mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mnc (17007) skrev:Ronson (17006) skrev:I hvert fald mere end én.
Y U so insightful.
http://tdotcomics.ca/wordpress/wp-content/uploads/...
apkat (17010) skrev:Qw_freak (17009) skrev:... At nogle folk tror alle spørgsmål er spurgt ud fra direkte dovenskab, fordi de kan google 3 ord og finde et link, der måske beskriver spørgsmålet, på første side af søgningen...
Problemet er at det er tilfældet 95% af gangene.
Jeg tror personligt det tal er langt mindre i virkeligheden, folk er bare for hurtige til at dømme på baggrund af mangel på indsigt i årsagen til spørgsmålene...
Qw_freak (17011) skrev:apkat (17010) skrev:Qw_freak (17009) skrev:... At nogle folk tror alle spørgsmål er spurgt ud fra direkte dovenskab, fordi de kan google 3 ord og finde et link, der måske beskriver spørgsmålet, på første side af søgningen...
Problemet er at det er tilfældet 95% af gangene.
Jeg tror personligt det tal er langt mindre i virkeligheden, folk er bare for hurtige til at dømme på baggrund af mangel på indsigt i årsagen til spørgsmålene...
kommer godt nok an på hvilket forum du er på.
apkat (17012) skrev:kommer godt nok an på hvilket forum du er på.
Tjoo men jeg kender nu alligevel mange, der undrer sig over at jeg kan finde en ting på google på 1-3 søgninger selv om de har brugt en hel aften på det samme.
Omvendt har jeg selv oplevet at sidde i lang tid og lede uden brugbart resultat, hvorefter en af vennerne finder det i første hug.
Jeg tror ofte det er fordi man måske ikke helt ved hvad man leder efter.
...at Illustreret Videnskab har valgt at bringe en artikel med fordele og ulemper ved forskellige giftstoffer, hvis man skal forgive en person.
Date: Fri, 16 Nov 2012 19:36:13 +0100
To: Mnc :)
Subject: Dokument N°: |NETS-DK-5565375|
From: [email protected]
Nets Bank
Denne e-mail blev sendt af vores revision afdelingen "Nets" meddele Dem, at vi ikke var i stand til at bekræfte dine kontooplysninger af følgende grunde:
+ Bekræftelseskode "Nets" galt under processen "international overførsel".
+ En nylig ændring i dine personlige oplysninger: telefonnummer (Nets).
Vi har nu brug for at bekræfte dine kontooplysninger.
Under dit fejlslagen revision, vil vi blive tvunget til at begrænse din konto på ubestemt tid.
Klik her for at se dine kontooplysninger.
"Klik her [...]" peger på ww w.ententesevre.com/go/
(URL er ødelagt med vilje. Just in case.)
Er folk virkelig så dumme?
Mnc (17017) skrev:Er folk virkelig så dumme?
Ja!
En veninde fik tanket 12.000 fra sin konto for et par måneder siden, på grund af samme mail.
Fik heldigvis banken til at dække det hele.
Rainmeter (17020) skrev:#17019
Så har hun intet lært.....
Hvorfor ikke?
Tvivler på der er større chance for at hun trykker på en lign. mail fordi hun fik dækket omkostningerne sidst hun var en idiot. Uanset om udgiften blev dækket eller ej, så tror jeg at hun er blevet mere forsigtig..
... hvorfor bruger Samsung et billede af et AZERTY keyboard i deres reklame?
Jeg tror at jeg har set reklamen omkring 20+ gange, men jeg har ikke lagt mærke til hvad der sker efter billedet (piecet for at være helt præcist), fordi at jeg fokusere på det fandens keyboard :-)
Er der nogen der har en logisk forklaring, eller er det bare marketing der har været fancy?
Jeg tror at jeg har set reklamen omkring 20+ gange, men jeg har ikke lagt mærke til hvad der sker efter billedet (piecet for at være helt præcist), fordi at jeg fokusere på det fandens keyboard :-)
Er der nogen der har en logisk forklaring, eller er det bare marketing der har været fancy?
XorpiZ (17025) skrev:Det er kraftedeme dyrt.
Ja. Specielt når den føles meget plastikagtig og skrøbelig. Specielt, når man flipper skærmen.
forbandede hipsters http://www.kickstarter.com/projects/1209578799/pro...
Ehh... Mon ikke billedet, taget af din mobiltelefon havde pixels?
At du derefter fremkalder det på film, gør det nok ikke bedre, specielt ikke når hvert billede bliver under 10 mm2.
Billedekvalitet er nok ikke et ord der skal bruges i sammenhæng med den fremviser.
http://www.kickstarter.com/projects/1209578799/projecteo-the-tiny-instagram-projector?ref=discover_pop skrev:Unlike screens, slide film doesn't have pixels. This means you get beautiful looking images from a device the size of a matchbox.
At du derefter fremkalder det på film, gør det nok ikke bedre, specielt ikke når hvert billede bliver under 10 mm2.
Billedekvalitet er nok ikke et ord der skal bruges i sammenhæng med den fremviser.
Jakob Jakobsen (17030) skrev:#29http://www.kickstarter.com/projects/1209578799/projecteo-the-tiny-instagram-projector?ref=discover_pop skrev:Unlike screens, slide film doesn't have pixels. This means you get beautiful looking images from a device the size of a matchbox.
Ja lige netop, kan ikke huske om det er dig som har nævnt det, men det er sikkert og vist også nævnt på andre sites, I dag kan man tage billeder i HD opløsning, køre det gennem billedredigerings software for at give patina.
Her topper man det af med at gøre kvaliteten værre endnu en gang.
SlettetBruger (17044) skrev:Annonce på EB:
"Køb super-billige AV kabler"
På billedet er der så et Ethernet kabel.
AKDL1 http://www.amazon.com/Denon-AKDL1-Dedicated-Link-C...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.