mboost-dp1

Spørgeskema undersøgelse

Gå til bund
Gravatar #1 - ggosche
21. feb. 2007 16:54
Hej, en af mine venner og jeg er igang med at lave en markedsanalyse til en rapport vi er igang med at skrive, og vi tænkte på at om ikke de søde mennesker på newz.dk ville være så venlige at deltage i vores spørgskema undersøgelse, som handler som mp3 afspillere og radiostationer.

Linket til skemaet er her:
http://www.my3q.com/home2/144/gocard/13410.phtml

Vi siger tak på forhånd :)
Gravatar #2 - IT-ekspert Kejser
21. feb. 2007 17:41
Så er det spørgeskema besvaret..
Gravatar #3 - NFX
21. feb. 2007 20:09
Ditto.    
Gravatar #4 - Derfor
21. feb. 2007 20:14
Jo selvfølgelig, og det er nu besvaret :)
Gravatar #5 - milandt
21. feb. 2007 21:28
besvaret :)
Gravatar #6 - Benjamin Krogh
21. feb. 2007 23:30
Tænk engang mere over de spørgsmål du stiller hvis du vil bruge svarene til noget. Du vil bruge det til noget seriøst, ergo er det ikke den typiske newz poll.

Hvilken radiokanal synes du bedst om? -- Ingen?

Hvor hører du mest radio? -- Har ikke hørt radio i ~6 måneder.

Hvor meget plads synes du der skal være på en mp3-afspiller? -- Ret i det mindste gb til GB og mb til MB. Uproffesionelt.

Hvilken mp3-afspiller synes du bedst om? -- Hvorfor er valgmulighederne iPod (produktnavn) og så 3 firmanavne?

Dette er ment som lidt positiv kritik. Ikke en rant, eller andet. Tak for at den var ret kort ;)

Nogle på mit uni lavede et spørgeskema der tog ca. 10 min at udfylde. Overtalte sekretæren til at sende det ud til alle.
Problemet var bare at de havde glemt en "submit" knap når man var færdig.... ~7000 mennesker * 10 min... Ikke heldigt...
Gravatar #7 - Svindleren
22. feb. 2007 12:30
6* Hvilken radiokanal synes du bedst om?

hmm ingen af dem :/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login