mboost-dp1

Spøgelser i iPhone

Gå til bund
Gravatar #1 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. sep. 2013 18:01
Apple ... Det virker bar'!

Der er åbenbart en bug i iOS 7, som gør at hvis man sætter fødselsdato til f.eks. d. 17. august, så viser kalenderen det først d. 18. august o_O

- hvis man derimod også har en Mac, og den har den korrekte dato i Kontakter (17. august) ... Så overrider den iPhone, og kontakter på telefonen hopper en dato bagud automatisk (så det står rigtigt i kalenderen)

... Hold kæft det er forvirrende! Hånter, smid lige filmen op .. tak ;)
Gravatar #2 - markjensen
7. sep. 2013 18:22
PHP-Ekspert Thoroughbreed (1) skrev:
Apple ... Det virker bar'!

Det er en beta :(
Gravatar #3 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. sep. 2013 20:16

Ja, ved det - men det undrer mig bare, at efter 5-7 opdateringer, at kalenderen/fødselsdage/kontakter er så fucked up, at den eneste "rigtige" løsning er, at lade kontakter i OSX overrule iPhone igennem iCloud.

Det må være en lille fejl - but still o_O

Det er sgu lidt forvirrende!
Gravatar #4 - markjensen
7. sep. 2013 21:30
Ja, jeg forstår heller ikke helt hvorfor der ikke har været en ny beta i lang tid. Den forrige beta rettede kun en mindre fejl, og det er flere uger siden. Og det er jo snart tirsdag!
Gravatar #5 - Hånter
7. sep. 2013 22:02
Mon ikke den næste "Beta" bliver en GM?
Gravatar #6 - Nåkja
7. sep. 2013 22:25
Apple, der virker bare? Lol

Min bror skulle have skiftet harddisken i hans iMac på en generel tilbagekaldelse fra Apple. Da han fik den tilbage, frisk installeret, lavede han en restore fra hans Time Capsule. Men det gik galt, så pludseligt virkede ingen passwords. Jeg prøvede først at starte den op i single user mode (eller root terminal, om man vil), for at forsøge at skifte passwords med passwd. Det gik igennem uden fejl, men det virkede ikke når jeg kom til bage til GUI'en. Jeg endte med at genstarte den i service mode og formatere hovedpartitionen for derefter at installere fra DVD'en igen og restore hans time capsule.

Det var muligt at det kunne have været løst med filrettigheder, men jeg gad ærligt talt ikke at rode mere med det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login