mboost-dp1

Spam i newz beskeder?

Gå til bund
Gravatar #1 - ignuz
6. jul. 2013 13:22
Har modtager følgende tekst fra http://newz.dk/~matikotimbo

"BUSINESS FORSLAG / / /

Kære ven,

Jeg skrev dig tidligere, men du svarede ikke på min mail. Ligesom jeg skrev dig tidligere, er jeg Attorney Matiko Timbo, en advokat af profession, der er baseret i Lomé - Togo. I mit første post jeg nævnte til dig om en sen klient af mine, der døde sammen med sin kone og eneste barn i en ulykke Den 21. april 2005 uden nogen oplyses slægtning. Jeg har brug for din akut hjælp hævder summen af ​​US $ 12,500,000.00 millioner tilhører min afdøde klient, der også er en indfødt af dit land, som det er deponeret i en bank Togo. Han var min klient og en vigtig leverandør entreprenør for store olieselskaber her i Togo.

På grund af ligheden mellem dit efternavn til min afdøde klient er, jeg ønsker at præsentere dig som pårørende til den konto, fordi min afdøde klient døde i en bilulykke med sin nærmeste familie uden at efterlade et testamente eller en person, der vil blive præsenteret for bank som nærmeste pårørende. Derfor er jeg kalde din opmærksomhed, fordi at banken bad mig at bringe hans nærmeste pårørende. Angiv
din interesse ved at skrive direkte tilbage til min e-mail: (matiko.timbo @ rocketmail.com) for flere detaljer. Hvis det er nemmere for dig at møde mig på Skype, fortæl mig.

Hilsen.

Barrister Matiko Timbo (Esq.)
matiko.timbo @ rocketmail.com"

Kan en fra SCA venligst banne denne bruger?
Gravatar #2 - Cruiser
6. jul. 2013 14:10
Ja jeg fik også sådan én.
Gravatar #3 - Hånter
6. jul. 2013 14:16
Jeg er ikke populær nok, jeg har ikke fået nogen :(
Gravatar #4 - gramps
6. jul. 2013 14:20
Ligesom #3 føler jeg mig overset...
Gravatar #5 - Ronson ⅍
6. jul. 2013 14:25
Man bør altid være åben overfor venner med BUSINESS FORSLAG / / /.
Gravatar #6 - SimonOlesen
6. jul. 2013 14:26
jeg har også fået en
Gravatar #7 - +sion+
6. jul. 2013 15:01
Også her, dog var min på engelsk
Gravatar #8 - BurningShadow
6. jul. 2013 16:07
Hvorfor får jeg (næsten) aldrig sådan noget? Det er simpelthen snyd!!! Det var ellers meget fornøjeligt, da jeg sidst fik sådan en, for et par år siden, men så blev hun (han) pludselig kedelig, og gad ikke lege med mere.

JEG VIL OGSÅ HAVE EN!!!
Gravatar #9 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. jul. 2013 16:09
Jeg vil også have BUSINESS FORSLAG / / / eller penge fra en rig onkel >_<
Gravatar #10 - Denashi
6. jul. 2013 17:37
Har også lige modtaget den... *suk* man kan sqda heller ikke være fri for Nigeria-breve nogen steder! :P
Gravatar #11 - ZnabelA
6. jul. 2013 19:34
Jeg har også modtaget den ... for fanden da, i kan ikke alle være i familie med mig!
Gravatar #12 - Fjolle
6. jul. 2013 21:02
Jeg føler mig udenfor :/
Gravatar #13 - Hængerøven
6. jul. 2013 22:55
Jeg har også fået sådan en mail og det ser ud til at jeg kom først til mølle fordi i er sådan nogle skeptiske gamle mænd..

Jeg gir sku en øl i lufthavnen når mine mange penge kommer fjolser. (var lidt heldigt at prisen for overførelsen kun kostede 10.000kr som tilfældigvis var jeg har opsparet)
Gravatar #14 - LennyBoy
7. jul. 2013 14:42
Har også modtaget den.
Gravatar #15 - EllMarto
7. jul. 2013 23:07
Jep, samme her. Det halvsørgelige er at det også er den ENESTE mail jeg nogensinde har fået på newz
Gravatar #16 - arne_v
7. jul. 2013 23:30

Jeg får i hundredevis af "Tak for dit bidrag, men din nyhed på newz.dk er blevet slettet, da der desværre ikke kan..." mails. Så bare begynd at indsend forslag til nyheder, hvis du gerne vil have noget i inboxen!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login