mboost-dp1

Startups


Gå til bund
Gravatar #1 - arne_v
15. jan. 2015 18:07
http://politiken.dk/oekonomi/virksomheder/ECE25034...

Top 10: 8 USA, 1 Kina, 1 Indien
Top 70: 48 USA, 10 Kina, 4 Indien, 4 Europa
Gravatar #2 - shackletondk
16. jan. 2015 12:57
Lidt ligesom guldmedaljer til OL
Gravatar #3 - gramps
16. jan. 2015 18:55
#1
Jeg hørte en beskrive forskellen mellem Danmark og USA således:

En pølsemager i Vordingborg drømmer om at sælge pølser i Næstved. En pølsemager i LA drømmer om at eksportere pølser til resten af Verden.
Gravatar #4 - Thalion
16. jan. 2015 20:05
Generelt set er det også lettere at penetrere markedet i f.eks. USA da der oftest er store butikskæder som er over hele landet. Så hvis du får dit produkt i den butik har du sikret et fantastisk fodfæste.

Ellers hvis vi kigger på mobil markedet er USA også en stor homogen zone som alle taler samme sprog og man godt kan generalisere en del trends og tendenser. Det er altså lettere at markedsføre et produkt i USA kontra f.eks. i Danmark. Hvis du vil udvide fra Danmark selv til et andet EU-land hvor dit produkt vil automatisk være godkendt, vil du stadig skulle lave nye markedsanalyser og finde på nye markedsførings strategier.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login