mboost-dp1

Telia beskyldes for sabotage


Gå til bund
Gravatar #1 - helsinghof
16. okt. 2007 19:37
http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=899829...

Frank Rasmussen kalder det enten sabotage eller inkompetence...

Som tidligere sælger, er min erfaring med Telia at det er inkompetence!
Gravatar #2 - themuss
17. okt. 2007 18:10
Respekt til Telia herfra, det er sgu en reel og professionel udmelding de kommer med.
Gravatar #3 - holmen
17. okt. 2007 18:16
... Men nærmere et udtryk for manglende professionalisme fra vores side...
[spoiler]nuff said.[/spoiler]
Gravatar #4 - myplacedk
17. okt. 2007 21:33
Wow. Telia virker ærlige og troværdige. Men man skal åbenbart hedde noget med "-chef" for at kunne sige sådan noget. Jeg har i hvert fald aldrig fået et "undskyld" eller bare et "hovsa" fra telefonaberne, når de har byttet om på navne i data til telefonbøgerne, glemt et telefonnummer (det eksisterede ikke i nogle dage, mens de lagde det ind i systemet igen), eller senest afvist min fuldmagt til at flytte mit nummer uden årsag, hvilket tog en halv time at få opklaret, da idioten nægtede at undersøge hvorfor den blev afvist.

Jeg håber denne attitude kan smitte lidt. De kunne have fået meget længere snor, hvis jeg kunne få bare en "ups, det er vores fejl" en gang i mellem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login