mboost-dp1
Stoppe baggrunds-musik WP8
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvordan hunden stopper jeg musikken på min nye telefon (L925) På min Lumia 720 crashede TDC play appen når jeg forsøgte at skifte nummer, efter jeg havde disconnected mit headset. Men det vil L925 ikke være med til, den begynder bare at spille ud af højtaleren.
Målet er at få fjernet afspilnings info og knapper fra lyd menuen.
Målet er at få fjernet afspilnings info og knapper fra lyd menuen.
Den er allerede lukket >_>
Fandt dog selv ud af en løsning.
Sluk headset
Skift nummer
Pause musik
Luk TDC play app
Start TDC play app
Luk TDC play app
så er skidtet væk
Det var langt nemmere dengang appen bare crashede
https://xkcd.com/1172/
Fandt dog selv ud af en løsning.
Sluk headset
Skift nummer
Pause musik
Luk TDC play app
Start TDC play app
Luk TDC play app
så er skidtet væk
Det var langt nemmere dengang appen bare crashede
https://xkcd.com/1172/
at løsningen er åbenlys, evt. en menu et sted med en stop knap.
Tidligere var det jo:
sluk headset
skift nummer
TDC play crashede.
Et godt eksempel på at flere resurser ikke nødvendigvis betyder bedre telefon :D
Tidligere var det jo:
sluk headset
skift nummer
TDC play crashede.
Et godt eksempel på at flere resurser ikke nødvendigvis betyder bedre telefon :D
SlettetBruger (1) skrev:Hvordan hunden stopper jeg musikken på min nye telefon (L925)
Kan godt være jeg kommer til at se ud som en ren n00b her, men kan du ikke bare trykke stop/pause?
Mig bekendt benytter alle musik apps, den indbyggede afspiller. Men skal ikke udelukke om det er TDC play der fucker.
De fleste (alle?) musik apps bruger den indbyggede controller eller hvad man nu skal kalde den.gramps (11) skrev:#10
Er det den indbyggede afspiller som gør sådan, eller er det TDC Play-appen - og er den der hele tiden?
Jeg har ikke fundet en måde at lukke musik apps helt, så de ikke kommer frem når man skruer op/ned for volumen. Det er lidt irriterende og betyder bl.a. at nogle anlæg (Toyota Auris fx) starter afspilning af musik fra telefonen lige så snart man forbinder med bluetooth - jeg har dog kun testet med Spotify, har fået nyt anlæg med bluetooth i dag så kan jeg teste med Xbox Music.
Der er så nogen apps (Spotify fx) som er så mega elendige at de ikke kan håndtere bluetooth headsets og laver totalt kaos.
Jeg ved det ikke, måske en WP udvikler kan give et bud?Hubert (16) skrev:Magten (14) skrev:
Der er så nogen apps (Spotify fx) som er så mega elendige at de ikke kan håndtere bluetooth headsets og laver totalt kaos.
Hvad er det spotify appen skal styre ved et bluetooth headset? Alt styring af headset er vel noget os'et klarer?
Der var* utrolig mange problemer da jeg brugte den. Dagligt slettede den alt mit offline musik af forskellige årsager; skift fra wifi til 3g, tilslutning af bluetooth headset og andre ting. Den var virkelig ringe.
* Der er vist kommet en ny app fra dem for nyligt. Jeg har dog ikke prøvet den, opgav for længe siden da de ikke gad reagere på alle de fejl der var.
Jeg kan bekræfte Magtens problemer (altså at de har eksisteret)Voss-> skulle din dame ikke bare slå lyden fra i Endomondo?
Tror ikke det er Spotify specefikt det problem med endo.
SlettetBruger (20) skrev:Jeg kan bekræfte Magtens problemer (altså at de har eksisteret)Voss-> skulle din dame ikke bare slå lyden fra i Endomondo?
Jeg vil sige at det er en af de gode features ved Endomondo. Jeg kan sige til hende at hun kan prøve at slå det fra.
Nu hvor vi er på emnet, er der så ikke nogle, der har et råd til ham her: www.eksperten.dk/spm/992274 ?
Jeg har ikke selv en WP, så er gået lidt i stå.
Mit eget anlæg gør ikke ovenstående med Xbox Music. Vil forsøge at teste det i mine forældres Auris ved lejlighed.Magten (14) skrev:Det er lidt irriterende og betyder bl.a. at nogle anlæg (Toyota Auris fx) starter afspilning af musik fra telefonen lige så snart man forbinder med bluetooth - jeg har dog kun testet med Spotify, har fået nyt anlæg med bluetooth i dag så kan jeg teste med Xbox Music.
Jeg er ikke oprettet på sitet så skriver lige her: Prøv at holde back nede og luk app'en der. Der kommer en oversigt over åbne apps frem hvor man kan trykke på kryds for at lukke dem.BetaLyte (23) skrev:Nu hvor vi er på emnet, er der så ikke nogle, der har et råd til ham her: www.eksperten.dk/spm/992274 ?
Det er allerede skrevet, og Magten for helvede, vi har allerede her i tråden diskuteret at skidtet kører i baggrunden :P
Det lader jo til at den radio app ikke fungerer som andre musik apps, han skriver jo netop at den ikke viser noget i volume menuen :)SlettetBruger (25) skrev:Det er allerede skrevet, og Magten for helvede, vi har allerede her i tråden diskuteret at skidtet kører i baggrunden :P
Og så skrev han at trykke back indtil han kom ud af app'en, hvor mit forslag er at holde den inde og lukke den via oversigten :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.