mboost-dp1

The Enigma - et lille hygge puzzle-game.

Gå til bund
Gravatar #1 - vinten
30. jan. 2007 08:36
Hejsa,

Jeg lavede for nogle måneder siden et lille puzzle spil. (ide fra Spych)

Tænkte, at nogle af jer hjerner vil udfordres lidt.

Hent det her: http://www.vinten.net/TheEnigma

God fornøjelse,
Jan
Gravatar #2 - buch
30. jan. 2007 09:28
"Jeg lavede for nogle måneder siden et lille puzzle spil"

Har du brugt flere måneder på at lægge et puslespil?
Gravatar #3 - MiniatureZeus
30. jan. 2007 12:53
Run-time error '-2005532222 (887601c2)':
Automation error

får denne fejl når jeg prøver at gå i første bane.
Gravatar #4 - vinten
30. jan. 2007 14:53

Læs under "Known-bugs" på hjemmesiden. ;o)

/ Jan
Gravatar #5 - MiniatureZeus
30. jan. 2007 16:49
Kunne jo være du ikke selv havde læst siden :P hehe (dårlig joke.. jeg ved det)
Gravatar #6 - warren
30. jan. 2007 17:04
Hyggeligt spil du har lavet, nåede til bane 11, og kan ikke lige øjeblikket komme igennem nummer 12, men jeg prøver det senere igen.

By the way, hos mig var der ikke nogen fejl ved spillet.
Gravatar #7 - warren
30. jan. 2007 17:50
Så fik jeg gennenført alle dine baner. Har lige et spørgsmål, når man laver sine egne baner, fortæller computeren så om den kan gennenføres automatisk, bare så man ikke kommer til at lave en umulig bane.
Gravatar #8 - vinten
30. jan. 2007 19:35

Nej, det gør den desværre ikke. Selvfølgelig kan det laves, men det kræver en del udregninger, som jeg ikke lige har kunne overskue at skulle igennem. ;o)

Men når du har lavet nogle baner - så upload dem endelig! :o) Glæder mig til, at spille nogle nye!
Gravatar #9 - warren
31. jan. 2007 23:06
Hej Vinten.
Jeg prøver at se om jeg kan lave nogen svære baner, men det er ikke så nemt som det ser ud til.
Gravatar #10 - vinten
1. feb. 2007 12:51
#9:

hehe! Nej, det har du fuldstændig ret i. Og det tager desværre en krig, at lave en bane hvor man virkelig skal tænke sig om! ;o)

Men om ikke andet - så ser jeg frem til, at blive udfordret med nogle nye baner!
Gravatar #11 - warren
1. feb. 2007 22:21
Jeg har lavet en bane, og har prøvet at opload den til din hjemmeside, men hvordan gør man det, burde den ikke lave en browser opload?

Du kan lige prøve at se på mit spil, godt nok ikke vildt kompliceret, men du får da i det mindste en ny bane.

http://www.saw.dk/s.eni

Vil også lige spørger dig om du ikke kunne prøve at lave nogen lydfiler til spillet i din næste version.
Gravatar #12 - vinten
2. feb. 2007 08:51

Super perfekt. Den glæder jeg mig til, at spille når jeg kommer hjem fra jobbet. :o)

Umiddelbart ser det ud til, at du har uploadet filen ganske efter bogen og man har også mulighed for, at hente den!?

Vedr. lydfiler til spillet - jo jeg har tænkt på det! Men da jeg på ingen måde har den mindste erfaring inden for lydredigeringsområdet er det lidt begrænset hvad jeg kan gøre. Det vil derfor kræve, at jeg skal "stjæle" lyde/effekter fra andre spil... og det er jo ikke særlig hensigtsmæssigt. Men måske der findes et arkiv et eller andet sted med gratis lydeffekter!?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login