mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (9449) skrev:#9448:
Du glemmer så lige conscription...jeg går ud fra de ikke er nået så langt i Failfarve lærebog nednu, men han når det nok...
Du kan så selv gætte på støtten fra 1971 til 1975...
http://peecee.dk/upload/view/306404
Det ser ud som om støtten var på vej ned.
Hvad har værnepligten i øvrigt med støtten at gøre?
gnarfsan (9452) skrev:Nej men han kan da remse alle de fremmedord, han har lært, op, og snakke om kogegrej, så som gryder og kedler.
Det ville være rart, hvis han også besværede sig med at lære, hvad de betyder.
Rainmeter (9450) skrev:terracide stfu og kom med dit eget bevis ffs? man kan altså ikke blive pige sur og ikke vise sit eget fordi den anden kun beviser halvt, for du glemmer lidt du absolut og en skid ikke har lukket andet end varm luft ud af røven so far...
*Nej, failfarve har leveret et argument som han har forsimplificeret...at ignorere f.eks værnepligten under vietnamkrigen for derefter at sammenlgine den med krigen i afghanistan skriger til himmlen om en der har læst sig dum.
Ja nemlig Elskov, men det er han tydeligvis bare for dum til at forstå.
terracide igen lukker du mundlort ud, se nu at få røven på plads og kom med dine kilder, du giver mig sku lange nossehår. Nægter snart at tro du har modtaget undervisning på over folkeskole niveau.
terracide igen lukker du mundlort ud, se nu at få røven på plads og kom med dine kilder, du giver mig sku lange nossehår. Nægter snart at tro du har modtaget undervisning på over folkeskole niveau.
Kilder er noget som skal ignoreres, hvis de modsiger de påstande, som man så gavmildt har kastet op. Det har Terracide vist mange gange - bl.a. i de clusterfucks af klimadiskussioner, som har fundet sted her på siden.
... men det rigtig sjove er, at vi nu har brugt 20-30-40 indlæg på at diskutere noget, som jeg slet ikke nævnte i første omgang, altså støtten til Vietnam-krigen, og som slet ikke er relevant for mit oprindelige argument.
Hvem fortæller det til stakkels Henrik, så han ikke behøver bryde sit lille hoved med at finde kilder på sine udtalelser?
Hvem fortæller det til stakkels Henrik, så han ikke behøver bryde sit lille hoved med at finde kilder på sine udtalelser?
terracide (9465) skrev:Sjovt...failfarve failer i hans sammenligning, prøver "wall of text" defence og clueless båtnakker støtter op om han, uden at vide hvad der engeligt foregår.
Terra - Says it all...
Nej for du er jo den klaphat som holder på sine kilder, faktum må være at du fejler? og hvis du ikke snart fatter det så tror jeg da virkelig at du skal have dine skolepenge igen. Kom nu bare med dine kilder vil gerne læse dem!?!.. Wall of text or not så havde han da faktisk kilde henvisninger og ikke bare mundlort som en vis anden.
Det der holder virkelig ikke terra, du kan umuligt have nogle højere uddannelse end fra den danske folkeskole, hvis du ikke er i stand til at smide nogle kilder på bordet.
vandfarve (9466) skrev:Cool story, bro.
He's not your fucking bro, bro.. You know what i'm saying, bro?!
LinguaIgnota (9454) skrev:Det ville være rart, hvis han også besværede sig med at lære, hvad de betyder.gnarfsan (9452) skrev:Nej men han kan da remse alle de fremmedord, han har lært, op, og snakke om kogegrej, så som gryder og kedler.
Mon ikke han skal starte med gryder og kedlerne? Det er nok de letteste.
Nu skal i ikke være så lede ved Henny. Det er ikke hans skyld, at han er småretarderet.
Nej, I skal rose ham for det han er god til - nemlig at være småretarderet og snakke udenom.
Desuden så burde i vide bedre end at få Henny til at indrømme, at han tager fejl. Henny har nemlig lært hjemmefra, at han ikke kan tage fejl.
Nej, I skal rose ham for det han er god til - nemlig at være småretarderet og snakke udenom.
Desuden så burde i vide bedre end at få Henny til at indrømme, at han tager fejl. Henny har nemlig lært hjemmefra, at han ikke kan tage fejl.
Alrekr (9470) skrev:Jeg så gerne at du fortalte hvad det havde med støtten at gøre, i stedet for at udstille min 23-årige uvidenhed udi en krig som foregik næsten 20 år før jeg blev født.
De studerende der første an i fredsbevægelsen var også den primære målgruppe for værnepligten til Vietnam.
Læg dertil den kolde krig, den indenrigspolitiske situation i USA og prisen for Vietnamkrigen (som blev yderligere presset af Måneprogrammet).
Så burde det begynde at dæmre.
Og så det er ustyrligt grinagtigt at mene at USA har et problem med asymmtrisk krigsførelse.
Terra - De har pratisk talt ikke lavet andet siden Korea krigen...
Men de studerende er da ikke over 50 % af befolkningen? Jeg siger ikke at det ikke havde en effekt, for det havde det helt sikkert. Hvis der stadig var værnepligt i USA, og politikernes sønner kunne blive sendt udenlands, så var USA måske ikke så allestedsnærværende militært som de er.. Det er en gisning, ja, men jeg har hørt den før.
USA har helt sikkert et problem med asymmetrisk krigsførelse. Ellers havde de fordrevet Taliban for længst, der var ikke nogen form for oprør i Irak. Jeg mener, amerikanske soldater ledte foran i WW2, og indtog det meste af det vestlige Europa på 1½ år - 10 år i Afghanistan burde være det mindste problem hvis asymmetrisk krig ikke var et problem..
Tak for uddybningen i øvrigt :)
USA har helt sikkert et problem med asymmetrisk krigsførelse. Ellers havde de fordrevet Taliban for længst, der var ikke nogen form for oprør i Irak. Jeg mener, amerikanske soldater ledte foran i WW2, og indtog det meste af det vestlige Europa på 1½ år - 10 år i Afghanistan burde være det mindste problem hvis asymmetrisk krig ikke var et problem..
Tak for uddybningen i øvrigt :)
Værnepligtigen blev genindført for at få tropper nok til Vietnam, det er ikke normen i USA at der er værnepligt.
Det sendte protestbølger igennem ikke blot de studerende som risikerede at blive smidt af sted men også disses familier og omgangkreds...kom nu ind i kampen.
For første gang fodret med blodige billeder direkte ind i stuerne i de amerikanske hjem.
Læg så det andet oveni...dæmre det så snart?
Og du snakker nu om "effektiviten" på landjorden, mens det hele tiden har drejet sig om USA's "mave" for at føre assymetrisk krigsførelse...noget de har beskæftiget sig jænvt med siden Korea-krigen.
What gives?
Det sendte protestbølger igennem ikke blot de studerende som risikerede at blive smidt af sted men også disses familier og omgangkreds...kom nu ind i kampen.
For første gang fodret med blodige billeder direkte ind i stuerne i de amerikanske hjem.
Læg så det andet oveni...dæmre det så snart?
Og du snakker nu om "effektiviten" på landjorden, mens det hele tiden har drejet sig om USA's "mave" for at føre assymetrisk krigsførelse...noget de har beskæftiget sig jænvt med siden Korea-krigen.
What gives?
Wtf!
Nicolaj Sonne bruger ikke AV-software på hans (Windows-?)computere, og i åndedrættet efter erklærer han, at han ikke har forstand på vira og AV-software.
Uanset hvor paranoid man er og tror, at AV-industrien er bag alle vores vira, og uanset hvor hensigtsfuld man agerer på nettet, så er det utroligt svært at undgå at få vira uden en form for beskyttelse.
Desuden er det da helt ekstremt, hvor biased han er mod Windows-systemet.
Nå... Lad os så tage den diskussion! Hvem skriver først, at jeg er en idiot? Jeg udlover en præmie til den første, der på den mest maleriske måde kan forklare, at jeg burde have mine skolepenge tilbage.
Nicolaj Sonne bruger ikke AV-software på hans (Windows-?)computere, og i åndedrættet efter erklærer han, at han ikke har forstand på vira og AV-software.
Uanset hvor paranoid man er og tror, at AV-industrien er bag alle vores vira, og uanset hvor hensigtsfuld man agerer på nettet, så er det utroligt svært at undgå at få vira uden en form for beskyttelse.
Desuden er det da helt ekstremt, hvor biased han er mod Windows-systemet.
Nå... Lad os så tage den diskussion! Hvem skriver først, at jeg er en idiot? Jeg udlover en præmie til den første, der på den mest maleriske måde kan forklare, at jeg burde have mine skolepenge tilbage.
gnarfsan (9478) skrev:Jeg tror ikke at AV-udviklere selv laver vira. Det virker vanvittigt. Men jeg kørte for eksperimentets skyld med Win 7 64 i 6 måneder uden antivirus. Jeg fik ingen vira. Men jeg downloader heller ikke software, film eller musik ulovligt.
I de gode gamle Blaster-dage, fik jeg den føromtalte virus på få minutter, efter jeg havde reinstalleret Windows, og inden jeg havde fået installeret et AV-program.
True story.
gnarfsan (9478) skrev:Jeg tror ikke at AV-udviklere selv laver vira. Det virker vanvittigt. Men jeg kørte for eksperimentets skyld med Win 7 64 i 6 måneder uden antivirus. Jeg fik ingen vira. Men jeg downloader heller ikke software, film eller musik ulovligt.
Forresten, hvordan endte eksperimentet? Du kørte en masse AV-scanninger/-programmer efter de seks måneder?
Hvis man er rimelig fornuftig får man sku ikke virus. Det eneste jeg har fundet på mine maskiner de sidste mange år er lidt Tracker Cookies hist og her, hvilket jo egentlig ikke er noget snavs.
Problemet er bare at de fleste brugere ikke er fornuftige, så AV er lige så meget på mine pc'er sådan jeg trygt kan lade andre bruge dem hvis det skulle være praktisk. Og når microsoft har MSE gratis som er ganske udemærket og samtidig ikke rigtig æder resourcer, så er der sku ingen undskyldning for ikke at have det installeret.
Problemet er bare at de fleste brugere ikke er fornuftige, så AV er lige så meget på mine pc'er sådan jeg trygt kan lade andre bruge dem hvis det skulle være praktisk. Og når microsoft har MSE gratis som er ganske udemærket og samtidig ikke rigtig æder resourcer, så er der sku ingen undskyldning for ikke at have det installeret.
Imo er det gode ved MSE, at de ikke konstant forsøger at sælge en "pro"-udgaver. Derudover er det også dejligt at det er diskret, så man ikke hele tiden skal klikke på tusind ting for at godkende dem..
vandfarve (9480) skrev:I de gode gamle Blaster-dage, fik jeg den føromtalte virus på få minutter, efter jeg havde reinstalleret Windows, og inden jeg havde fået installeret et AV-program.
Dengang bekymrede man sig heller ikke så meget om firewalls. Jeg havde en router med firewall indbygget.
vandfarve (9481) skrev:Forresten, hvordan endte eksperimentet? Du kørte en masse AV-scanninger/-programmer efter de seks måneder?
Yes sire! Det eneste de fandt var trace cookies.
Not safe for work OR eyes!!!
www.1man1jar.com - jeg ved ikke om der er blevet linket til den før.. Spændende slutning!
www.1man1jar.com - jeg ved ikke om der er blevet linket til den før.. Spændende slutning!
Allkr skrev:Not safe for work OR eyes!!!
Den er i hvert fald gammel.
Har en ven der synes det er sjovt at sætte den som startside hver gang han har været på besøg.... Not fun...
MiniatureZeus (9487) skrev:http://peecee.dk/upload/view/306532
http://failbook.failblog.org/2011/05/12/funny-face...
Jeg håbede lidt på, at drengen ville blive lemlæstet af transformationen, men nææh nej.
You best recognise, sucker.
Alrekr (9497) skrev:Help us, Opthomas Prime. You're our only hope!
Alle de wannabe-CSStener i http://macnation.newz.dk/apple-tvinger-e-bog-saelg... ...
Stofas priser.
Man kan tilvælge tre temapakker, der tilsammen dækker en normal stor pakke. Ideen er sikkert at få folk til at vælge den lille pakke og så de relevante temapakker oven i.
Hvis jeg tilvælger én temapakke koster den 198 kr/måned.
Hvis jeg tilvælger to temapakker koster de tilsammen 246 kr/måned.
Fair nok, mængderabat giver mening.
Men hvis jeg tilvælger tre temapakker koster de tilsammen 41 kr.
Nu har jeg godt nok den store pakke i forvejen, men hvis jeg tilvælger alle tre pakker vil jeg for 41 kr ekstra kunne se Fashion TV, Showtime, VH1, Nickelodeon, Travel channel, BBC Entertainment, BBC World Newz, Euronewz, Viasat Explorer og Motors TV.
Bør jeg slå til?
Man kan tilvælge tre temapakker, der tilsammen dækker en normal stor pakke. Ideen er sikkert at få folk til at vælge den lille pakke og så de relevante temapakker oven i.
Hvis jeg tilvælger én temapakke koster den 198 kr/måned.
Hvis jeg tilvælger to temapakker koster de tilsammen 246 kr/måned.
Fair nok, mængderabat giver mening.
Men hvis jeg tilvælger tre temapakker koster de tilsammen 41 kr.
Nu har jeg godt nok den store pakke i forvejen, men hvis jeg tilvælger alle tre pakker vil jeg for 41 kr ekstra kunne se Fashion TV, Showtime, VH1, Nickelodeon, Travel channel, BBC Entertainment, BBC World Newz, Euronewz, Viasat Explorer og Motors TV.
Bør jeg slå til?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.