hvordan fandt jeg ud af det?
Silent installation virkede fint på min pc.. og de 2 andre pc'er jeg testede på.
Silent installation under OSD virkede fint..
Jeg deployer applikationen med henblik på at opgradere softwaren ude hos klienterne.
Den fejler 9/10 gange.
FUUU
Måtte lave en manuel installation
"Kræver .net 4.5"
Det viser sig så at på alle maskiner jeg har testet på, har jeg også testet Navisworks, der inkluderer 4.5.
Det samme gælder under OSD, Navisworks bliver installeret før Trueview, hvis man vel og mærke skal have det på.
Rookie mistake.
http://home.dk/boligkatalog/koebenhavn/1574/andelsboliger/niels_brocks_gade_6_2_tv_111j00513.aspx skrev:Andelsboligforeningen kan bl.a. byde på elevator, dørtelefon, fjernvarme, cykelkælder samt mindre gårdmiljø med legeplads. Til lejligheden er der brugsret til et kælderrum..
markjensen (22978) skrev:http://home.dk/boligkatalog/koebenhavn/1574/andelsboliger/niels_brocks_gade_6_2_tv_111j00513.aspx skrev:Andelsboligforeningen kan bl.a. byde på elevator, dørtelefon, fjernvarme, cykelkælder samt mindre gårdmiljø med legeplads. Til lejligheden er der brugsret til et kælderrum..
det er da også så irriternde at skulle ned og åbne for folk der står og råber nede på gaden.
OxxY (22980) skrev:... at de reklamrer for WoW på tv, med at man kan starte som lvl 90. Hvad er dog ideen i at starte et spil hvor man springer det hele over?
Man springer ikke som sådan "det hele over"
Man får sig én spiller som er klar til det nyeste indhold.
Jeg fjernstyre en bruger, der lige flyttede et vindue fra højre side af skærmen, ved at trække i kanten af vinduet for at gøre den bred til venstre... og så trække i den anden side for at gøre vinduet mindre.
OxxY (22979) skrev:
det er da også så irriternde at skulle ned og åbne for folk der står og råber nede på gaden. [/quote]
Ja da, en dørtelefon er nice, men jeg tænker at en sådan lejlighed burde have features der er vigtigere at fremhæve.
markjensen (22984) skrev:Ja da, en dørtelefon er nice, men jeg tænker at en sådan lejlighed burde have features der er vigtigere at fremhæve.
Man kan i hvert fald begynde at tænke over hvilke åbenlyse ting, som lejligheden så ikke har.
"Vandkloset? Næ, det stod jo ikke i annoncen."
Kender det alt for godt ... Og det værste af det hele, det ene program vi bruger på arbejde kan ikke flytte vinduerne "normalt" - da skal jeg trække den ene side over på skærm 2, for så at gøre vinduet mindre >_<
Kender det alt for godt ... Og det værste af det hele, det ene program vi bruger på arbejde kan ikke flytte vinduerne "normalt" - da skal jeg trække den ene side over på skærm 2, for så at gøre vinduet mindre >_<
Prøv dette:
(Antaget at det er på venstre skærm)
Markér vindue
Tryk WindowsTast højre pil x2 (Vindue snapper til højre på venstre skærm, så venstre på højre skærm)
Tryk WindowsTast Pil ned (Vindue normaliseres)
(Antaget at det er på venstre skærm)
Markér vindue
Tryk WindowsTast højre pil x2 (Vindue snapper til højre på venstre skærm, så venstre på højre skærm)
Tryk WindowsTast Pil ned (Vindue normaliseres)
Når en opdatering til Adobe fucker op, og afinstallerer Reader, hvorefter brugeren vælger "Microsoft Office Photo Viewer" som default på .PDF fordi "ikonet havde nogenlunde samme farve som Adobe Reader, så jeg troede det gik".
Ronson ⅍ (22991) skrev:Hvis halvdelen af gangene hvor folk prøver sig frem ender godt, så slipper du jo for halvdelen af kaldene. Det er sjældent at brugere fucker så meget op at det tager den dobbelte tid og derved udligner dem der tør selv.
Har du læst nogle af Porres brugerhsitorier? =P
gramps (22995) skrev:OxxY (22994) skrev:Det lyder som om de fleste af dem har svært ved at snørre deres snørrebånd på egen hånd ...
Jeg plejer nu også at have lettere ved at snørre snørrebånd med mine egne hænder fremfor på mine egne hænder.
Hvad er så den korrekte måde at skrive at noget er "på egen hånd" på? Eller var det bare en dårlig pun?
SlettetBruger (22990) skrev:Når en opdatering til Adobe fucker op, og afinstallerer Reader, hvorefter brugeren vælger "Microsoft Office Photo Viewer" som default på .PDF fordi "ikonet havde nogenlunde samme farve som Adobe Reader, så jeg troede det gik".
Det skræmmer mig lidt, at jeres firma arbejder med atomkraft. B-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.