mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
markjensen (17544) skrev:Uden at lyde for Porre-hippie :)
wat.. Jeg hader rester... derfor spiser jeg alt, også selvom det betyder jeg skal spise for 4.
SlettetBruger (17560) skrev:wat.. Jeg hader rester... derfor spiser jeg alt, også selvom det betyder jeg skal spise for 4.
Men du er stadig en hippie.
Og fed, jf. Fjolle.
True story btw. jeg spiser altid til jeg får ondt i maven og skal ligge ned (når jeg er hjemme)
OG JGE VEJER ALTSÅ UNDER 80kg Ò_Ó
OG JGE VEJER ALTSÅ UNDER 80kg Ò_Ó
Det gjorde jeg også, men så flyttede jeg fra Tingbjergkollegiet, og så gik det over.
Jeg vejer under 75, så der er stadig potentiale for ekstrem fedme.
Edit: Men jeg er også kun 178 km^2 høj :(
Jeg vejer under 75, så der er stadig potentiale for ekstrem fedme.
Edit: Men jeg er også kun 178 km^2 høj :(
Det er udgiveren der bestemmer hvorvidt man må kunne slå undertekster osv. fra og til, så det er ikke Netflix skyld.
Det er udgiveren der bestemmer hvorvidt man må kunne slå undertekster osv. fra og til, så det er ikke Netflix skyld.
Okay. Det virker are lidt tåbeligt. Jeg kan forstå at man måske ikke har adgang til mange sprog, men at man ikke må slå dem fra. Mon det er fordi man helst vil rippe dem uden?
At min Alt Grave er begyndt på ikke at virke efter Windows har kørt et par timer.
Efter genstart virker den fint igen.
Efter genstart virker den fint igen.
Har Google Images kopieret Apples albumvisning i iTunes eller er det Apple der har kopieret det andre steder fra?
mounting af images i Win8.
Jeg får konsekvent en fejl. "Unable to mount..." men så gør den det alligevel.
Andre gange siger den at nogen partitioner i imaged ikke er læselige og derfor kan handlingen ikke foretages... men prøver man igen med det samme virker det :P
Det var nemmere end hente Trine 2 via torrent, end det ville være at installere steam hvor jeg har købt spillet. orker simpelthen ikke steam-klienter med den reklamer og lort hele tiden.
Jeg får konsekvent en fejl. "Unable to mount..." men så gør den det alligevel.
Andre gange siger den at nogen partitioner i imaged ikke er læselige og derfor kan handlingen ikke foretages... men prøver man igen med det samme virker det :P
Det var nemmere end hente Trine 2 via torrent, end det ville være at installere steam hvor jeg har købt spillet. orker simpelthen ikke steam-klienter med den reklamer og lort hele tiden.
www.jp.dk
"Indhold fra www.mobilsiden.dk, en kendt distributør af malware, er blevet indsat på denne webside. "
:D Det passer sgu meget godt på mobilsiden.dk
"Indhold fra www.mobilsiden.dk, en kendt distributør af malware, er blevet indsat på denne webside. "
:D Det passer sgu meget godt på mobilsiden.dk
Undrer mig mest over deres rapport, der er tilsyneladende intet galt, og derfor er den blokeret.
Det samme gælder iøvrigt www.mobilpriser.dk
Undrer mig mest over deres rapport, der er tilsyneladende intet galt, og derfor er den blokeret.
T-Hawk (17575) skrev:#17574
Ja, det undrer jeg mig også over. Det er vel Google, der fucker et eller andet.
At man kan lave pandekager af kun banan og æg (og kanel).
Se denne.
Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om (varme) blåbær, men ellers smagte de ok.
Edit: det var vist ikke meningen at de skulle være varme
Se denne.
Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om (varme) blåbær, men ellers smagte de ok.
Edit: det var vist ikke meningen at de skulle være varme
http://www.4-b.ch/aktion/
"mit happy end"? wat
Der er også en reklameting. Jeg forstår intet.
http://www.4-b.ch/consumer/de/pub/downloads/filme....
"mit happy end"? wat
Der er også en reklameting. Jeg forstår intet.
http://www.4-b.ch/consumer/de/pub/downloads/filme....
T-Hawk (17575) skrev:#17574
Populært dansk webmedie spreder malware efter hackerangreb
http://www.version2.dk/artikel/mobilsiden-mobilpri...
At Ni Nu Kuni Wizard's Edition hos coolshop startede med at koste 700. Nu koster den 1400.
At de kalder genren "rolleleg"
At de kalder genren "rolleleg"
What the flying fuck?! Stikord: tattoo, fjæs, kærestes navn, 1 fucking uge.
Hvad sker der for at notpewbe bare rater med røven: http://newz.dk/windows-phone-7-8-endelig-udgivet-s...
amaby (17585) skrev:Hvad sker der for at notpewbe bare rater med røven: http://newz.dk/windows-phone-7-8-endelig-udgivet-s...
Han er en trooooooooooll...
Netflix's W8 app Understøtter surround?
Dammit, troede kun det var konsoller, det har jeg fundet ud af alt for sent :D
Dammit, troede kun det var konsoller, det har jeg fundet ud af alt for sent :D
Lovefilm tilbyder gode deals... når man vil opsige sit konto. "Få hele næste måned gratis... bare bliv her, pls???"
http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/17rawh/teachers_of_reddit_whats_the_worst_thing_a/ skrev:This reminds me of my niece. She has platinum blonde hair and blue eyes and is the prettiest little thing, but she was (and still is) kinda creepy. One day when she was about 3 or 4, my SO was fiddling with a knife (sharpening it or something) as she was playing. In reference to the knife, she said, "What is that for?"
"Cutting things."
Then she replies, "Knives are for cut people." Obviously she knew what it was. She then says in sing-song, "You cut me, I cut you."
At forbrugerrådets blad Tænk, er så ekstremt fyldt med fejl.
Ufattelig vildledning:
Billede.
Hint: Hverken amperetimer(Ah) eller spænding(V) kan bruges til noget i sig selv.
Du skal have begge tal for at udregne den reelle kapacitet, som er Ah*V.
Deres artikel, svarer til at man kan vurdere en bils brændstoføkonomi ud fra topfarten.
I en anden artikel dikterer de hvor langt du skal sidde fra dit TV, hvilket de mener er 7,5 gange diagonalen (Tommer), i cm.
...uanset opløsningen på dit tv.
Ufattelig vildledning:
Billede.
Hint: Hverken amperetimer(Ah) eller spænding(V) kan bruges til noget i sig selv.
Deres artikel, svarer til at man kan vurdere en bils brændstoføkonomi ud fra topfarten.
I en anden artikel dikterer de hvor langt du skal sidde fra dit TV, hvilket de mener er 7,5 gange diagonalen (Tommer), i cm.
Thoroughbreed (17594) skrev:http://www.stardock.com/media/mailers/stardock_magazine/01january2013/images/games.1.screenshot.1.png
Civilization much?
What is?
Jakob Jakobsen (17593) skrev:At forbrugerrådets blad Tænk, er så ekstremt fyldt med fejl.
Ufattelig vildledning:
Billede.
Korrekt, men det er en meget god estimering hvor længe batteriet kan holde, da en 18V maskine er typisk kraftigere og bruger mere effekt fra batteriet, men strømmen er cirka det samme. Ergo er Ah en god målestok.
Jakob Jakobsen (17593) skrev:I en anden artikel dikterer de hvor langt du skal sidde fra dit TV, hvilket de mener er 7,5 gange diagonalen (Tommer), i cm.
Hvis det er et fuld HD, så ca. 7 gange tommer. 720p er det 10 gange tommer.
Dreadnought (17596) skrev:Korrekt, men det er en meget god estimering hvor længe batteriet kan holde, da en 18V maskine er typisk kraftigere og bruger mere effekt fra batteriet, men strømmen er cirka det samme. Ergo er Ah en god målestok.
WHAT!?!
Mener du at der skal der bruges mere energi til at skrue en skrue i, bare fordi skruemaskinen får en højere spænding?
Så skal man jo bare lave 0,018 V / 150 Ah. batteri, så vil de jo holde ti gange så længe :)
Som jeg skrev til tænk:
For at udregne hvor meget energi et batteri indeholder, skal mange gange den nominelle spænding med strømstyrke/tid.
Et batteri på 10,8 V. og 1,5 Ah, vil derfor give en kapacitet på 16,2 Wh. (Watt timer.)
Et batteri på 18 V. og 1,5 Ah, vil så give 27 Wh. og burde derfor kunne skrue 67% flere skruer i, per opladning i forhold til batteriet på 10,8 V.
Spænding og strøm over tid er 100% ubrugeligt, medmindre man har begge tal, eller et helt tredie.
Jakob læs hvad jeg skriver. En 18V maskine bruger typisk mere effekt end en 14,4V. Men strømmen der løber igennem på de to forskellige motorer er ca det samme. Så to 1½ Ah batterier med forskellige spændinger holder ca lige længe. Det er jo det de skriver. MEN 18V maskinen har nok fået boret flere huller på samme tid, for den hiver 25% mere effekt ud af batteriet.
NEJ.
En 18 V. motor har for det meste flere, men tyndere, viklinger, hvilket gør at den bruger mindre strøm på trods af at den får højere spænding.
Der er en grund til at man ikke lige skifter mellem forskellige batterispændinger på skruemaskiner, selv om det er samme mærke.
Er det en model med meget større moment, vil den være tilsvarende hurtigere om arbejdet, så der går regnskabet også lige op.
Når du mener at man kan kigge på Ah. alene, hvad er så bedst et 0 V. / 1000 Ah. batteri, eller et 18 V. / 1,5 Ah. batteri?
Hint: Det ene er fuldstændigt ubrugeligt.
NEJ.
En 18 V. motor har for det meste flere, men tyndere, viklinger, hvilket gør at den bruger mindre strøm på trods af at den får højere spænding.
Der er en grund til at man ikke lige skifter mellem forskellige batterispændinger på skruemaskiner, selv om det er samme mærke.
Er det en model med meget større moment, vil den være tilsvarende hurtigere om arbejdet, så der går regnskabet også lige op.
Når du mener at man kan kigge på Ah. alene, hvad er så bedst et 0 V. / 1000 Ah. batteri, eller et 18 V. / 1,5 Ah. batteri?
Hint: Det ene er fuldstændigt ubrugeligt.
Alle dem der erklærer deres kærlighed til MSE i MSE-tråden fordi det er gratis og nemt - når nu nyheden og brugererfaringerne i tråden fortæller dem at det er det værste lort.
De er fuldstændig ligeglade med at det ikke virker, i det mindste kommer det ikke med nogen notifikationer.
Folk har ikke overvejet om grunden måske kunne være at lortet ikke fungerer..
De er fuldstændig ligeglade med at det ikke virker, i det mindste kommer det ikke med nogen notifikationer.
Folk har ikke overvejet om grunden måske kunne være at lortet ikke fungerer..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.