mboost-dp1
Startups
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://politiken.dk/oekonomi/virksomheder/ECE25034...
Top 10: 8 USA, 1 Kina, 1 Indien
Top 70: 48 USA, 10 Kina, 4 Indien, 4 Europa
Top 10: 8 USA, 1 Kina, 1 Indien
Top 70: 48 USA, 10 Kina, 4 Indien, 4 Europa
Generelt set er det også lettere at penetrere markedet i f.eks. USA da der oftest er store butikskæder som er over hele landet. Så hvis du får dit produkt i den butik har du sikret et fantastisk fodfæste.
Ellers hvis vi kigger på mobil markedet er USA også en stor homogen zone som alle taler samme sprog og man godt kan generalisere en del trends og tendenser. Det er altså lettere at markedsføre et produkt i USA kontra f.eks. i Danmark. Hvis du vil udvide fra Danmark selv til et andet EU-land hvor dit produkt vil automatisk være godkendt, vil du stadig skulle lave nye markedsanalyser og finde på nye markedsførings strategier.
Ellers hvis vi kigger på mobil markedet er USA også en stor homogen zone som alle taler samme sprog og man godt kan generalisere en del trends og tendenser. Det er altså lettere at markedsføre et produkt i USA kontra f.eks. i Danmark. Hvis du vil udvide fra Danmark selv til et andet EU-land hvor dit produkt vil automatisk være godkendt, vil du stadig skulle lave nye markedsanalyser og finde på nye markedsførings strategier.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.