mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
OxxY (16904) skrev:At jeg lige har modtaget en sms der er afsendt i dag kl 15:55 o.O Kan nogen af masterne have glemt vintertid og så sende forkerte timestamps?
Jeg har prøvet noget der var bedre.
"mistet opkald fra xxxxxxxx, kl 1502"
Klokken var 1501, da den så få sekunder efter skiftede til 1502, ringede telefonen O.O
Det er fordi din mor er synsk og alt muligt!
Det er fordi din mor er synsk og alt muligt!
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1859784.ece skrev:Boligområdet Egedalsvænge i Kokkedal får intet juletræ med lys i år. Et lille muslimsk flertal i afdelingsbestyrelsen har afvist at bruge penge på juletræet få dage efter en stor Eid-fest.
Et lille muslimsk flertal i afdelingsbestyrelsen har nemlig afvist at bruge de cirka 5.000-7.000 kroner, som juletræet og en juletræstænding koster.
Beslutningen har vakt opsigt, fordi den blev taget tre dage efter en stor Eid-fest i Egedalsvænge. Hoppeborge, elastikspring og en klatrevæg sørgede for at gøre den muslimske højtid festlig for børn og voksne, og dét arrangement havde afdelingsbestyrelsen i enighed valgt at støtte med 60.000 kroner.
Nice.
Ronson (16911) skrev:Nice.
Jamen RonRon! Tænk dog på de stakkels muslimer. De fejrer jo ikke jul, så hvorfor skal de mindes om sådan en kristen højtid? Det er så synd for dem!
Sådan en forældet tradition som julen der alligevel ikke handler om andet end gaver og mad, måtte sådan set godt afskaffes for min skyld.
SlettetBruger (16914) skrev:Sådan en forældet tradition som julen der alligevel ikke handler om andet end gaver og mad,
Det kommer an på hvem man er. For mig handler det om at gøre noget særligt ud af familiehyggen. Den tradition vil jeg gerne holde ved.
Brugernavn (16915) skrev:Det kommer an på hvem man er. For mig handler det om at gøre noget særligt ud af familiehyggen. Den tradition vil jeg gerne holde ved.
Well, jeg er sønderjyde... <Indsæt joke om familiehygge og incest>
SlettetBruger (16917) skrev:Well, jeg er sønderjyde... Vi tænker kun på mad
...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/11/06/203029....
Brugernavn (16915) skrev:
Det kommer an på hvem man er. For mig handler det om at gøre noget særligt ud af familiehyggen. Den tradition vil jeg gerne holde ved.
Samme her.
Sidste år holdt jeg for første gang ikke jul sammen med famillien og det føltes ikke rigtigt. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme hjem til jul.
Men derfor synes jeg stadig ikke man skal pådutte muslimerne i Danmark traditionen hvis de ingen interesse har i den.
Jeg har en gang holdt jul uden moar - det var da lidt specielt, men ikke noget videre (det var med min daværende kæreste)
Jul for mig er noget opreklameret pis, det hænger mig langt ud af halsen med familiehygge mig her, og familiehygge mig der.
Kan vi ikke alle opføre os voksne, og gøre det, det hele handler om? Gå amok i gaveræset og æde os stopmætte i fed julemad.
Vi ved jo alle godt, at når man smiler og siger "næææh tak" til den vold grimme sweater man har fået af tante Gerda, mener man det jo selvfølgeligt ikke.
Jeg ved ikke om det er min familie der har ødelagt julen for mig - men helt ærligt, så ville jeg hellere være i godt selskab med nogle gode venner, en kasse øl, og en spillekonsol!
Jul for mig er noget opreklameret pis, det hænger mig langt ud af halsen med familiehygge mig her, og familiehygge mig der.
Kan vi ikke alle opføre os voksne, og gøre det, det hele handler om? Gå amok i gaveræset og æde os stopmætte i fed julemad.
Vi ved jo alle godt, at når man smiler og siger "næææh tak" til den vold grimme sweater man har fået af tante Gerda, mener man det jo selvfølgeligt ikke.
Jeg ved ikke om det er min familie der har ødelagt julen for mig - men helt ærligt, så ville jeg hellere være i godt selskab med nogle gode venner, en kasse øl, og en spillekonsol!
SlettetBruger (16917) skrev:Well, jeg er sønderjyde... <Indsæt joke om familiehygge og incest>
Well, når mor og far er søskende, så er det jo ikke så mærkeligt at det fortsætter i familien...
fjols (16919) skrev:Men derfor synes jeg stadig ikke man skal pådutte muslimerne i Danmark traditionen hvis de ingen interesse har i den.
Enig. Men de har en lignende højtid, som de skal have lov til at fejre (Ramadanen).
Måske burde vi have differentierede hellidagspakker, man kunne tilmelde sig.
Jeg blev på et tidspunkt stoppet af en Jehovas vidne (tror jeg?) der svinede mig til over at Jesus slet ikke var født i December etc. Han gad ikke lytte på at jeg prøvede at forklare ham at jeg var fuldstændigt klar over at det er en solhvervsfest og jeg nyder den fordi man er sammen med familien og får ædt en masse god mad.
Du skulle have sagt til ham/hende at du havde købt en forgyldt Jesus-figur til mor i julegave. De er helt pjattede med den slags :-)
Ronson (16924) skrev:55% vælger at bruge 60.000 kr på sig selv, men kan ikke unde de 45% 6.000 kr.
Korrekt demokrati.
Nej, korrekt repræsentativt demokrati. Demokrati er mange ting, den repræsentative form er ikke særlig god eller retfærdig når det kommer til stykket.SlettetBruger (16925) skrev:Ronson (16924) skrev:55% vælger at bruge 60.000 kr på sig selv, men kan ikke unde de 45% 6.000 kr.
Korrekt demokrati.
Ronson (16927) skrev:Demokrati er mange ting, den repræsentative form er ikke særlig god eller retfærdig når det kommer til stykket.
Det er vel retfærdigt at man bliver belønnet. Men det er måske ikke så medmenneskeligt... (hvis det er et ord?)
Thoroughbreed (16920) skrev:men helt ærligt, så ville jeg hellere være i godt selskab med nogle gode venner, en kasse øl, og en spillekonsol!
Løgner! Du gad ikke være med til efterårsfødselsdagsfesten. Det er bare l... øh ... ah ... det er vel det der med gode venner. :(
Thoroughbreed (16931) skrev:
Du skal være velkommen - men den langhårede skal blive hjemme :)
lolwut?
Thoroughbreed (16931) skrev:#16929
Var der en konsol? VAR DER?!
Ronnieboy havde taget sin Amiga med. Den kvalificerer sig som en konsol.
Dreadnought (16933) skrev:Ronnieboy havde taget sin Amiga med. Den kvalificerer sig som en konsol.
En Amiga er ikke en konsol -.-
XorpiZ (16939) skrev:apkat (16936) skrev:http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1860300.ece
wat
Hun ser kraftedeme slidt ud hende der.
Det er efter sigende HP-sovs.
SlettetBruger (16947) skrev:Apropos, fik jeg lige denne af Lenovo:
http://shop.lenovo.com/ISS_Static/WW/EMEA/merchand...
Nu vil jeg ikke lyde som en fanboy, men ville det ikke være mere fair at sammenligne med en Macbook Pro?
De får jo Lenovo'en til at lyde som en pro-maskine :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.