mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://techcrunch.com/2012/09/26/the-iphone-5s-cam...
Det bliver værre og værre for Apple.
Og så bare for sjov :p
http://www.engadget.com/2012/09/26/lumia-920-low-l...
Og så bare for sjov :p
http://www.engadget.com/2012/09/26/lumia-920-low-l...
XorpiZ (16556) skrev:http://techcrunch.com/2012/09/26/the-iphone-5s-camera-is-faulty-shows-a-purple-haze/
Det er så derfor der bruges modlysblænde på rigtige kameraer.
Det er faktisk et tegn på at de har brugt kvalitets glas der er coated til kameraet.
Mon ikke der snart kommer en modlysblænde til iPhone.
Eksempel:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/33...
Jakob Jakobsen (16557) skrev:Det er så derfor der bruges modlysblænde på rigtige kameraer.
Det er faktisk et tegn på at de har brugt kvalitets glas der er coated til kameraet.
Var det ikke en safir-linse? Eller husker jeg forkert?
Og så skal jeg blankt erkende, at jeg intet ved om det. Jeg blev bare grebet af hysteriet, men det er jo altid sjovt.
Det andet link var nu også mere interessant. En test af Lumia 920 i en lyskasse vs. iPhone 5, One X, Galaxy S3 og Pureview 808.
SlettetBruger (16558) skrev:Er det noget fysisk, eller noget software?
Fysisk
www.foto300d.dk/images/Fotoudstyr/Modlysblænde-EW-73B.jpg
apkat (16561) skrev:Det ville da være virkelig fjollet at rende rundt med. Hold nu bare jeres hånd ind foran (ihvertfald når det er så skide småt) :-(
Det ved jeg nu ikke. Når man ser hvad folk render rundt med af tingeltangel på deres telefoner, så kan en ring på 20x5mm da ikke genere det store.
Jakob Jakobsen (16562) skrev:Det ved jeg nu ikke. Når man ser hvad folk render rundt med af tingeltangel på deres telefoner, så kan en ring på 20x5mm da ikke genere det store.
Man kan faktisk få et etui/cover der har EF-mount ...
http://latimesblogs.latimes.com/.a/6a00d8341c630a5...
- så slipper man for en iPhone modlysblænde ;)
Jakob Jakobsen (16562) skrev:apkat (16561) skrev:Det ville da være virkelig fjollet at rende rundt med. Hold nu bare jeres hånd ind foran (ihvertfald når det er så skide småt) :-(
Det ved jeg nu ikke. Når man ser hvad folk render rundt med af tingeltangel på deres telefoner, så kan en ring på 20x5mm da ikke genere det store.
true. Men tror dog det ville være ret irriterende at have en bagside der ikke er flad. Hvis den skulle være flad skulle den så være ret tyk, hvilket også ville være noget lort.
Ikke så meget Hmmm, som hell yeah!
Ronson har fået en af de bedste idéer vi længe har haft herinde.
http://newz.dk/forum/koeb-salg/dindeal-har-i-proev...
Fyld spam tråde med negative kommentarer omkring spamfirmaet. Og så kan vi udnytte Newz.dks gode pagerank til at "advare" nye kunder omkring hvor elendigt firmaet er..
Jeg tager hatten af for Ronson, og stemmer for at det er således vi behandler spamtråde fra nu af..
Ronson har fået en af de bedste idéer vi længe har haft herinde.
http://newz.dk/forum/koeb-salg/dindeal-har-i-proev...
Fyld spam tråde med negative kommentarer omkring spamfirmaet. Og så kan vi udnytte Newz.dks gode pagerank til at "advare" nye kunder omkring hvor elendigt firmaet er..
Jeg tager hatten af for Ronson, og stemmer for at det er således vi behandler spamtråde fra nu af..
Den er vist lavet med noget jQuery eller andet JS, og er egentlig meget simpel. Når der er mouseover, flytter indholdet sig op og ned ift. curseren. Indholdet flytter sig bare forskelligt, og det bevirker så at den virker 'juttery' når man kommer curseren over.
Når man først har musen over og flytter den virker den ikke slem dog.
Den kom frem på nyhederne.tv2.dk
Den er vist lavet med noget jQuery eller andet JS, og er egentlig meget simpel. Når der er mouseover, flytter indholdet sig op og ned ift. curseren. Indholdet flytter sig bare forskelligt, og det bevirker så at den virker 'juttery' når man kommer curseren over.
Når man først har musen over og flytter den virker den ikke slem dog.
Den kom frem på nyhederne.tv2.dk
Hov, læste det som tv2. Hvis jeg højreklikker, får jeg nu at vide at det er Flash, men måske har de flere versioner? Den jeg har set er dog også ret krabby.
Hmm, mon ikke man kan lave en deal med hende datteren?..
Hmm, mon ikke man kan lave en deal med hende datteren?..
De har nok Terra som konsulent
Det er skam en god ide med ordentig lydkvalitet, men jeg tvivler på at en lille enhed som denne, vil kunne give en lydkvalitet der modsvarer filernes kvalitet, specielt når brugeren garanteret kombinerer det med et sæt Beats høretelefoner.
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/article1835915.ece skrev:ny teknologi, som konverterer digital lyd til analog lydkvalitet.
Det er skam en god ide med ordentig lydkvalitet, men jeg tvivler på at en lille enhed som denne, vil kunne give en lydkvalitet der modsvarer filernes kvalitet, specielt når brugeren garanteret kombinerer det med et sæt Beats høretelefoner.
Jeg kan heller ikke gennemskue hvad der skulle være så revolutionerende ved Niel Youngs Nyeste påhit. Det er fint der bliver gjort opmærksom på lydkvaliteten ved moderne udgivelser, fordi det er ofte noget skrald uden lige. Men jeg kan ikke se hvorfor en trekantet ipod man ikke kan have i lommen samt et nyt filformat skulle gøre en forskel.
OxxY (16577) skrev:Jeg kan heller ikke gennemskue hvad der skulle være så revolutionerende ved Niel Youngs Nyeste påhit. Det er fint der bliver gjort opmærksom på lydkvaliteten ved moderne udgivelser, fordi det er ofte noget skrald uden lige. Men jeg kan ikke se hvorfor en trekantetiPodmusikafspiller man ikke kan have i lommen samt etnytandet filformat skulle gøre en forskel.
[email protected] skrev:Selskab: SecurLinx (S8X)
Marked: Frankfurt Stock Exchange
Aktuel Pris: 0.75 Euro
Mal Pris: 1.10+ EUR
Vurdering: Meget staerk
Vi er overordentligt glade for at kunne bringe dagens saerlige situationsrapport, om en lille virksomhed der handles pa Frankfurt Stock Exchange, SecurLinx Holding Corp (S8X), til dig. Ikke kun fordi den handles for mindre end en euro, men selve selskabet har nogle imponerende offentlige kontrakter i handen, til etablering af logistik og sikkerhedskontrakter i, hvad mange mennesker mener, er den NAESTE STORE TING!
Soft Biometrics er den naeste store ting i overvagning
Dette nye koncept er lignende en internet sogemaskine, men i stedet for at soge efter hjemmesider, giver den nye funktion brugerne mulighed for, at soge gennem enorme maengder af video, for at finde resultater baseret pa soft biometrics, sasom anslaet hojde, hud og harfarve, paklaedning og ethvert andet kendetegn der gor, at en person skiller sig ud fra andre. SecurLinx Holding Corp er positioneret til at levere backend "middlewaren" til disse typer af systemer og mange andre.
Securlinx software til biometriske sikkerhedsenheder er essentiel for at biometriske enheder kan fungere effektivt, savel som en velfungerende forbindelse mellem den biometriske enhed og dens PC eller server. Naturligvis har vaeksten i det biometriske marked bevirket et storre marked for middleware / software til biometri og SecurLinx Holding Corp (S8X) er positioneret perfekt til at drage fordel af denne naeste store ting.
Lav din research nu pa SecurLinx Holding Corp (S8X), som handles pa Frankfurt Stock Exchange. Med et simpelt traek, du kan gore nu, kan du forvandle en 5.000 Euro investeri.
It has the same tiny wound in the throat as has been noticed awakened by mate telling me that both man of watch and steersman missing.
fade away into peace, for I see no light in life over her horizon."
Gad vide om afsenderen er den samme som tilfældigvis har købt en god slat aktier d. 21/9
Anette Olzon har forladt Nightwish. Floor Jansen skal overtage pladsen i resten af touren (så koncerten i Finland er ikke aflyst heldigvis!). Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det. Jeg kunne godt lide Anette, men på den anden side er Floor pisse god.
markjensen (16580) skrev:Anette Olzon har forladt Nightwish. Floor Jansen skal overtage pladsen i resten af touren (så koncerten i Finland er ikke aflyst heldigvis!). Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det. Jeg kunne godt lide Anette, men på den anden side er Floor pisse god.
Links med noget Floor synger? Fordi Annette var helt ærlig rædselsfuld.
[url= Me[/url]
Det er popsangen på albummet After Forever - After Forever. Et fantastisk album (de andre sange er ikke så poppede den denne).
Anette var ret poppet, men jeg synes stadig hun har gjort det godt på det nye album.
Det er popsangen på albummet After Forever - After Forever. Et fantastisk album (de andre sange er ikke så poppede den denne).
Anette var ret poppet, men jeg synes stadig hun har gjort det godt på det nye album.
Hvad havde folk forventet? Det er desuden nok (læs: beregnet) til dokumenter, få billeder, etc., altså få, små filer ad gangen.
Hold kæft hvor er saldooversigten i DanskeNetbank blevet poppet og opblæst. Man kan nu vælge perioder med to markører på en bar i toppen, fint nok, men posteringerne er blevet tre gange højere, så man får en monsterlang side. Men man kan ikke både have gamle posteringer og fremtidige posteringer i samme visning, som det var muligt før hen.
Jeg prøvede deres Android-app, da den blev udgivet første gang, hvilket jeg skrottede med det samme, for den ville ikke lade mig verificere NemID. Jeg har gemt mit nøglekort, som et billede på telefonen. Men den viste et nyt nummer, når man skiftede tilbage fra ens galleri. FFS!
Man skl ikke bruge nem-id for at logge ind på WP7 app og se sine konti, kun hvis man skal foretage transaktioner.
Vil da godt lide vædde en nyre på at han ikke får det IGENNEM kroppen. Det kommer til at løbe udenpå den dragt der.
@ #16595
:-(
Linket virker ikke
Klik på dette link for at søge efter den rigtige side. Hvis det ikke kan lade sig gøre, bliver du ledt til forsiden af ekstrabladet.dk.
Har du brugt et bogmærke eller hyperlink - så husk at ændre det!
Vi undskylder ulejligheden
ekstrabladet.dk
:-(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.