mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Daniel-Dane (6000) skrev:Altså, 600 vs 400 kroner.
I know hvad you are fisking after... :)
Hvis ret skal være ret, så skal du også huske, at du så skal betale for etuier, brillerens osv., ligesom du højst sandsynligt ikke vil få den samme service i de to butikker.
De bruger blot to forretningsstrategier. Jeg foretrækker den ene, du den anden.
vandfarve (5999) skrev:MiniatureZeus (5997) skrev:http://tomsgruppen.dk/Job/Ansøgninger.aspx
Hvad er lige meningen med de underlige, totalt irrelevante og ret krævende spørgsmål, når man skal sende en job-ansøgning til Toms?!
To muligheder:
1) En underholdende og sikkert også effektiv form for CAPTCHA (som endda også kan sortere de useriøse fra de seriøse ansøgere).
2) Et forsøg på at gå Google efter i bedene ift. deres hyringsproces, hvor folk får stillet tilsvarende underlige spørgsmål.
Har skrevet dem en mail, og spurgt hvorfor! :)
Nej, JEG SKAL ikke. Jeg skal bare have briller. Alt det andet metroseksuelle stads kan I få lov at lege med.vandfarve (6001) skrev:at du så skal betale
Men okay, hvad koster glas i Thiele, hvis man bringer eget stel?
At Skønheden og udyret koster 250 kr (i Fona) på blu ray :(
Er der nogen der ved om de har ødelagt (læs: klippet) den ligesom de gjorde ved den første dvd-version?
Er der nogen der ved om de har ødelagt (læs: klippet) den ligesom de gjorde ved den første dvd-version?
markjensen (6004) skrev:At Skønheden og udyret koster 250 kr (i Fona) på blu ray :(
Den koster kun 135 kr. hos Amazon i DVD/Blu-ray pakke, dog ikke med DK tekst eller tale
Det er ret billigt, men ville helt klart helst have den med dansk tale :-/. Jeg må vel bare ønske mig den til jul.
MiniatureZeus (6005) skrev:markjensen (6004) skrev:At Skønheden og udyret koster 250 kr (i Fona) på blu ray :(
Den koster kun 135 kr. hos Amazon i DVD/Blu-ray pakke, dog ikke med DK tekst eller tale
Æv havde håbet den engelske udgave var med dank tale ligesom de pleger :( Tror lige det skal dobbelchekkes om det er amazon der er forkert påden eller ej, man kan nemlig ingenting se på unbox videoen.
markjensen (6006) skrev:Det er ret billigt, men ville helt klart helst have den med dansk tale :-/. Jeg må vel bare ønske mig den til jul.
hvis du har adgang til metro har de den til 160 i den her uge http://www.e-pages.dk/metro/404/ side 63
At newz ikke kan blive enig med sig selv om hvad mit nick er. På min profil side står mit nick som oxxy, OxxY, og OXXY :P
Og syntes egentligt det er lidt underligt det er oxxy og ikke OxxY der bliver vist her på forummet, fordi der er da andre der for lov at bruge store bogstaver i deres nick.
edit: nm me, det kunne jo nemt fikses! :D
Og syntes egentligt det er lidt underligt det er oxxy og ikke OxxY der bliver vist her på forummet, fordi der er da andre der for lov at bruge store bogstaver i deres nick.
edit: nm me, det kunne jo nemt fikses! :D
oXxY: Hm, jeg har måske adgang til metro, men ved ikke om jeg kan nå det inden tilbuddet ikke er der mere. Tak for tippet!
markjensen (6011) skrev:oxxy: Hm, jeg har måske adgang til metro, men ved ikke om jeg kan nå det inden tilbuddet ikke er der mere. Tak for tippet!
Så lidt, satser på jeg selv kan finde ud af at lokke nogle forældre forbi eller sådan noget :) Det burde gælde helt til onsdag, så der er håb. Udgaven burde iøvrigt have både det engelske lydspor i DTS-HD og det danske i normal DD.
gnarfsan (6013) skrev:At folk, der stadig bruger Internet Explorer6får lov til at gå frit rundt imellem os andre...
Fixed.
(Ikke fordi jeg skal starte en flamewar, men efter jeg har "opdaget" Fx og Chrome, så kan jeg ikke se ideen med IE udover legacy-kompatibilitet.)
gnarfsan (6015) skrev:Well, en grund kunne være at Firefox håndterer iframes ad helvede til. Ellers så er de problemer, jeg støder på, mest med IE. Blandt andet det stadigt ret elendige transparency filter, efter... hvad... 10 år?
True, og der er sikker mange ting, som IE kan, som Fx og Chrome bare ikke tilbyder.
MEN, og her kommer min pointe, jeg har et rimeligt udpræget behov, og jeg har ærlig talt ikke brug for IE. På alle punkter finder jeg, at enten Fx eller Chrome er bedre - subjektivt og så objektivt, som jeg nu kan vurdere.
Der er derfor sikkert et behov for IE, men for 9 ud af 10 danskere behøver de ikke IE.
Correct me, if I'm wrong...
vandfarve (6016) skrev:Correct me, if I'm wrong...
Du tager fejl, og af ren trods, vil jeg slet ikke fremlægge mine argumenter!
(Læs: Jeg håber fandme, der er en grund til at jeg bruger alle de udviklingstimer til at få hjemmesider til at virke i IE og FF på samme tid!)
Kig i statistikken. ALLE har noget a la Webalizer.gnarfsan (6017) skrev:Du tager fejl, og af ren trods, vil jeg slet ikke fremlægge mine argumenter!
(Læs: Jeg håber fandme, der er en grund til at jeg bruger alle de udviklingstimer til at få hjemmesider til at virke i IE og FF på samme tid!)
Daniel-Dane (6018) skrev:Kig i statistikken. ALLE har noget a la Webalizer.
Jeg snakker om grunden til at folk bruger lortet. Ikke til at jeg får ordrer om at udvikle det. Om folk så rent faktisk rammer vores server, er irrelevant, når siderne er offentlige og der er krav til at vi skal understøtte en række forskellige browsere, heriblandt desværre IE 6.
Verden ville blive et vidunderligt og harmonisk sted, med CSS 3.
vandfarve (6020) skrev:Don't count your chickens yet, mister. :)
Jeg vil vædde på at Osama Bin Ladins frustrationer bunder i at det var et helvedes besvær at få hans nye al kudda hjemmeside til at spille i Internet Explorer 6! Det er også derfor kineserne og nordkoreanerne vil have fuld kontrol over internettet i deres lande.
gnarfsan (6021) skrev:Jeg vil vædde på at Osama Bin Ladins frustrationer bunder i at det var et helvedes besvær at få hans nye al kudda hjemmeside til at spille i Internet Explorer 6! Det er også derfor kineserne og nordkoreanerne vil have fuld kontrol over internettet i deres lande.
Er det ikke snarere omvendt? Han er sur, tvær og stresset over, at han ikke kan tage en tur med højrehånden, uden han skal hente alt muligt lort på nettet?
Så kan han ikke bruge musen uden at... EEEEW!vandfarve (6022) skrev:højrehånden
Jeg tvivler!vandfarve (6025) skrev:Eller så er han venstrehåndet...
gnarfsan (6023) skrev:Hmmmm god pointe... Og der er nok ikke specielt god dækning i en tunnel :-( Måske vil han blive en gladere mand, hvis jeg sendte ham mit strygebræt...
Han skal sgu da have nogle blomster. Det er da det, som han har brug for!
Jeg nåede til indlæg #25, før teh stoopid gjorde så ondt, at jeg måtte lukke browservinduet. Hvor langt kan I nå?
Yet another person fails at getting past the referral block.Ronson (6028) skrev:Hotlinking directly to proxified pages is not permitted.
LinguaIgnota (6026) skrev:Jeg nåede til indlæg #25, før teh stoopid gjorde så ondt, at jeg måtte lukke browservinduet. Hvor langt kan I nå?
Nejnejnej, du har fuldstændigt misforstået det, Lingie!
Jo længere du læser, jo sjovere bliver indlæggene. Jovist krummer man mere og mere tæer, jo længere man kommer, men det er da ren underholdning.
Der er ikke den store forskel på den tråd og så en tilfældig tråd med deltagelse af Terra, hvor han diskuterer AMD's produkter eller de globale klimaforandringer.
De er da en mega kedelig diskussion. især senere i tråden.
Det er til grin, men i det mindste ved vi hvor vi har dem ^^
Det er til grin, men i det mindste ved vi hvor vi har dem ^^
At Rayman (det første) er vildt svært på trods af at det ligner et børnespil. Jeg er nødt til at snyde mig til 99 liv, ellers kan jeg sgu ikke gennemføre det.
... at Jan Pravsgaard Christensen, lektor i infektionsimmunologi ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet, har den opfattelse, at man bliver syg af kulde i den forstand, at en afkølet krop er mere modtagelig over for udefrakommende vira. Han har tydeligvis aldrig mødt Jakob Jakobsen, for så ville kære Jan Pravsgaard Christensen, lektor i infektionsimmunologi ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet, blive sat på plads!
Ikke andet end: "MAN BLIVER IKKE SYG AF KULDE! JEG RENDTE MED BARE TÆER I SNEEN SOM LILLE!!!11one"Jakob Jakobsen (6038) skrev:...at D9 tydeligvist ikke har læst hvad Jakob Jakobsen har skrevet om emnet.
Jeg husker så dårligt, hvad andre siger/skriver, når jeg har ret. Du havde sikkert også ret, da jeg aldrig selv deltog i diskussionen.
D9 (6039) skrev:Ikke andet end: "MAN BLIVER IKKE SYG AF KULDE! JEG RENDTE MED BARE TÆER I SNEEN SOM LILLE!!!11one"
Vil du ikke gerne dokumentere din påstand. Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet dette?
Jakob Jakobsen (6040) skrev:Vil du ikke gerne dokumentere din påstand. Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet dette?
Jakob Jakobsen (5632) skrev:Det er også sjovt, at jeg som barn altid rendte rundt i sneen på bare tæer og i T-shirt, alligevel var jeg aldrig syg og der skulle ekstremt meget til at jeg frøs.
D9 (6039) skrev:Ikke andet end: "MAN BLIVER IKKE SYG AF KULDE! JEG RENDTE MED BARE TÆER I SNEEN SOM LILLE!!!11one"
Jeg gentager. Vil du ikke gerne dokumentere din påstand. Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet dette?
Jeg HAR dokumenteret, at du rendte med bare tæer som lille.Jakob Jakobsen (6043) skrev:Jeg gentager. Vil du ikke gerne dokumentere din påstand.? Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet dette?.
Jeg gentager. Vil du ikke gerne dokumentere din påstand. Jeg kan ikke huske at jeg har skrevet dette?
XorpiZ (6046) skrev:Du har skrevet, at man ikke bliver syg af kulde, og at du har rendt rundt med bare tæer i sne - det er der vel ingen, der kan være uenige i.
Jeg vil skam bare gerne have at DD eller hvad han nu kalder sig, kommer med dokumentation for at jeg har skrevet det han citerer mig for.
For jeg kan, som jeg prøver at skrive, ikke genkende min måde at skrive på i det han citerer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.