mboost-dp1
SMS fra et simkort til et andet.
Mit gamle simkort er ved at være rimelig bustet, så jeg skal nok snart have et nyt. Er det muligt at flytte nogle sms-beskeder fra mit gamle smikort over til det nye?
Nå jo, også et spørgsmål vedr. min k750i.
Når jeg indstiller inbakken til at vise "Detaljer", så viser den tid og dato for modtagelse af sms'erne. Er det muligt at få den til at vise hvornår de er afsendt, istedet for hvornår de er modtaget?
Nå jo, også et spørgsmål vedr. min k750i.
Når jeg indstiller inbakken til at vise "Detaljer", så viser den tid og dato for modtagelse af sms'erne. Er det muligt at få den til at vise hvornår de er afsendt, istedet for hvornår de er modtaget?
Jeg tror du kan få meget mere kvalificeret hjælp på MobilDebat.dk og lignende sider.
#1 holmen
det kan du svjv ikke ændre... har dog på min K800i sat den til at vise det første af meddelsen...
mht til det andet så kan du vel bare kopiere dine beskeder fra simkort over til telefonen, og så tilbage til det nye simkort... men hvorfor er dit simkort busted?
det kan du svjv ikke ændre... har dog på min K800i sat den til at vise det første af meddelsen...
mht til det andet så kan du vel bare kopiere dine beskeder fra simkort over til telefonen, og så tilbage til det nye simkort... men hvorfor er dit simkort busted?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund