mboost-dp1

Telmore nede ?

Gå til bund
Gravatar #1 - ECFE11
5. nov. 2006 18:47
Hey derude
Pt. har min mobil intet net, hvilket jeg ikke helt kan forstå. Så jeg prøver at logge ind på min konto hos Telmore og jeg kan sku ikke en gang hente deres hovedside. Er der en af jer der gider at se om i kan komme ind på deres hjemmeside?
Gravatar #2 - dyg
5. nov. 2006 18:49
Jeg har været på deres website et par gange i løbet af i aften (kan dog ikke mere), men ikke set info om deres problemer.

Men ja, de har store problemer. Har snakket med folk i Århus, Odense og Kbh, der alle har haft problemer. Men har dog også snakket med nogle enkelte, der ingen problemer har haft.
Gravatar #3 - ECFE11
5. nov. 2006 19:00
Super.
Tak for det... Det er egentligt helvedes ubelejligt. men rart at vide at det ikke kun er mig der har problemer.
Gravatar #4 - Bjørn
5. nov. 2006 19:34
Den er også gal i Kolding med dækningen... Har nul signal!

Men det er vel mere TDC´s net som er nede.
Gravatar #5 - IT-ekspert Kejser
5. nov. 2006 19:35
I følge denne side:

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformati...

Er det en central i Odense som er gået ned.

Dette berører både TDC´s egne kunder som service providernes kunder (f.eks. Telmore, Debitel og andre)
Gravatar #6 - ECFE11
5. nov. 2006 19:36
Det er det nemlig ikke. For på min mobil kan jeg sagtens finde TDC's net, men den siger adgang nægtet hvis jeg vælger det.
Gravatar #7 - Bjørn
5. nov. 2006 19:39
Jeg tror det er det samme. På min nokia viser den nul signal. Men på min brors Sony Erickson viser den et signal men samtidigt et symbol der viser at nettet er nede eller noget...
Gravatar #8 - hgul
5. nov. 2006 20:06
Til dem der ikke skulle have set det, så oplyser Telmore nu følgende på deres hjemmeside:

ELMOREs hjemmeside er midlertidigt utilgængelig

Der er i øjeblikket problemer på TDCs net.
TDC arbejder på sagen, og vi vender tilbage med en opdatering, så snart vi har nyt.

Har du mistet din telefon og ønsker at tyverispærre den, skal du ringe på telefon 7021 8500. Tyverispærring er åben døgnet rundt.

TELMORE Support på telefon 7021 8900 er åben alle hverdage kl. 08-20 samt weekender og helligdage 09-17.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login