mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1589963.ece skrev:1) Mindre risiko for nedslidte knæ
Et nyt studie viser, at rygende mænd i forhold til ikke-rygere havde en mindre risiko for at havne i en situation, hvor det bliver nødvendigt at skifte knæet ud.
Det er på University of Adelaide i Australien, der i juli-nummeret af Arthritis & Rheumatism bringer resulatet.
De patienter, der typisk har brug for at få skiftet knæet er habile joggere og overvægtige personer. Men rygere er som regel ikke de store motionister og heller ikke dødeligt overvægtige.
Find en fejl. Det starter på "F" og slutter med "ejlslutning".
For fuck's sake, EB. Er I virkelig så dumme, at det gør ondt, når man læser jeres artikler?
Til referatet vil jeg gerne have noteret, at jeg kun har læst den ovenstående artikel i arbejdsøjemed. Don't ask, really.
#10:
Der var vist lige en journalist som skulle fortælle, at der ikke er noget i vejen med at han ryger? :(
EB.dk skrev:4) Lavere dødsrate efter et hjerteanfald
Sammenlignet med ikke-rygere, har rygerne en lavere dødelighed efter et hjerteanfald. Men det hænger sammen med, at rygere i det hele taget er i risikogruppen for at få et hjerteanfald, og derfor oplever det i en yngre alder end andre. I gennemsnit er rygere med hjerteanfald ti år yngre end andre.
Der var vist lige en journalist som skulle fortælle, at der ikke er noget i vejen med at han ryger? :(
Mnc (11209) skrev:Haha, det skiv er jo nærmest 20% ubåd...
Snuden tager godt nok en stor bid, af nogle af de bølger.
Der er flere forskellige skibe. Det første er ikke noget til sammenligning med de sidste :-)
Jeg tænkte på den mundfuld SØVAND der blev indtaget ved [url= sec[/url]Zhadow (11214) skrev:Mnc (11209) skrev:Haha, det skiv er jo nærmest 20% ubåd...
Snuden tager godt nok en stor bid, af nogle af de bølger.
Der er flere forskellige skibe. Det første er ikke noget til sammenligning med de sidste :-)
http://ekstrabladet.dk/112/article1591721.ece skrev:Gerningsmanden til massakren i Oslo og på øen Utøya i fredags regnede med, at han ville blive skudt, da han blev fremstillet i tingsretten i Oslo mandag eftermiddag.
Lippestad tilføjer, at Breivik har en anden virkelighedsopfattelse end andre mennesker.
Så har jeg vist også en anden virkelighedsopfattelse end andre mennesker.
http://www.frederikshavn.dk/da/servicemenu/OmKommunen/ skrev:Om Kommunen
Fakta:
Areal 64.276 hektar
Indbyggere 62.391
Kommuneskat 25,2%
Grundskyld 29,9 promille
Say what? Ja, lad os da endelig opgøre arealer i hektar. Det er er jo pissesmart for alle de landmænd, som ynder at "nyde" traktorpulling på søndage, forsøge at formere sig med grise, når konen er rejst tilbage til Polen, og som den eneste bog, de har læst, er Ikea-kataloget.
Christ.
Mnc (11223) skrev:Hvad MZ prøver at sige er, 100 hektar = 1 km2.
Ergo, 64.276 hektar = 642,76 km2.
Det var jo sådan set også det jeg sagde... ? Du kogte det bare ned og tog al æren! ô_ô
MiniatureZeus (11226) skrev:Et billede siger mere end 1000 ord..
Så vent til du få en fejl på din MAC...så kan du godt opgive at få flere informationer end "FEJL"...
'
terracide (11234) skrev:Så vent til du få en fejl på din MAC...så kan du godt opgive at få flere informationer end "FEJL"...
'
wat... ? Der findes udmærket logs i OS X, og du får altså også fejlbeskeder...
1. Dobbeltklik på WiFi ikonet
2. Dobbeltklik MCdoodlewifi
Done :S altså færre punkter end på mac.
At tjekke IP, og tjekke sortering er komplet unødigt.
mac fail
2. Dobbeltklik MCdoodlewifi
Done :S altså færre punkter end på mac.
At tjekke IP, og tjekke sortering er komplet unødigt.
mac fail
tazimn (11241) skrev:Med hensyn til fejl beskeder, så synes jeg ikke det er så sigende når en mac fejler med et blinkende ? midt på skærmen..
Det er altså svært at hjælpe de sjæle, især når jeg ikke kender til mac i forvejen..
QFT
Sad med en mac der ikke kunne boote, eneste fejl"kode" man kunne få var et stort blinkede ?
Har I prøvet at google? Der er sikkert en masse knapper, man kan holde inde, så den kommer med bedre beskeder.
Jeg husker, at man kan holde 4 og 6 nede under boot for at starte op i 64-bit-tilstand. Jeg fatter dog ikke, hvad 46 har med 64-bit at gøre.
Jeg husker, at man kan holde 4 og 6 nede under boot for at starte op i 64-bit-tilstand. Jeg fatter dog ikke, hvad 46 har med 64-bit at gøre.
Daniel-Dane (11243) skrev:Har I prøvet at google? Der er sikkert en masse knapper, man kan holde inde, så den kommer med bedre beskeder.
Yup, alt undtagen cd boot fejlede, og det virkede kun med OSX cd'en. Den kunne ikke reinstallere OSX, men blev kørende i en uendelighed.
Det endte med at den blev sendt ind til humac. Efter 2-3 uger og adskillige tusinde kroner kunne de konstatere at det var kablet mellem harddisk og bundkortet der skulle skiftes.
Jeg ville nok have tårer ned af kinderne, efter sådan en omgangWoller (11244) skrev:Det endte med at den blev sendt ind til humac. Efter 2-3 uger og adskillige tusinde kroner kunne de konstatere at det var kablet mellem harddisk og bundkortet der skulle skiftes.
Mort (11249) skrev:Hvis det ellers er en normal husdør, så er det relativt let at sparke døren op - Hvis man ellers står på den rigtige side af den.
Det er døren ind til vores mødelokale. Vi kan sagtens smadre døren. Vi kan også vente på låsesmeden, som udlejer betaler. Still, the mistery remains...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.