mboost-dp1

Skjulte skatte???

Gå til bund
Gravatar #1 - LH78
24. okt. 2006 18:31
Er der nogen, der kender Internettets skjulte skatte? Det er gratis og tilmelde sig, og man kan efter sigende tjene penge på det, men er der nogen, der har erfaringer med denne side?

[url=http://www.skjulte-skatte.dk/24025/]
Gravatar #2 - LH78
24. okt. 2006 18:33
Der er et link til siden her:

edit: link fjernet af staff.
Gravatar #3 - Cyrack
24. okt. 2006 18:36
Brugernavn
LH78

Statistik
Første forumindlæg : 20:31 24/10-2006
Nyeste forumindlæg : 20:33 24/10-2006
Antal nyheder skrevet : 0
Antal forumindlæg skrevet : 2

Og et dejligt refere-link. Tror du vi er født i går?!

Spasser.

[edit]
Hvornår kan vi få offentlig stening eller død ved kølle som straf til vore kære Lars Hejslet?

[2. edit]

Spørgsmålet er om vi skal til Valby, Hammerum (Herning) eller Esbjerg for at deltage i afstraffelsen. (slå det op på google og krak.dk)
Gravatar #4 - MiniatureZeus
24. okt. 2006 18:40
ROFL!

Damn tror jeg har blokket 50 eller sådan noget på msn fordi folk sender sådan noget crap...
Gravatar #5 - Acro
24. okt. 2006 18:47
#3 CyRacK:
Uanset i hvilken af byerne, han bor, så er det vel straf nok i sig selv.
Gravatar #6 - Cyrack
24. okt. 2006 18:53
Acro:

Nu skal jeg ikke udtale mig for meget om Valby eller Esbjerg, men Hammerum (btw. hvad er det for et navn?!?) er umiddelbart en lidt for hård straf. Hvis Ikast eller Herning er sådan lidt smådød efter kl. 18 så er Hammerum = (Rigor Mortis)^Googolplex.
Det vildeste er desværre en kiosk der udlejer VHS og DVD-film (vist nok stadig i nævnte rækkefølge).

Og så kravler jeg så i dækning for alle der kommer fra Hammerum... alle fem :-p

I kan tage det, det er gas!
Gravatar #8 - BurningShadow
24. okt. 2006 21:45
Hvorfor dør de ikke bare? Kan det virkeligt være så svært at holde op med at trække vejret???
Gravatar #9 - Dreadnought
24. okt. 2006 21:59
hehehe jeg har lige bestilt bogen:

Navn Torsk Medhatafsild
Adresse Trordujegerdumvej 9
Postnummer og By 3748 Nederen
Telefon 46389475
E-mail [email protected]

Så kan man jo bare håbe at de virkeligt er så dumme. :D
Gravatar #10 - DiZaster
24. okt. 2006 22:02
Jeg har bestilt bøger for alle mine penge. Når banken åbner imorgen, skal jeg have det størst mulige forbrugslån (Har også allerede udfyldt samtlige online låneansøgninger for maksimum kredit), så jeg kan købe så mange bøger som muligt og ALLE kurser mindst een gang.

For når en person som Henrik Bruhn står bag. Ja så er der ingen fare på færde :D

/edit
Jeg ville så gerne bestille en bog til hver af Henrik Bruhn's familie og "venner" :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login