mboost-dp1

Taske til subnote?

Gå til bund
Gravatar #1 - Spook
23. nov. 2006 12:51
som følge af min beslutning om at sælge min notebook (http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=414403625) og anskaffe en subnote med 12,1" widescreen skærm, så skal jeg bruge en taske at have den i. Så lille som overhovedet mulig, men dog med plads til opladeren. (Dvs. ikke kun et skin).

Har kun fundet et par fra Belkin... andre bud?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
23. nov. 2006 12:55
damn kan ikke huske hvad de hedder nu..men der findes nogle rigtig lækre quilted tasker til maks 700kr ... skal nok lige se om jeg kan finde siden..
Gravatar #3 - MiniatureZeus
23. nov. 2006 13:01
hjemmesiden hedder http://www.timbuk2.com...
jeg har haft et sleeve derfra til $50 + $12 i fragt til en 14,5" laptop og gav min far en sidste jul til $80 + $10 som havde plads til oplader, kuglepenne, pda, mobil og passet til widescreen... dog gik den i stykker i siderne her i sommer, men han sendte den ind og fik en helt ny imod at betale $5 i noget gebyr..
Gravatar #4 - Spook
23. nov. 2006 13:22
#3: http://www.timbuk2.com/static/images/perspectives/...

...godt bud, lidt cool med det quiltede :) Men tvivler lidt på pladsen til en psu :/ Overvejer dog om man skal tage chancen og bestille.
Gravatar #5 - MiniatureZeus
23. nov. 2006 13:31
#4 hmm tror sq ikke at du kan have plads til strømforsyning i den...

men ring derover og spørg! De er vældig flinke! :D
Gravatar #6 - buch
23. nov. 2006 13:40
Rimeligt fedt at man kan bygge sin egen taske :O
Gravatar #7 - MiniatureZeus
23. nov. 2006 13:41
Ja bestilte en til mig selv i sommers... dog fandt jeg ud af at pengepungen sagde nej på det tidspunkt så afbestilte igen :(
OG det er faktisk rigtig billigt for sådan en messenger bag, da kvali er sublim og det jo er rimelig individuelt !

btw sorry for bad link
Gravatar #8 - Spook
23. nov. 2006 20:03
http://www.timbuk2.com/tb2/retail/catalog.htm?cate...

Ret fed, kun 50$.

Eneste problem: Shipping: 50$

Det giver 575 kroner for tasken. Ikke den dyreste taske der fåes, men at give det samme for forsendelsen som jeg giver for tasken er jeg lidt imod...

Andre bud end Timbuk2?
Gravatar #9 - The-Lone-Gunman
23. nov. 2006 22:29

Og til de 575 kroner skal du jo så også tillægge moms og fortoldningsgebyr. Så snakker vi en 800 kr. i alt.
Gravatar #10 - Spook
24. nov. 2006 06:30
#9: Ja det er jo lige det... tror desværre at Timbuk2 er udelukket. Især når man alligevel ikke skal have en af de tasker der kan customizes.
Gravatar #11 - MiniatureZeus
24. nov. 2006 08:16
#8 Spook
Damn det er da wierd at priserne lige pludselig er så høje for shipping:S mener kun at jeg gav $ 12 og betalte ikke told...

EDIT:
fandt lige kvitt'en fra laptop sleeve:

Quilted Laptop Sleeve
pris = $ 30
shipping = $ 12
subtotal = $ 42

forstår jeg slet ikke overhovedet... :S
Gravatar #12 - MiniatureZeus
24. nov. 2006 08:32
Ok har fattet det nu og det var en mega fejl som jeg har lavet... Har kigget på en taske som blev sendt til min ven i usa og derfra sendt videre til danmark via ham som gave... og ialt kostede det $ 12 + 27 kr for fragt til danmark... Undskylder :/

EDIT: #Spook
prøv at søge på mac sleeve eller bag da der findes mange som er specielt lavet til mac, men selvfølgelig også kan bruges til pc
Gravatar #13 - Spook
24. nov. 2006 10:26
#12: Ja det er noget billigere hvis man lige kender nogen på den anden side af dammen!

Et Sleeve ville jo være perfekt, tricket bliver at finde et hvor der også er plads til opladeren!
Gravatar #14 - MiniatureZeus
24. nov. 2006 10:37
#13 Spook
ja det er det...
men er jo grotesk at det koster $ 50 i shipping til danmark...
Gravatar #15 - Spook
24. nov. 2006 10:53
Der er ikke andet for end at jeg må købe den subnote, og så ellers rundt i alle de butikker jeg kan komme i nærheden af: "Hej, har I et prøverum? Min notebook skal have en jakke!"
Gravatar #16 - MiniatureZeus
24. nov. 2006 11:09
#15 Spook
ja sq nok ikke andet for... ellers prøv at spørge i bl.a. Kaza (hvis du har sådan en tæt på dig) om de kan få den hjem til dig, eller en lign.. det kan de tit ihvertfald
Gravatar #17 - Spook
24. nov. 2006 11:52
#16: Heh... de butikker er _lidt_ langt fra Århus ;)
Gravatar #18 - themuss
24. nov. 2006 12:18
Well, jeg er ihvertfald glad for at du ikke har en quilted laptop-taske ;)

(Ej jeg er jo bare misundelig-agtig eller noget)
Gravatar #19 - MiniatureZeus
24. nov. 2006 12:24
you never know! :) Ved bare at det er en kæde, så kunne jo godt være... :)
Men held og lykke i din søgen efter en taske :)
Gravatar #20 - Spook
24. nov. 2006 12:41
fuck vi lyder som en flok kællinger...

"Arj jeg SKAL bare have fundet en taske"
"Jeg kender en masse lækre butikker"
"iih, jeg er misundelig!"

skynder mig lige at slynge noget ud for at redde tråden:

PATTER! STORE BILER! BAJERE!

Håber det hjalp lidt.
Gravatar #21 - themuss
24. nov. 2006 13:00
FISSE!!!
Gravatar #22 - tgr
24. nov. 2006 17:33
Nu ikke for at hijacke din tråd, men jeg har lige en forespørgsel også.

Kender I nogle gode forslag til en taske til en subnote, hvor der rent faktisk er plads til skolebøger etc.?

Jeg er ved at være træt af min Targus rygsæk og rummet i den er også optimeret til en 15". Og så er det jo snart jul, så kan man kaste nogle ønsker i hovedet på familien.

På forhånd tak!
Gravatar #23 - hgul
24. nov. 2006 18:21
#22 Prøv at ta' et kig på de tasker JanSport producerer. Udover at have plads til både laptop og bøger, har de også AirLift 2.0 der er vægtreducerende.
Gravatar #24 - Spook
24. nov. 2006 23:11
#22: Kig på de Timbuk2 tasker - der er en pæn taske (du selv designer) med rum til en subnote, og god plads til resten af grejet. Ellers tjek www.proshop.dk - de har et kæmpe udvalg, og jeg kan godt sige god for butikken! Det er der jeg snupper min subnote fra, og nok også tasken... Det ender sikkert med en belkin :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login