mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1603430.ece skrev:Sagen vagte gang stor opstandelse
og
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1603430.ece skrev:Så kunne Anette Sørensens amerikanske advokater ligeså godt 20 millioner dollars i erstatning, men endte med at få 66.000
Er det EBs praktikants praktikantelev der læste korrektur?
LinguaIgnota (11802) skrev:Fedt, så kan jeg bruge weekenden på at skide tyndt.
Det derfor man kun skal drikke cola.
Fint, tænkte jeg, så fiser jeg da lige ned og køber noget vand. - Yeah right. Jeg kunne vælge imellem danskvand med citrus eller fucking ingenting.
Folk nåede at hamstre, før jeg nåede at hamstre. :(
What the fucking hell - "inkubationstid: 1-8 dage". Så jeg skal vente 8 dage på at finde ud af, om jeg får tyndskid. Det gider jeg kraftedeme ikke!
Folk nåede at hamstre, før jeg nåede at hamstre. :(
What the fucking hell - "inkubationstid: 1-8 dage". Så jeg skal vente 8 dage på at finde ud af, om jeg får tyndskid. Det gider jeg kraftedeme ikke!
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1604543.ece skrev:Kaffe- og themaskiner_ Disse opnår sjældent en temperatur på 1000 C i 2 minutter. Varmt vand fra disse maskiner er derfor ikke anvendeligt.
Sjældent. Meget sjældent.
Opvaskemaskiner, der ved slutskyl opnår en temperatur af vandet på mindst 600 C, kan bruges.
Jeg har ikke lyst til at drikke kogt lortevand. Det er også noget nemmere at købe end at koge og nedkøle.
Elskov (11806) skrev:Da vi havde colibakterier i vandet her i Århus, var vandet fra en elkedel da helt i orden... Desuden hørte jeg om flere, der drak vandet i flere dage under vandforureningen, som ikke blev syge. Kbh må have nogle ekstra slemme colibakterier oO
Som regel er det de som i forvejen er syge, ældre eller svage som bliver værst ramt af bakterier i vandet.
If you stand outside the castle and count the number of windows, and compare them with the number of windows inside the building, you will always be two windows short; in other words, there seems to be a walled-up secret room in Glamis, and what this room contains has been the subject of much debated for over 600 years. No one knows where this secret room is, but some say it is on the top story of the castle inside a tower.
Hey, ehm, kunne det evt. være dér, hvor der er to vinduer for meget? Ja, jeg spørger bare.
Elskov (11806) skrev:Da vi havde colibakterier i vandet her i Århus, var vandet fra en elkedel da helt i orden... Desuden hørte jeg om flere, der drak vandet i flere dage under vandforureningen, som ikke blev syge. Kbh må have nogle ekstra slemme colibakterier oO
Folk i KBH whiner mere end i Jylland...that's why.
Når der bliver opdaget bakterier i vandforsyningen, så har de for det meste været der meget længe. Så hvis man er en normal sund person, skal man ikke være så bange for vandet igen.
Jeg skulle i 3/4 år koge mit vand, netop på grund af et for højt niveau af E-coli. Alligevel drak jeg da mindst 2 liter af det hver dag, uden problemer og kender en del der har gjort det samme.
Er du rask, er det jo ofte en fordel, da man netop opbygger resistens imod bakterien og at mange netop bliver nemt syge, da de har levet et for sterilt liv.
Jeg skulle i 3/4 år koge mit vand, netop på grund af et for højt niveau af E-coli. Alligevel drak jeg da mindst 2 liter af det hver dag, uden problemer og kender en del der har gjort det samme.
Er du rask, er det jo ofte en fordel, da man netop opbygger resistens imod bakterien og at mange netop bliver nemt syge, da de har levet et for sterilt liv.
"hmm han trykkede E og så T.... Det MÅ BETYDE AT HAN HOLDTE E NEDE!!! Herp"
Citat; Android
FUCK det er et bæ OS
Citat; Android
FUCK det er et bæ OS
Og hva fuck sker der for 'mest besøgte' listen? Der er sider jeg kun har været på én gang. men sider jeg besøger dagligt er ikke repræsenteret
"han slukkede hans tablet... Og satte strøm til.... DET MÅ BETYDE AT HAN VIL TÆNDE DEN!!!! derp"
" Han puttede hans tablet i docken... SLUK ALLE KØRENE APPS!! "
" Hmm han sidder og spiller... KALIBRERING KOMPAS!! NUUU!! "
Insanity wolf
" Han puttede hans tablet i docken... SLUK ALLE KØRENE APPS!! "
" Hmm han sidder og spiller... KALIBRERING KOMPAS!! NUUU!! "
Insanity wolf
Så længe de ikke bliver rated among top 'gay-friendly' companies
Clauzii (11825) skrev:#11834:
Det er da rimeligt langt ude, at man skal installere en app for at bruge det??
Android er en grundidé. Den grundidé kan du så udbygge og gøre til dit produkt. Udover alle de solgte, ens telefoner, så er der jo en grund til, at de fleste iPhone-brugere lægger deres telefon i et cover: De er nødt til at føle, at det er deres telefon (og beskytte den mod ridser og slag). Min svigerinde havde et cover allerede. Alligevel købte tre mere i forskellige farver, så hun kunne ændre på dens udseende.
Tastaturet er også fint nok, så længe man ikke har vænnet sig til det. Når man har vænnet sig til det, så er det for ringe. Paradoksalt, men sådan er det.
Før du vænner dig til tastaturet skriver du lidt langsomt (tasternes placering etc driller lidt). Når du så har vænnet dig til tastaturet begynder du at skrive hurtigere - og lige pludseligt skriver ikke tryk-slip tryk-slip mere, men tryk-tryk slip-slip. (Makes much sense, no?)
Also,
Also,
Alrekr (11826) skrev:Alligevel købte tre mere
Nu kan jeg ikke lige huske hvilkt tastatur jeg brugte, enten Asus' eller Swiftkey :) tror det var sidstnævnte.
Vi skal heller ikke glemme, at Android - i modsætning til iOS og WP7 - er et halvfabrikum, dvs. at store dele af den synlige brugerflade er designet og implementeret af den enkelte producent. Det kan sagtens være, at det samme er tilfældet for tastaturene.
Ligesom der kan være gode og dårlige DirectX-spil, kan der være gode og dårlige implementationer af Android.
Ligesom der kan være gode og dårlige DirectX-spil, kan der være gode og dårlige implementationer af Android.
http://ibyen.dk/kunst/ECE1367578/stort-rekordforso...
Og så er der nogen der undre sig over hvorfor der er underskud i kommuner et.al. Hvordan fan kan man have en kvart mill I underskud på at lave lidt klatmaleri med frivillige?
Og så er der nogen der undre sig over hvorfor der er underskud i kommuner et.al. Hvordan fan kan man have en kvart mill I underskud på at lave lidt klatmaleri med frivillige?
Se lige de tænder og hans 3. profilbillede.
Det er fandme god humor.
Det er fandme god humor.
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/312...
Desuden;
Det kan ske det kommer til at "knive" med gafler… – men du kan stole på at vi har borde nok!
Desuden;
Det kan ske det kommer til at "knive" med gafler… – men du kan stole på at vi har borde nok!
fjols (11836) skrev:Se lige de tænder og hans 3. profilbillede.
Det er fandme god humor.
Gik på Namiryango girls
O_o
Also, this.
Så sad man tidligere i dag og skrev under på køb af bolig, mens man vidste at christiansborg pønsede på noget, og satsede sin gevinst på at det ville blive med tilbagevirkende kraft. Gnæk! Gnæk! ...
En af vores brugere kom hjem fra ferie med en Telefonregning på 37000... Tak for lort iPhone :D Han havde kun tjekket mail på den.
Men fordi simkortet havde påmeldt Blackberr service gik det fuldstændig amok da det kan iPhone åbenbart ikke li.
Chefen fik dog halveret regningen :D
Men fordi simkortet havde påmeldt Blackberr service gik det fuldstændig amok da det kan iPhone åbenbart ikke li.
Chefen fik dog halveret regningen :D
http://kvinder.bt.dk/brevkasse/spoerg-annette-heick/box/min-far-kigger-paa-mig-i-badet/ skrev:Kære Annette.
Jeg ved ikke hvem jeg skal tale med det her om, så derfor skriver jeg til dig. Jeg er 15 år og bor sammen med mine forældre og min ældre bror. Jeg har den sidste måned lagt mærke til at min far kigger på mig gennem nøglehullet, mens jeg er i bad. Jeg ved ikke hvorfor han gør det, eller om det er normalt? Jeg tør ikke sige det til ham eller min mor. Jeg ved min storebror og hans venner tidligere har gjort det samme, og der sagde jeg til ham han skulle lade være, og der svarede han bare 'at det gør drenge'.
Jeg synes det er ubehageligt, og jeg vil gerne have min far til at stoppe. Hvad skal jeg gøre?
Snerpede kælling.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.