mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg forudser at Ronson meget snart får besøg af ikke mindre end 958.246 koreanske soldater i sin forhave. Og de vil alle sammen kneppe ham så hårdt i røven, at hans blindtarm får synet tilbage!
Hvis man skriver "at cum" (Dansk -> Engelsk), spørger den, om man mener "eat cum". :S
Alle fire til elleve dimensioner.Aputech (7857) skrev:#56
I bredden?
bash-3.00$ cd ~
bash: cd: /home/fys-2010/whn852: No such file or directory
bash-3.00$ mkdir -vp ~
mkdir: cannot create directory `/home/fys-2010': File exists
Det bugger så meget, at man skulle tro, det var en Honey Pot!
Når jeg nu kalder hende for en dum kælling. Bliver jeg så sagsøgt for sexisme?
Nå sådan ^^ ok, troede det var for at påpege at Vibram også laver de såkaldte friheds-berøvende, fod-formene monstrositeter. :P
Trend Micro Officescan.
http://i56.tinypic.com/35jdyzl.jpg
Jeg ville kigge tilbage i logfilerne, og som i kan se på billedet, så kan man specificere, at man f.eks. vil se alle logs fra den 18. februar 2010 til den 4. marts 2011. Ganske smart.
Men!
Der er en auto-delete funktion indbygget, som sletter logs hver 15. dag pr. default for at spare plads på disken. Fino fino. Den sætter jeg da bare op, tænker jeg.
Men nej... mellem 1 og 15 dage skal den stå til. Hvad FANDEN er så pointen i, at man kan vælge et dato-interval?
http://i56.tinypic.com/35jdyzl.jpg
Jeg ville kigge tilbage i logfilerne, og som i kan se på billedet, så kan man specificere, at man f.eks. vil se alle logs fra den 18. februar 2010 til den 4. marts 2011. Ganske smart.
Men!
Der er en auto-delete funktion indbygget, som sletter logs hver 15. dag pr. default for at spare plads på disken. Fino fino. Den sætter jeg da bare op, tænker jeg.
Men nej... mellem 1 og 15 dage skal den stå til. Hvad FANDEN er så pointen i, at man kan vælge et dato-interval?
#7879 Den er ligegyldig, men se lige de to foregående billeder. Se det er interessant.
It mad.Woller (7879) skrev:at denne her lige faldt ud af min laptop
http://folkebladetlemvig.dk/lemvig-omegn/efterskol...
fy forhelved, nakkeskud!
nogen folk burde ikke have love til at røre andre mennesker -.-'
fy forhelved, nakkeskud!
nogen folk burde ikke have love til at røre andre mennesker -.-'
1 week ago]du er total god til at synge jeg er din største fan jeg har være til konsert du var ude ved en skal det holde dicko tek og baling skole var med og det var jeg også jeg ved det er svært at huske jeg fik din autugraf du er for lækker. jeg ser toppen af poppen du er god til at synge de sange jogeren også synger hilsen en pige der hedder michelle vil du ik nok svare på det jeg har skrevet og .p.s vor mange år er du er du ik 14 15 år jeg gætter bara hihi <3 <3 <3 [/quote]
Nipples må godt være så 'lange' at man kan mærke dem når man tager hende på patten, men det der er grotesk
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.