mboost-dp1
TDC Hastighedstest
Er jeg den eneste der finder den her ret underlig: http://tdc.dk/popups/publish.php?id=6013?
Altså, jeg ville da ønske jeg kunne hente med mellem 6304 og 7128 KB/s - men jeg får kun leveret en 10ende del ? (A)
Altså, jeg ville da ønske jeg kunne hente med mellem 6304 og 7128 KB/s - men jeg får kun leveret en 10ende del ? (A)
Du finder det ikke underligt hvis du har snakket med en IT-suporter fra TDC, de er generelt (med untagelser selvfølgelig), noobs, så for mit vedkommene kommer det ikke bag på mig at de skriver KB/s i stedetfor Kb/s
Testen viser jo overførsels hastigheden i Kbit/s, så det er jo op til brugeren at omregne til KB/s så det kan bruges til noget.
Jeg tror det er lavet med fuldt overlæg. De hader deres kunder, og har derfor valgt nogle meget mærkelige forbindelser at bruge til sammenligning.
eks:
Målt download hastighed Tilsvarende teoretisk download hastighed
128-152 = 1024-1216 160 = 1280
At man ikke kan få de forbindelser er jo ligegyldigt. Det hele handler om at brugeren skal have noget at sammenligne med :)
/ironi
Jeg tror det er lavet med fuldt overlæg. De hader deres kunder, og har derfor valgt nogle meget mærkelige forbindelser at bruge til sammenligning.
eks:
Målt download hastighed Tilsvarende teoretisk download hastighed
128-152 = 1024-1216 160 = 1280
At man ikke kan få de forbindelser er jo ligegyldigt. Det hele handler om at brugeren skal have noget at sammenligne med :)
/ironi
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund