mboost-dp1

Test: Microsoft Surface Pro er fremtidens bærbare

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
14. jun. 2013 06:50
http://www.computerworld.dk/art/227197/test-micros...

Jeg kan ikke lige huske hvem det var der spurgte efter review, men her et i hvert fald et.
Gravatar #2 - Hånter
14. jun. 2013 08:15
Det lyder jo som positivt. Jeg forstår dog ikke hvorfor de sammenligner den med en MacBook Air fra 2011 (Side 3)?

Gravatar #3 - Nåkja
14. jun. 2013 08:39
Gravatar #4 - Magten
14. jun. 2013 08:42
Hånter (2) skrev:
Det lyder jo som positivt. Jeg forstår dog ikke hvorfor de sammenligner den med en MacBook Air fra 2011 (Side 3)?
Det bed jeg også mærke i. Jeg vil umiddelbart tro at personen ikke har haft andet til rådighed som han kunne sammenligne med, men mærkeligt er det :D

Det irriterer mig lidt at jeg ikke fik bedt en kollega om at købe en med hjem fra TechEd NA.. Håber jeg kan finde en der skal til TechEd Europe hvor der også er special tilbud på dem (350€) :)
Gravatar #5 - Daniel-Dane
14. jun. 2013 09:22
Han lyder begejstret i starten, men det ender med, at den bliver beskrevet som en bærbar, som ikke kan bruges som en bærbar:

Dårlig batterilevetid, hvis det skulle være en tablet. Meget nem at transportere, som man forventer af en tablet. Skal holdes i to hænder, og dens støtte er ikke god i skødet.
Gravatar #6 - Daniel-Dane
14. jun. 2013 09:42
Nå ja, så man ender med at bruge den som bærbar, fortæller han, men så kan man lige så godt få en bedre bærbar til samme pris ifølge ham.
Gravatar #7 - Nåkja
14. jun. 2013 11:22
Well, tak for resuméet ;)
Gravatar #8 - Daniel-Dane
14. jun. 2013 11:24
Magtens link fortæller det samme. Dyr og fungerer ikke rigtigt som hverken tablet eller bærbar. Hvordan er det fremtidens bærbar?
Gravatar #9 - Magten
14. jun. 2013 11:32
Daniel-Dane (8) skrev:
Magtens link fortæller det samme. Dyr og fungerer ikke rigtigt som hverken tablet eller bærbar. Hvordan er det fremtidens bærbar?
Well, med fremtiden mener de vel når de problemer er løst.

Prisen skal ned, ingen tvivl om det - jeg vil rigtig gerne have en Surface Pro, men satme ikke til 8500 kr (inkl touch cover).

Mht til at den ikke fungerer som hverken tablet eller laptop så er det vel en smagssag. Jeg kender flere der kun bruger Surface Pro i deres hverdag og det eneste jeg kunne forestille mig blev et irritationsmoment for mig er hvis jeg skal sidde med den på lårene og skrive.
Gravatar #10 - Hubert
14. jun. 2013 11:44
Magten (9) skrev:
Mht til at den ikke fungerer som hverken tablet eller laptop så er det vel en smagssag. Jeg kender flere der kun bruger Surface Pro i deres hverdag og det eneste jeg kunne forestille mig blev et irritationsmoment for mig er hvis jeg skal sidde med den på lårene og skrive.

Hvad laver de folk der bruger en surface til deres daglige arbejde?
Gravatar #11 - Daniel-Dane
14. jun. 2013 11:44
Ja, jeg var for hurtig til at bruge "fremtidens", da det faktisk ligner småproblemer. Pris skal ned. Størrelsen var til at leve med. Varme og støj var der ikke meget af. Batterilevetiden skal gevaldigt op. En ordentlig stander, som kan justeres og fungerer på flere overflader (fx lår).

Og så er vi ved at være der.
Gravatar #12 - Magten
14. jun. 2013 12:18
Hubert (10) skrev:
Hvad laver de folk der bruger en surface til deres daglige arbejde?
Diverse konsulentopgaver (installationer, fejlsøgning osv osv), drift, undervisning og lignende.. Sådan meget blandet, men fælles for dem er at de ikke sidder ved samme skrivebord dag efter dag :)
Gravatar #13 - Hubert
14. jun. 2013 12:31
Magten (12) skrev:
Diverse konsulentopgaver (installationer, fejlsøgning osv osv), drift, undervisning og lignende.. Sådan meget blandet, men fælles for dem er at de ikke sidder ved samme skrivebord dag efter dag :)

Det virker også til at selve dyret ikke er centrum for deres daglige arbejde. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login