mboost-dp1

Stamcelle

Gå til bund
Gravatar #1 - henrikh
8. nov. 2006 08:31
Vi arbejder på Dalum HTX med teknologi ved lives begyndelse of afslutning, og har i den forbindelse valgt emnet stamceller.

Folk har en meget forskellig opfattelse af, hvad vi kan tillade os når det kommer til stamceller, og derfor har vi valgt at lave et spørgeskema, så vi har mulighed for at få et overblik over hvad folk egentlig mener.

Vi håber i vil bruge 2 minutter på at udfylde skemaet, det er relativt simple ja/nej spørgsmål, så det skulle være til at gennemskue.

http://www.hiware.dk/sp_skema.htm

Konstruktiv kritik af spørgeskemaet er naturligvis velkommen, eftersom vi ikke har den store erfraing med, at lave disse.

På forhånd tak! :-)
Gravatar #2 - MiniatureZeus
8. nov. 2006 09:06
Hvad nu hvis man f.eks. er 29 år... hvilken aldersgruppe skal man så placere sig i? ;)

Kan godt lide at I forklarer en smule om hvad det handler om og hvad stamceller er...
Gravatar #3 - BurningShadow
8. nov. 2006 09:29
Jeg blev nødt til at hente noget cola imens, for at få det til at tage 2 minutter...

Tak fordi du besvarede vores spørgeskema, hav en forsat god dag!
Æhhh, svarede jeg rigtigt?

:)
Gravatar #4 - henrikh
8. nov. 2006 12:59
Ja det er vidst en smutter, det må blive valgfrit :-)

Nu bliver spørge skemaet sendt ud til den lokale "Senior net" (Seniorer der bliver undervist i IT), så at skrive at det kun tog 30 sekunder, ville stresse dem ;-)

Om du svarede rigtigt? Nej desværre, du kom ikke med i lodtrækningen om en Mars bar :0).

Beklager de stavefejl der er i skeamet. Vi overvurderede vidst personen der læste korrektur sproglige kompetencer :)
Gravatar #5 - MiniatureZeus
8. nov. 2006 20:47
Hmm er du tit vant til at snakke med dig selv? ;P ;)
Gravatar #6 - svappe
8. nov. 2006 20:58
"Kunne ikke forbinde/logge ind på MySQL serveren!"

Valgte jeg noget jeg ikke skulle?
Gravatar #7 - drbravo
8. nov. 2006 21:30
Ville du lade lægerne tage et æg fra dit barns navlestreng blod, som i fremtiden ville kunne bruges til at fremstille ”reservedele” til dit barn?*

Hvorfor er der æg i navlestrengens blod? Hvad dælen laver de der? ;)

Ville du kunne acceptere at man befrugtede et æg, og altså startede et menneskeliv, for at fremstille stamceller som kan hjælpe mennesker med alvorlige og dødelige sygdomme?*

Hvad er definitionen på et menneskeliv? Et befrugtet æg er vel ikke engang at betragte som et embryo endnu. Det er jo bare en zygote..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login