mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
oxxy (5339) skrev:i dont see it ... (medmindre jeg ska grine over alle pop-kultur referencerne?)
Anders Feder (5347) skrev:Fail. Gengivelsen er i så lav opløsning at man ikke kan se newz-logoet på helikopteren.
Så er det jo for nemt.Melac (5349) skrev:Her er en større version klik
Jeg stødte på plakatten uden for |RUM| på HCØ. Hvor finder jeg de gamle revyer (såfremt de er blevet optaget)?
Hmm. Jeg hørte, at brush up-folk så en film.Melac (5353) skrev:De er blevet optaget men så vidt jeg har forstået så kan man ikke se dem medmindre man er med i revy'en eller harlem klub, jeg er dog ikke helt 100.
Jeg hørte godt nogle knald i dag, men det lyd nu som et kanonslag/larm ved byggeplads.SlettetBruger (5352) skrev:Bombe incidenten i københavn.
Melac (5353) skrev:De er blevet optaget men så vidt jeg har forstået så kan man ikke se dem medmindre man er med i revy'en eller harlem klub, jeg er dog ikke helt 100.
I can confirm this.
Kom på rustur på datalogi, så får du dem nok at se.
D_V (5344) skrev:[url=
Hvorfor ville JavaZone have en OS X reklame-præget BSOD? Fail. :(
Men meget sjov, ellers. :pLinguaIgnota (5345) skrev:Whatthefuckinghell...
Den er da sød! :O
http://www.facebook.com/video/video.php?v=16102465...
Jeg har tyvstjålet det fra DR-Dokumentar: Dømt til behandling, 2:3 1997-04-16
Jeg har tyvstjålet det fra DR-Dokumentar: Dømt til behandling, 2:3 1997-04-16
Undrer mig lidt over at de må filme på den lukkede afdeling. Mange af patienterne er netop frataget deres myndighed og kan således ikke selv give tilladelse til at optagelser af dem offentliggøres.
Undrer mig lidt over at de må filme på den lukkede afdeling. Mange af patienterne er netop frataget deres myndighed og kan således ikke selv give tilladelse til at optagelser af dem offentliggøres.
http://i56.tinypic.com/hrfpz7.png
En irrelevant-rating til Jakob? Det havde jeg aldrig troet!
P.S.
Hvis nogen kunne komme med en forklaring på hans udtalelse, ville det være båår dejligt.
P.S.
Hvis nogen kunne komme med en forklaring på hans udtalelse, ville det være båår dejligt.
Daniel-Dane (5368) skrev:http://i56.tinypic.com/hrfpz7.png
Det hører til sjældenhederne, men det er dog sket en enkelt gang før eller 49.
Daniel-Dane (5368) skrev:P.S.
Jeg går ud fra, at det er en del af det "voksne ritual" at kunne vaske sit tøj og sine håndklæder selv. Og at han nu byder dig velkommen i rækkerne. pewbe og Jonasdonbaek er tydeligvis ikke enige.
Elskov (5371) skrev:... at jeg har haft kvalme hele morgenen/formiddagen - graviditetstest, anyone? yay...
Caek of Doom (5372) skrev:...at Eva har haft kvalme hele morgenen/formiddagen - graviditetstest, anyone? :O:O:O
http://www.sexlinien.dk/Default.aspx?ID=2017&C...
Buuusted
Rasmus064 (5377) skrev:Er der så en mini-Elskov på vej?
narh jeg vælger at tro på at den konstante kvalme skyldes det lortehumør jeg har været i siden i aftes. Selv hvis der var, så ville jeg råbe "ABORT!" før noget andet. Jeg skal fandeme ikke have nogen unger før om nogle år.
Manywhores, min sprogalder er, ifølge en snotdum test på gangisproget.dk, 40+. Det har jeg det ret fint med.
Hvad er jeres sprogalder?
Fra "the complete book of zen"
"Humour is important":
One day Zhao Zhou and his disciple Wen Yuan were having a leisurely stroll, and they decided yo have a contest to see who could put himself into the lowest position. The winner was to pay rhe loser a piece of cake.
Zhao Zhou said " I am an ass"
Wen Yuan answered " I am the ass's buttocks"
I am the asses shit
I am a worm in the shit
What are you doing in the shit?
I am spending my summer vacation
Zhao Zhou, the loser. Had to accept a piece of cake from Wen Yuan
... taberen får kagen why? Dårlig kage?
"Humour is important":
One day Zhao Zhou and his disciple Wen Yuan were having a leisurely stroll, and they decided yo have a contest to see who could put himself into the lowest position. The winner was to pay rhe loser a piece of cake.
Zhao Zhou said " I am an ass"
Wen Yuan answered " I am the ass's buttocks"
I am the asses shit
I am a worm in the shit
What are you doing in the shit?
I am spending my summer vacation
Zhao Zhou, the loser. Had to accept a piece of cake from Wen Yuan
... taberen får kagen why? Dårlig kage?
Still don't get it.. moar:
The vinaya master asked Zhao Zhou:
Do you still practice spiritual cultivation?
I still practice..
How do you practice?
when rice comes, I eat; when tiredness come, I sleep.
Everyone does that. So everyone practice?
Not the same
Why not the same?
When rice come they do not eat, they are tied down by hindreds of thoughts; When tiredness comes, they do not sleep, they are troubled by thousands of calculating schemes.
Hmm, ham Zhao blev 'åbenbart' 120 år gammel.
The vinaya master asked Zhao Zhou:
Do you still practice spiritual cultivation?
I still practice..
How do you practice?
when rice comes, I eat; when tiredness come, I sleep.
Everyone does that. So everyone practice?
Not the same
Why not the same?
When rice come they do not eat, they are tied down by hindreds of thoughts; When tiredness comes, they do not sleep, they are troubled by thousands of calculating schemes.
Hmm, ham Zhao blev 'åbenbart' 120 år gammel.
Og Metusalem blev over 9000 (nå ja, 900, så) år gammel, så det er vist tydeligt, hvem der valgte den rigtige religion.
Protip: Det var ikke ham med risene.
Protip: Det var ikke ham med risene.
LinguaIgnota (5389) skrev:Og Metusalem blev over 9000 (nå ja, 900, så) år gammel, så det er vist tydeligt, hvem der valgte den rigtige religion.
Bah. Det var normalt at blive 7-900 år dengang ifølge biblen. Indtil gud blev pissed over et eller andet og satte max alderen ned til 130. Måske var der også dumme politikere dengang, der ikke ville dø? Jeg kan ihvertfald ikke lige huske årsagen.
Hold da kæft... prøv at være gift i 800 år... Så lyder helvede da som et godt alternativ.
LinguaIgnota (5381) skrev:Manywhores, min sprogalder er, ifølge en snotdum test på gangisproget.dk, 40+. Det har jeg det ret fint med.
+80...
Det lyder som om, DSN mener, at man skal skal sige "fucking" og "nederen" i hver anden sætning for at være under 25 år gammel.
Det at tale pænt, rent og lige ud af posen hører fortiden til. Så fik man det med. Tak for lort, DSN!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.