mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
minimuun (13603) skrev:At en tyv har stjålet katalysatoren fra min bil.. Det er fanme random!
Burn in hell thief!
Den er ikke bare... faldet af?
Rasmus064 (13600) skrev:...der har fødselsdag i dag :D
Det er samme dag som MiniatureZeus. Tillykke.
Argh! Censureret musik er virkelig irriterende. Flere gange var der bare stille i flere sekunder. >=(
At jeg kan score -8 i denne her test. Måske jeg har et forklaringsproblem(høhø).
johanmw (13610) skrev:denne her test.
Den test er da meget fin.
Jeg fodrede den med en EB artikel, og den var enig med mig i, at det er noget vås de lukker ud (høj score).
Mnc (13612) skrev:johanmw (13610) skrev:denne her test.
Den test er da meget fin.
Jeg fodrede den med en EB artikel, og den var enig med mig i, at det er noget vås de lukker ud (høj score).
Jeg er ikke enig. Da jeg fodrede testen med en tilfældig EB-artikel og valgte LIX fik jeg et LIX-tal på 47. ("LÆS OGSÅ"-tingene blev fjernet)
johanmw (13614) skrev:#12
Jeg undrer mig over at jeg kan få et negativt tal. Og ja, det er grammatisk korrekt det jeg har skrevet.
Danish/swedish: A low LIX value indicates better readability.
English: A high score implies an easy text.
Hvad sprog er din tekst? :P
Alrekr (13615) skrev:Jeg er ikke enig. Da jeg fodrede testen med en tilfældig EB-artikel og valgte LIX fik jeg et LIX-tal på 47. ("LÆS OGSÅ"-tingene blev fjernet)
A value of 50 is a difficult text. Typical legalese has a LIX value of 50 and above.
Skyrim bliver GOTY OG Jeniffer Aniston bliver vurderet til at være den hotteste kvinde nogensinde.. i samme uge.
Der sidder nogen Aliens og griner af os et sted.
SlettetBruger (13618) skrev:Skyrim bliver GOTY OG Jeniffer Aniston bliver vurderet til at være den hotteste kvinde nogensinde.. i samme uge.
Det er så kun indtil de ser talrige hippier rende rundt i FiveFingers.. så bliver de forfærdede istedet :<
Gnarfsan (13611) skrev:Tillykke! Jeg håber den har været god ;)
Tak. Og ja det var den. Fik enhjørning kage :D
SlettetBruger (13605) skrev:minimuun (13603) skrev:At en tyv har stjålet katalysatoren fra min bil.. Det er fanme random!
Burn in hell thief!
Den er ikke bare... faldet af?
Nej, mekanikeren sagde at den var blevet klippet af, med en af de el-save falck bruger til at klippe biler op i trafikuheld..
Men er vidst ikke den eneste
http://www.tv2oj.dk/artikel/94050:Aarhus--Pas-paa-...
Alrekr (13625) skrev:#13624
Er du sådan lidt.. hvordan skal man sige det... enhjørneningeagtig?
:(. Du kan selv være enhjørningeagtig.
Nå, #13626 fik mig til at læse en nyhed om at man nu kan stige ind foran i aarhusianske busser.
Det er for mig ligegyldigt om man kan gå ind foran eller bagved. Men jeg forudser problemer når folk vil ind og ud både foran og bagved. Min erfaring fra togene i landet er ikke ligefrem at passagerer i offentlig transport er i stand til at vente med at gå ind til alle er ude.
Det er for mig ligegyldigt om man kan gå ind foran eller bagved. Men jeg forudser problemer når folk vil ind og ud både foran og bagved. Min erfaring fra togene i landet er ikke ligefrem at passagerer i offentlig transport er i stand til at vente med at gå ind til alle er ude.
SlettetBruger (13629) skrev:Ind foran, ud bagved. Hvor svært kan det være?
Der er 3-4 døre i nogen af busserne.
Ikke at nogen Aarhusianere (undtagen mig) kan finde ud af at bruge offentlige transportmidler... -.-
(Dørene bagi er bredere end dem foran, så det giver mening at man kan gå ind-ud af dem og kun ud af dem foran. Tror jeg)
Det er da godtnok også dybt upassende, at sådan en klam, gammel buschauffør tager kontakt til unge pigebørn på Facebook. Pædofil eller ej, så er han klart gået over grænsen.
LinguaIgnota (13631) skrev:Det er da godtnok også dybt upassende, at sådan en klam, gammel buschauffør tager kontakt til unge pigebørn på Facebook. Pædofil eller ej, så er han klart gået over grænsen.
Tilgengæld tror jeg også folk er hurtige til at dømme lige omkring pædofili. Han er afaik ikke dømt endnu.
Jeg ville dog heller ikke tage chancen hvis jeg havde børn..
apkat (13633) skrev:Han er afaik ikke dømt endnu.
Ved ikke hvad der sker for mennesker. Jeg tog engang en af tøndersagernes gerningsmænds parti i en debat på facebook. For at fortælle folk at de lige skal slappe af med heksejagten, og Pædofili er en sindslidelse som man ikke nødvendigvis kan gøre for at man har.
Det betød åbenbart at JEG var pedo... ^^
SlettetBruger (13634) skrev:Pædofili er en sindslidelse som man ikke nødvendigvis kan gøre for at man har.
Det er meget muligt, men du styrer ligesom selv, om du begår overgreb eller ej.
Rasmus064 (13637) skrev:Manden har da vist heller ikke begået overgreb, han har bare snakket lidt med hende.
Tøndersagen
SlettetBruger (13634) skrev:apkat (13633) skrev:Han er afaik ikke dømt endnu.
Ved ikke hvad der sker for mennesker. Jeg tog engang en af tøndersagernes gerningsmænds parti i en debat på facebook. For at fortælle folk at de lige skal slappe af med heksejagten, og Pædofili er en sindslidelse som man ikke nødvendigvis kan gøre for at man har.
du ved, lidt som dat iskutere med Terracider, hvis man ser noget fra den anden synsvinkel er man fjenden, og holder helt sikkert med piraterne....
Fjolle (13630) skrev:Der er 3-4 døre i nogen af busserne.
De fleste af dem er nu ligesom mennesker. 1 indgang foran og 2 udgange bagi.
SlettetBruger (13634) skrev:Ved ikke hvad der sker for mennesker. Jeg tog engang en af tøndersagernes gerningsmænds parti i en debat på facebook. For at fortælle folk at de lige skal slappe af med heksejagten, og Pædofili er en sindslidelse som man ikke nødvendigvis kan gøre for at man har.
Folk er også sjældent meget for dødsstraf, medmindre man snakker om pædofili, så er det helt okay - for de skal bare dø. Også står man sådan lidt, wat?
Theory is, when you know everything, but nothing works.
Practice is, when everything works, but you don't know why.
In our company, Theory and Practice is united; Nothing works, and noone knows why.
Practice is, when everything works, but you don't know why.
In our company, Theory and Practice is united; Nothing works, and noone knows why.
snesman (13647) skrev:Tror du dødsstraffen sparer USA penge? Sovs pweaaase
Dunno. Jeg ved ikke hvad det koster at have en person i fængsel i 16 år, frem for at dræbe ham med det samme.
SlettetBruger (13648) skrev:Dunno. Jeg ved ikke hvad det koster at have en person i fængsel i 16 år, frem for at dræbe ham med det samme.
Hvad får dig til at tro at folk bliver dræbt med det samme?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_United_States...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.