mboost-dp1
sony SDM-S53 problem
Hej, håber der er nogen der kan hjælpe.
Fået en brugt sony LCD skærm, SDM-S53.
Når jeg tænder den kommer der et fint billede frem med teksten "information" og nedenunder "BURN IN MODE"
Billedet forsvinder efter ca. 1 sekund, og skærmen bliver sort.
Når jeg tilslutter skærmen til min computer, kommer computerens billede frem i 1 sekund. Det samme gælder når jeg tilslutter den til min laptop.....
Hvad er der galt?
Fået en brugt sony LCD skærm, SDM-S53.
Når jeg tænder den kommer der et fint billede frem med teksten "information" og nedenunder "BURN IN MODE"
Billedet forsvinder efter ca. 1 sekund, og skærmen bliver sort.
Når jeg tilslutter skærmen til min computer, kommer computerens billede frem i 1 sekund. Det samme gælder når jeg tilslutter den til min laptop.....
Hvad er der galt?
Af en eller anden årsag får den intet signal, og beskytter sig selv ved at gå i "BURN IN MODE" den slukker altså for skærmen mens den venter på signal.
Har ikke den pågældende skærm, så skal ikke kunne sige hvorfor den ikke får et signal, men det kunne tænkes at du skal vælge source først i menuen?
Den teori ryger dog hvis den kun har 1 indgang.
Af en eller anden årsag får den intet signal, og beskytter sig selv ved at gå i "BURN IN MODE" den slukker altså for skærmen mens den venter på signal.
Har ikke den pågældende skærm, så skal ikke kunne sige hvorfor den ikke får et signal, men det kunne tænkes at du skal vælge source først i menuen?
Den teori ryger dog hvis den kun har 1 indgang.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund