mboost-dp1
Telia beskyldes for sabotage
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=899829...
Frank Rasmussen kalder det enten sabotage eller inkompetence...
Som tidligere sælger, er min erfaring med Telia at det er inkompetence!
Frank Rasmussen kalder det enten sabotage eller inkompetence...
Som tidligere sælger, er min erfaring med Telia at det er inkompetence!
Wow. Telia virker ærlige og troværdige. Men man skal åbenbart hedde noget med "-chef" for at kunne sige sådan noget. Jeg har i hvert fald aldrig fået et "undskyld" eller bare et "hovsa" fra telefonaberne, når de har byttet om på navne i data til telefonbøgerne, glemt et telefonnummer (det eksisterede ikke i nogle dage, mens de lagde det ind i systemet igen), eller senest afvist min fuldmagt til at flytte mit nummer uden årsag, hvilket tog en halv time at få opklaret, da idioten nægtede at undersøge hvorfor den blev afvist.
Jeg håber denne attitude kan smitte lidt. De kunne have fået meget længere snor, hvis jeg kunne få bare en "ups, det er vores fejl" en gang i mellem.
Jeg håber denne attitude kan smitte lidt. De kunne have fået meget længere snor, hvis jeg kunne få bare en "ups, det er vores fejl" en gang i mellem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund