mboost-dp1

The party Video

Gå til bund
Gravatar #1 - rocky2k
2. jan. 2007 21:28
Hejsa alle.

Jeg søger efter en video som jeg tror blev lavet på "the party" Det er en Trailer til en """FILM""" noget med godzilla eller noget i den retning. Jeg kan bare ikke huske hvad den hedder...

Håber at i kan hjælpe mig...
Gravatar #2 - BurningShadow
2. jan. 2007 21:40
Jeg tror at det er den her du leder efter:
hybris/NEMESIS - [url= to BASICs[/url]
Gravatar #3 - rocky2k
2. jan. 2007 22:01
Det var ikke helt den. Det var den danske hvor titlen er SUPER GODZILLA 2000 BLA BLA BLA BLA BLA...... Men tak for linket :)
Gravatar #4 - BurningShadow
2. jan. 2007 22:05
Deep Godzilla Twister Impact Park Syndrome '99 part 2001 part 3

...men det er den jeg linker til, så jeg ved ikke lige hvad det er for en du leder efter, men det kan være at der er andre der gør :-)

[edit]
Cool, der er lidt jeg skal have set :-)
[/edit]
Gravatar #5 - rocky2k
2. jan. 2007 22:07
Jeg fandt den sku selv :) Med hjælp for "BurningShadow"

http://www.beyond.dk/default.asp?pid=hybrisnemesis

The real life after Christmas Den er for COOL
Gravatar #6 - MiniatureZeus
3. jan. 2007 07:41
Fuck de er fede :P
Tak, nu har jeg lidt at hygge med :D
Gravatar #7 - Gruesome
3. jan. 2007 10:35
Nu naar vi snakker The Party videoer vil jeg da lige hijacke den her traad.

Er der nogen der har piratkopieringsvideoen liggende der blev lavet? Ikke den med Dinglebaerene men den der bare er en samling af billeder fra the party med musik fra Hevia i baggrunden. Jeg mener den slutter af med en url til thefest.dk som nu er blevet lavet om.

Der er bl.a. billeder af DoS (Den onde Server) og en bil med en streamer i forruden hvor der staar musikpirat.de (igen, jeg er ikke helt sikker paa det er praecist det der staar, men noget i den retning).

Grunden til jeg gerne vil finde den, er at der florerede en video fra Ungdomshusets der var et komplet ripoff af den...
Gravatar #8 - amokk
3. jan. 2007 14:30
#1 den film du leder efter er nederst på linket i #5
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login