mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Spiderboy (5251) skrev:Hvad blev der af den barmhjertige samaritaner?
Han blev stenet af en flok pakistanere, fordi han spiste under ramadanen. Den vantro hund.
Spiderboy (5251) skrev:Hvad blev der af den barmhjertige samaritaner?
Han blev happyslappet af en flok psykotiske horeunger på Østerbro, fordi de kunne. 72.156 personer kan godt lide videoen på YouTube.
doh09 (5245) skrev:hvad en af mine venner skrev på facebook:
"Hjælp Pakistan, de er udsat for den værst tænkelige Naturkatestrofe STOP LIGE DER! Var det ikke Pakistan der i 2006 stod og brænde Dannebrog af, og sendte dødstrusler afsted mod Danmark, brændte den Danske ambassade ned til grunden? Og boykottede alt hvad der var Dansk? WHAT og nu vil man... godt modtage hjælp lige pludselig? Har man..... sagt A må man også sige B Mener jeg! Sorry men Jeg donere ikke en bøjet femøre!"
Fail. Skulle vi synke ned på deres niveau?
DiZaster (5258) skrev:At jeg har haft kig på et domæne der kom ud af PendingDelete fasen for næsten 48 timer siden, men hvor Whois informationen endnu ikke er slettet...
Så jeg kan ikke bestille det... Nogen der ved hvornår whois info normalt slettes?
apropo, kan man anmode om at få et .dk domæne der ikke bliver brugt, og som er registreret på en tydeligvis falsk adresse. Har haft kig på et domæne som tidligere blev brugt af en privatperson, men nu bare er røget på fastpark.net
oxxy (5259) skrev:apropo, kan man anmode om at få et .dk domæne der ikke bliver brugt, og som er registreret på en tydeligvis falsk adresse. Har haft kig på et domæne som tidligere blev brugt af en privatperson, men nu bare er røget på fastpark.net
Svjv. får du intet ud af det med mindre du har en tilknytning til domænenavnet af en art. F.eks. i form af en virksomhed eller lignende.
Der har været nogle sager oppe at vende herinde, omkring virksomheder der har fået overdraget domæner ved retshjælp.
Personligt har jeg har et par gange fået kontakt til en domæne ejer ved at henvende mig til registranten nævnt i whois teksten.
Dog er domæne ejere oftest helt ude a proportioner med hvad deres domæne er værd, mens man andre gange ka forhandle sig frem til en fornuftig pris.
Til køb anvender jeg oftest Sedo da dette beskytter begge parter mht. overdragelse af domæne/valuta. Mit sidste køb var et .com domæne på 4 bogstaver af en russer for 800 Euro.
Siden domæne hajerne har haft mulighed for at købe tlds i bulk til lave priser, har det været stort set umuligt at få fat i et godt .com domæne.
qw_freak (5263) skrev:Brokeback Mountain 2 - Fuck Yearrr
rettelse: ok ok det var ikke den gode gamle plakat sorry...
men stadig: http://www.graphicsdb.com/img78099.htm
Jakob Jakobsen (5272) skrev:...Systran.
Hvad er der galt med det? Det er da et glimrende program.
Edit: Nåh, ffs. du mener min rating? Jeg har lige scrollet igennem de seneste par sider i tråden. Troede, at der var en, der havde postet den, men det var åbenbart et andet sted, jeg havde set en linke til den...
Clarkson 'hurt' by Stig's actions
Så ham der er the Stig har skrevet en bog hvori han har afsløret sin hidtil ukendte identitet? Eller hvad?
Så ham der er the Stig har skrevet en bog hvori han har afsløret sin hidtil ukendte identitet? Eller hvad?
Just tried it. De må virkelig ønske, at folk spammer dem!Anders Feder (5284) skrev:...at Google nu søger mens jeg indtaster søgeordene.
... at jeg under oprydningen af min lejlighed til min store forbavselse fandt en 9mm full-metal-jacket patron.
... at da jeg nede ved den låste hoveddør ved Fredericia politi, fik at vide af vagtcentralen i Horsens at jeg bare skulle smide den selvsamme parton i en stor skraldespand. A-HVA-SKA-JEG?!?!?!?
... at da jeg nede ved den låste hoveddør ved Fredericia politi, fik at vide af vagtcentralen i Horsens at jeg bare skulle smide den selvsamme parton i en stor skraldespand. A-HVA-SKA-JEG?!?!?!?
Dreadnought (5293) skrev:... at jeg under oprydningen af min lejlighed til min store forbavselse fandt en 9mm full-metal-jacket patron.
Tjah så blir skidtet vel bare brændt af og det siger et lille bang i afbrænderen, det er de nok vandt til.
Fornuftig politimand for en gangs skyld.
Minder mig om den sag i England, hvor der blev fundet en 6mm patron på fortorvet i en by.
Det blev fremlagt som om den til hver en tid kunne eksplodere og at den med garanti mindst ville dræbe en person.
Kan desværre ikke finde artiklen.
Fornuftig politimand for en gangs skyld.
Minder mig om den sag i England, hvor der blev fundet en 6mm patron på fortorvet i en by.
Det blev fremlagt som om den til hver en tid kunne eksplodere og at den med garanti mindst ville dræbe en person.
Kan desværre ikke finde artiklen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.