mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ja, jeg kan godt se at den GPU bliver en stor trussel for high end PC'er.
...tror bare jeg holder mig til mit GTX 680 et stykke tid endnu.
...tror bare jeg holder mig til mit GTX 680 et stykke tid endnu.
Det har aldrig været meningen at konsoller nødvendigvis skal være det absolut hurtigste man kan opdrive for penge. Jo, dengang man stoppede 1-, 2- og 5- kroner i en automat på den lokale grillbar..
Men idag hvor firmaer konkurrerer, ikke på antal i tusinde, men i millioner og atter millioner, er det mere nødvendigt (for at kunne konkurrerer) at lave noget som de fleste kan få råd til.
--
PS4 kan, uden at det bliver stinkende dyrt, godt tænkes at indeholde en CBE-CPU. Dette ville sikre PS3-kompatabilitet samtidig med at CBEen ville kunne agere Physic-eller-hvad-man-kan-aflaste-CPUen-(A8/A10)-med agtige ting i PS4-mode.
--
En konsol fungerer iøvrigt, for størstedelen af menneskeheden, ikke som et apparat der skal bruges som "Credability-Potense-Extender" på internettet, men noget der skal være sjovt til spil osv.
Men idag hvor firmaer konkurrerer, ikke på antal i tusinde, men i millioner og atter millioner, er det mere nødvendigt (for at kunne konkurrerer) at lave noget som de fleste kan få råd til.
--
PS4 kan, uden at det bliver stinkende dyrt, godt tænkes at indeholde en CBE-CPU. Dette ville sikre PS3-kompatabilitet samtidig med at CBEen ville kunne agere Physic-eller-hvad-man-kan-aflaste-CPUen-(A8/A10)-med agtige ting i PS4-mode.
--
En konsol fungerer iøvrigt, for størstedelen af menneskeheden, ikke som et apparat der skal bruges som "Credability-Potense-Extender" på internettet, men noget der skal være sjovt til spil osv.
Clauzii (17753) skrev:PS4 kan, uden at det bliver stinkende dyrt, godt tænkes at indeholde en CBE-CPU. Dette ville sikre PS3-kompatabilitet samtidig med at CBEen ville kunne agere Physic-eller-hvad-man-kan-aflaste-CPUen-(A8/A10)-med agtige ting i PS4-mode.
Det sker ikke, selvom det ville være awesomes! Sony har selv meldt ud at PS3 var for dyr til at starte med og de ville ikke lave samme fejl med PS4. Så jeg tvivler stærkt på at den bliver bagudkompatibel. PS3'en vil jo desuden stadig leve videre ved siden af PS4.
Husk på at det er nok med selve CBE chippen, som ikke er så dyr at producere mere. Den vil kunne kobles sammen med en databus der er fælles for den og en APU. Resten er der mere eller mindre i forvejen. Det kræver så at der bliver lavet noget omkodning af grafikken og noget generel synkronisering, men det er ikke umuligt.
Alternativt kan man selvfølgeligt sige at tankegangen omkring CBE og en APU er den samme. Sæt nogle ordinære CPUer sammen med 'nogle' APUer/SPEer. Jeg er sikker på at det rette software nok kan emulere en CBE på en APU, så man kan da håbe.
Hvis der er en ekstern GPU også, som der bliver rapporteret flere steder fra,, kan man forestille sig APUen til alt muligt :S
Og stadig have 4-8 kerner til de overordnede processor.
Alternativt kan man selvfølgeligt sige at tankegangen omkring CBE og en APU er den samme. Sæt nogle ordinære CPUer sammen med 'nogle' APUer/SPEer. Jeg er sikker på at det rette software nok kan emulere en CBE på en APU, så man kan da håbe.
Hvis der er en ekstern GPU også, som der bliver rapporteret flere steder fra,, kan man forestille sig APUen til alt muligt :S
Og stadig have 4-8 kerner til de overordnede processor.
Elskov (17759) skrev:http://lifehacker.com/5986087/science-explains-why-the-silent-treatment-works-when-dealing-with-jerks-and-why-its-healthier-for-you-too
Der er løsningen på PS4-tråden
http://peecee.dk/uploads/022013/wtf1.png
Der er da ikke noget bedre end et legeland hvor en frø på speed kommer og piller ved ens børn.
Der er da ikke noget bedre end et legeland hvor en frø på speed kommer og piller ved ens børn.
Gad vide om jeg har haft noget malware eller en defekt driver på computeren.
Geninstallerede Windows for et par dage siden, da jeg synes det var begyndt at være sløvt, samt Chrome var begyndt at fryse et par sekunder jævnligt (Reinstallation af Chrome osv. hjalp ikke).
Troede desuden at jeg skulle have nyt kølepasta på CPU-køleren, da temperaturen på CPU'en var oppe omkring 50 grader efter et par timers kørsel.
Men efter en reinstallation, hvor computeren nu kører perfekt og med samme software/drivere installeret, kommer CPU'en ikke over 35 grader.
Geninstallerede Windows for et par dage siden, da jeg synes det var begyndt at være sløvt, samt Chrome var begyndt at fryse et par sekunder jævnligt (Reinstallation af Chrome osv. hjalp ikke).
Troede desuden at jeg skulle have nyt kølepasta på CPU-køleren, da temperaturen på CPU'en var oppe omkring 50 grader efter et par timers kørsel.
Men efter en reinstallation, hvor computeren nu kører perfekt og med samme software/drivere installeret, kommer CPU'en ikke over 35 grader.
Jeg har flere gange hørt det nævnt at man under hypnose ikke vil gøre noget der overskrider ens egne normer. Med den i baghovedet vil jeg straks konkludere at den unge dame som udgangspunkt var frisk på ideen :p
spand-online (17770) skrev:Jeg har flere gange hørt det nævnt at man under hypnose ikke vil gøre noget der overskrider ens egne normer. Med den i baghovedet vil jeg straks konkludere at den unge dame som udgangspunkt var frisk på ideen :p
Det passer ikke. Der er lavet forsøg som viser at folk under hypnose kan gøre ting som de aldrig kunne finde på normalt, som feks at slå andre ihjel.
Er der ikke det dersens TV3 program eller hvor er det? De smider folk under hypnose og så gør det nogle underlige ting.
Tænker du på programmet "Argh! Det gjorde jeg bare ikk'" på TV2 Zulu?
https://m.facebook.com/people/Morten-Løvsch...
Denne herre har lige forsøgt hvad jeg håber var telefonfis. Han ville ha hjælp til hans alkohol-problem.
Denne herre har lige forsøgt hvad jeg håber var telefonfis. Han ville ha hjælp til hans alkohol-problem.
HrJakobsen (17773) skrev:#17772
Ja, det må være det. :) Jeg ser utroligt få af sådanne programmer, men jeg har været forbi det en gang. Nogle af de ting man gør der, det er nok ikke noget folk ville gøre ved deres fulde fem. Dog så tror jeg at man ville kunne opnå en tilsvarende effekt med alkohol.
Jeg så kun programmet en enkelt gang. Der virkede det så håbløst fake at jeg ikke gad spilde min tid på det flere gange.
Jeg så kun programmet en enkelt gang. Der virkede det så håbløst fake at jeg ikke gad spilde min tid på det flere gange.
Mort (17771) skrev:spand-online (17770) skrev:Jeg har flere gange hørt det nævnt at man under hypnose ikke vil gøre noget der overskrider ens egne normer. Med den i baghovedet vil jeg straks konkludere at den unge dame som udgangspunkt var frisk på ideen :p
Det passer ikke. Der er lavet forsøg som viser at folk under hypnose kan gøre ting som de aldrig kunne finde på normalt, som feks at slå andre ihjel.
Jeg tror du missede min pointe :)
Men på den anden side er der jo også forskel på at sige, "det der kunne jeg aldrig finde på at gøre" og rent faktisk gøre det. Lyve er jo noget af det der er nemmest i hele verden, især hvis det ikke kan modbevises
Nu har jeg ikke set udsendelsen, men Darren Brown er lige en man skal tro alt for meget på.
Han blev blandt andet afsløret i at en person der blev hypnotiseret til at tro at jorden var blevet overrendt af zombier, var en betalt skuespiller.
Nu har jeg ikke set udsendelsen, men Darren Brown er lige en man skal tro alt for meget på.
Han blev blandt andet afsløret i at en person der blev hypnotiseret til at tro at jorden var blevet overrendt af zombier, var en betalt skuespiller.
Jakob Jakobsen (17779) skrev:#78
Nej, for "the Sun" er en meget bedre kilde *host*
http://derrenbrown.co.uk/blog/page/2/
wc4 (17781) skrev:Følgende "lånekoncept": http://brobygaard.dk/bargrill/
God Rente, men kunne de ikke bare ha solgt 2000kr's gavekort for 1000kr ...
Man kan sjældent regne med, at flere avokadoer er klar på samme tid.
http://4.bp.blogspot.com/_ciPwFNoQM4s/SFk9H5pwnFI/...
http://4.bp.blogspot.com/_ciPwFNoQM4s/SFk9H5pwnFI/...
Barkane (17793) skrev:#17792
Jo!
Hmm...
Googlede det ellers for at være sikker og Porre dukkede op som offeret i første link :)
Mail fra CDON (om PS4):
- Ny håndkontrol med touch-funktion og ”share”-knap
- Udvidet spiloplevelse med din PS-Vita, Iphone, Ipad og andriod basseret smartphones eller tabloids
- 1,84 Teraflop i systemets bearbejdnings kraft
- Ny håndkontrol med touch-funktion og ”share”-knap
- Udvidet spiloplevelse med din PS-Vita, Iphone, Ipad og andriod basseret smartphones eller tabloids
- 1,84 Teraflop i systemets bearbejdnings kraft
Daniel-Dane (17799) skrev:Mit kød passede lige på bagagebæreret.
http://i.imgur.com/DOjr5hI.jpg
Derer fanme nogen der er rige hva, sådan at have råd til forskårede bøffer fra supermarkedet... :p
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.